duminică, 13 ianuarie 2013

ATENTATUL CU BOMBA, S-A IMPLINIT !!!

                      AZI 13 IANUARIE 2013 ,ORA  APROX.13 ,ORA ROMANIEI ,ATENTATUL CU BOMBA ,A AVUT LOC !            Azi, la RADIO ROMANIA ACTUALITATI, la ora 16, se anunta ca:" UN ATENTAT CU BOMBA, ASUPRA UNOR TURISTI ISRAELIENI,CARE SE AFLAU  INTR-UN AUTOCAR, PE AEROPORTUL BURGAS din BULGARIA. Sunt si morti dar si raniti grav.  Doar cateva ore, au trecut de azidimineata, cand eu va spuneam,pe Blog, ca urmeaza a avea loc UN ATENTAT CU BOMBA., INTR-O CAPITALA....  Nu stiam, unde va avea loc, pentru ca nu mi s-a spus, dar din pacate...au murit oameni si altii sunt raniti, iar eu nu am putut face nimic, ca sa impiedic acest lucru oribil.Asa se intampla de fiecare data, cand vad cutremurele, vad TSNUAMI, vad inundatiile...dar nu pot face nimic, ca sa le impiedic. Dargii mei, sa nu va indoiti de EXISTENTA LUI DUMNEZEU si a MAICII SALE,. Sa nu va indoiti, de ceea ce eu scriu, caci nu ,mint si nici nu inventez sau scriu de pe undeva din carti si reviste. SCRIU ,NUMAI DIN CUVANTUL LUI DUMNEZEU, pe care-L aud si -L vad! ATENTATUL CU BOMBA, va este O DOVADA A ADEVARULUI, care s-a implinit dupa doar cateva ore. Cu dragoste si pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu