duminică, 13 ianuarie 2013

BUNICA SI NEPOTICA Ei, INGERAS DE LUMINA.!

14 NOV.2007, seara. Ma rog si brusc ,vad cu ochii inchisi,o strada foarte aglomerata,spre Rasarit, si pe partea stanga, a strazii, isi face loc, printre oameni, UN INGERAS, de fetita.care trece si printre masini, si ajunge pe partea opusa, unde O astepta BUNICA ,ei. Bunica, O vede ca vine spre dansa, cade in genunchi, pe trotuar, deschide larg bratele sale, si isi strange in brate.,nepotica; dar cand priveste la ea, la bratele ei, care o strangeau, a vazut ca, FETITA,IMBRACATA IN ALB, ERA CA UN ABUR DENS, STRALUCITOR. BUNICA, nu se mai satura, sa priveasca,copila, ca UN INGER, si tine inca bratele stranse, crezand ca, FETITA, este tot in bratele sale; dar fetita..se evaporase ,ca un abur. INGERASUL din CER, s-a intors, pentru ultima data, ca sa-si imbratiseze, Bunica. Bunica,era fericita, ca-si tinea nepotica in brate, chiar daca, fetita,s-a topit in bratele sale, ca un fulg de nea, in palmuta uni copilas.  Cand am fost operata de apendicita, tot in 2007, fiind eu la perfuzie, aud glas, care -mi spune asa:" IN ZILELE CELE GRELE, EU, TE-OI PAZI PE TINE, DE RELE SI DE ISPITE"! Nu va puteti inchipui, cata putere si nadejde, mi-ai adus ACESTE CUVINTE, pe patul de suferinta. Dragii mei, va las acum, la noi in ROMANIA, este ora 1,25 noaptea, iar eu, dimineata, trebuie sa merg, la SFANTA BISERICA, sa-mi hranesc sufletul, cu SFANTA SI DUMNEZEIASCA LITURGHIE Sa incercam, sa mergem cu totii, macar in SFANTA DUMINCA, si sa dam SUFLETULUI, hrana dumnezeiasca.DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI, sa va binecuvinteze, cu toti cei dragi si scumpi, sufletului vostru.Cu drag, Maria

Un comentariu: