marți, 22 ianuarie 2013

PICATURILE DE SANGE , DIN PLAFONUL CAMEREI MELE !

Dimineata de octombrie, 2006. M-am trezit, dar nu deschid ochii (ptr ca vad mai bine cu ei inchisi) si astfel, vad cu ochii inchisi, plafonul camerei mele, luminat ca ziua, desi era intuneric, si O MANA NEVAZUTA, ca atunci ,cand stropim prin casa, cu busuioc si AGHIAZMA, imi stropeste plafonul, cu PICATURI DE SANGE ADEVARAT, CE STATEAU LIPITE pe plafon, si nu cadea niciuna. De trei ori la rand, aceasta forta nevazuta, a stropit, cu sange adevarat, plafonul meu, clipa in care aud, glas rugator:"                                      
                             "DOAMNE ,IISUSE HRISTOASE, MANTUITORUL CASEI MELE, MILUIESTE-MA SI MA IARTA ,PE MINE ROBUL TAU..."(si glasul dispare,dar STROPII DE SANGE, S-AU ASEZAT SINGURI, SUB FORMA COROANEI,DE PE CAPUL MANTUITORULUI HRISTOS).       Intr-alta dimineata, aud 2 glasuri, care vorbeau intre ele:"   
                             '"DAR ,NU FAC NIMIC ! RESPECT ZIUA DOMNULUI !(si un alt glas, spune ferm): "ZIUA DOMNULUI ,TREBUIE RESPECTATA"! Dragii mei, sa respectam si noi ZIUA DOMNULUI ! Sa nu facem treaba, in SFANTA SARBATOARE ! Fireste, dac suntem la serviciu, trebuie sa muncim, dar cand venim acasa, sa RESPECTAM ZIUA DOMNULUI, cugetand, la TOATE LUCRURILE, MAINILOR SALE". Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu