sâmbătă, 26 ianuarie 2013

ATENTIE ! ATENTIE ! ATENTIE ! 584 SI ZBORUL 987 !

                                                             26  IANUARIE  2013 !                                                                       
                              Astazi dimineata, m-a trezit, m-a trezit un glas, care -mi striga tare:                                      

                         " ATENTIE TE ROG ! (si vad scris, ca si-n aer, pe un fond bleu): 584 ! apoi glasul spune,tare: '         " SI ZBORUL ,987 !". Deci,  " ATENTIE ,TE ROG ! 584  SI ZBORUL 987 "!Si vad, UN CER senin, de ziua,in timp ce glasul spune, SI ZBORUL 987 ! Dragii mei,  ,vom auzi, de ceva grav, in legatura cu aceste cifre, care ,reprezinta, zborul ,unui avion.sau chiar doua. Sa speram , ca mesajul scris de mine, il vor citi , si cei, care se ocupa , cu zborurile avioanelor. Am dorit sa scriu, si acest Mesaj, pentru a dovedi ca, tot ce scriu, nu sunt de la mine, si ca DUMNEZEU EXISTA ! Cu drag, Maria

2 comentarii:

  1. Astazi am fost sa ma spovedesc cum am spus.Dar problema e ca ma intrebat parintele unele chestii si i-am raspuns sincer,dar nu am apucat sa ii spun celelalte pacate pentru ca erau multi oameni si era ocupat,eu am gandit sa ma ierte Dumnezeu pentru ce am facut dar as fi vrut sa ii pot spune,mama a spus ca nu e nimic totusi am gandit si am vrut sa zic si ca Dumnezeu ma iarta ca totusi am fost si am spus chiar si in gand.Acum nu stiu...eu a simt unpic mai bine,ciudat e ca dupa ce am iesit din biserica a inceput sa ninga(nu stiu ce legatura ar putea avea)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult, ca te-ai spovedit ! Chiar daca, nu ai putut sa spui totul, DUMNEZEU stie, ca tu ai dorit sa spui totul. Considera ca DUMNEZEU, ti-a iertat toate pacatele. Vorbeste cu Parintele, ca sa te impartasesti. Mergi maine dim, nemancat la Sfanta Biserica, ca sa te impartaseasca Parintele, Tinem legatura.

      Ștergere