miercuri, 2 ianuarie 2013

CAUTA DE -MI PORUNCESTE IN PACE....SI IISUS ,IMI INTINDE O PANA DE SCRIS..

Zori de februarie, 2008 ! Ma trezeste un glas, care canta asa:" CAUTA, DE - MI PORUNCESTE IN PACE, SI CU CREDINTA SI CU LACRIMI DE POCAINTA,PE TOATE LE VOI IMPLINI "!(clipa in care, vad cu ochii inchisi,langa capataiul meu, pe INSUSI MANTUITORUL, IMBRACAT IN VESMINTE ROSII CATIFELATE,ARE PARUL DE CULOAREA CASTANELOR COAPTE,ESTE ONDULAT, SI PANA PE UMERI, OCHII SAI, AU CULOAREA ALBASTRA, A CERULUI SENIN, CA DE CRISTAL, SI CHIPUL LUI IISUS ,STRALUCESTE CA SOARELE. IISUS, ma priveste si-mi zambeste, este chiar langa mine; IISUS ,IMI INTINDE O PANA ALBA DE SCRIS, O PANA A CARUI VARF, ERA SPRE EL , INDREPTAT. Eu iau PANA, si privesc la MANTUITORUL ,care imi zambea, si-mi spune fara cuvinte, ce am de facut; adica sa scriu, tot ce EL,MANTUITORUL imi ingaduie a vedea si a auzi. Acum ,intelegeti si voi fratilor, de ce scriu; pentru ca, INSUSI MANTUITORUL ,MI-A PUS CONDEIUL IN MANA (PANA ALBA),si mi-a spus fara cuvinte ,SCRIE!. Iar eu, cu multa dragoste si cu multa smerenie, scriu tot ce am adunat, de-a lungul a 13 ani,si ce va mai fi. ). Sa nu va plictisiti niciodata, de ceea ce veti citi, pe acest BLOG, pentru ca, tot ce cititi, nu sunt de la mine, ci numai CUVANT DIN CUVANTUL LUI DUMNEZEU. Si tot ce va scriu, nu se va termina, prea curand, vor fi pe sirul a multor ani, caci am multe sa va destainui. Cu dragoste frateasca, Maria

Un comentariu:

  1. Hotararea Mantuitorului de a te pune sa scrii tot ce traiesti si vezi ,va schimba soarta mea si a mai multor oameni din tara asta.

    RăspundețiȘtergere