vineri, 11 ianuarie 2013

DIN SFANTUL ALTAR, SFANTUL APOSTOL PAVEL...

Zori de zi, de aug.2004. Aud glas f puternic, care striga asa:" DIN SFANTUL ALTAR, SFANTUL APOSTOL PAVEL,CITIREeeeeee!"(clipa in care vad cu ochii inchisi,UN PREOT, IN SFANTUL ALTAR, care se da la o parte, din fata SFINTEI MESE, ca si cum ar face loc, cuiva, numai de el vazut).Putin mai tarziu, aud din nou glas:" AICI, CRESCAND CU DUMNEZEU...SI MAICA DOMNULUI...SI S-A BUCURAT DUHUL MEU, CU DUMNEZEUL MEU"! In ianuarie 2008, dimineata, aud glas, care spune cu uimire:" UITE ,CE-I AICEA !UITE CE-I AICEA ! TOATE-S STELELE LUI DUMNEZEU "!(clipa in care vad cu ochii inchisi,la joasa inaltime, stele..cat nisipul marii, adunate, in forma,hexagonala,si multe SFINTE CRUCI,  de lumina albastra violet stralucitoare, care veneau si dinspre rasarit si dinspre apus,si alunecau sub CERUL SFANT, usor,si lin ,precum imaginea unui televizor.). Intr-o noapte tarzie, aud glas, care spune asa:" BOALA NEAGRA,LA OAMENII NEGRI "! Mai tarziu, cand ma rugam, aud glas ca din CER"O INTALNIRE..SFANTA" CUVANTUL DRAGOSTE, NU ARE LIMITA". Atunci cand ne rugam, avem ,dragii mei, o intalnire sfanta, cu DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI). Si dupa doua noaptea, aud glas:" MI -L VEI DA MIE, SPRE CRESTERE TRIUNGHIULARA, UNGHIULARA DREAPTA ,FORMA A UNIVERSULUI"!(cipa in care ,vad cu ochii inchisi,UN CERC de LUMINA, in care era scris, exact cum am citat, mai inainte. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu