duminică, 13 ianuarie 2013

PE MINE ,NU M-A INCALTAT NIMENI, PE GER....

12 ianuarie 2013 ! Tarziu in noapte, ma trezeste un glas, venit din CERUL SFANT, un glas RASUNATOR...care spune asa:" PE MINE , NU M-A INCALTAT NIMENI PE GER...SI NE-AM INTREBAT, CUM ZICA OAMENII...CEI INTAI ?  CEL STAPANUL TUTUROR!". Sa incaltam fratilor, pe cel descult, sa hranim pe cel flamand si sa ajutam pe cel bolnav, si multa rasplata vom avea in CER. Dupa putin timp, aud glas care canta asa:" MILA ! MILA ! DA-I-O MAICA ! MAI LUMINA !" Iar dimineata, aud glas, care zice asa:" TE VOI JELI, IN LOCUL OILOR MELE ! IN LOCUL POPORULUI MEU !"(si glasul dispare). In 12 ian.2013, dimineata, aud glas,care spune asa:' STRAIN VEI FI TU, DE TOT CE TE-NCONJOARA, AI SA VEZI TU."! si putin mai tarziu,  aud stiri despre fotbal:" FOTBAL ! CEA MAI VECHE FORMA, DE A JUCA IN LUME"!(as o fi, dragii mei, nu ma pricep la fotbal).Pe 12 ian.2013, dimineata, aud glas care spune asa:" PAMANTUL ,DEPARTANDU-SE...PAMANTUL ,SE VA DEPARTA ! Intr-o dimineata, ma trezeste un glas,care spune asa:" BINECUVINTEAZA-L CU GHEATA'(clipa in care vad cu ochii inchisi ,cum afara ploua si brusc, ploaia se transforma in gheata).Ca intotdeauna, cu drag, Maria
                                                                                         

4 comentarii:

  1. Maria draga, auzi voci la propriu? Stii ca exista o boala numita schizofrenie? Nu glumesc, ai face bine sa te controlezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA ! Aud. GLASUL LUI DUMNEZEU, GLASUL MAICII DOMNULUI SI AL TUTUROR SFINTILOR. MULTUMESC MULT, PENTRU "pretioasa ",ta recomandare, dar ,nu am nevoie de un asemenea ajutor.AJUTORUL MEU, ESTE BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, DE CARE AI MULTA NEVOIE SI TU ! Ai face bine, sa citesti mai mult din tot ce eu scriu, si vei vedea ca ,multe s-au implinit si altele urmeaza a se implini. ESTE UIMITOR SI PENTRU MINE, CEEA CE TRAIESC, DAR SUNT FERICITA, CA POT SLUJI LUI DUMNEZEU ,TRUP SI SUFLET. Cu dragoste, Maria

      Ștergere
    2. REFERITOR ,LA SCHIZOFRENIE SI LA RECOMANDAREA TA, AM SA-TI SPUN CEVA : Intr-o dupa amiaza, cu ceva ani in urma, am incercat sa-i spun sotului, meu ceea ce traiesc. La care el mi-a recomandat ca si tine, ca trebuie sa merg la un medic, ca am HALUCINATII. Noaptea, cand dormeam, m-a trezit GLASUL LUI DUMNEZEU, care il certa pe sotul meu, dar fireste, numai eu auzeam .CE SPUNEA GLASUL LUI DUMNEZEU? ASA: "MIHAILE, MIHAILE ! DE CE O OROPSESTI ,PE NEVASTA TA? TU AI HALUCINATII, MIHAILE, NU EA ,SINGURATATEA LUMII"! Dimineata,i-am aratat sotului meu, CUVINTELE PRIMITE DE SUS, nu m-a bagat in seama, dar, peste doar cateva luni, sotul meu, dintr-un ATEU convins, a devenit un om credincios, care merge la SFANTA BISERICA, se marturiseste se impartaseste si posteste. DUMNEZEU, l-a intors la CREDINTA si eu sunt foarte fericita.

      Ștergere
  2. Pai treaba sta cam asa:Doi copii merg la magazin,mamele lor i-au pus sa ia paine dar ei hotarasc sa ia dulciuri,il vad pe al treilea,care l-a pus mama luis a ia paine si chiar a luat paine.
    Primul:Ala chiar a luat paine!
    Al doilea:Lasal ma ca e nebun...
    concluzie:Daca sa fi un robotel sa faci exact ca ceilalti inseamna sa fi normal....mai bine sa fim noi nebuni!

    RăspundețiȘtergere