duminică, 27 ianuarie 2013

PREA SFINTEI MORTII TALE , IISUSE ,NE INCHINAM !

xx


Noapte de aprilie 2005, cand, in timp ce ma rugam, aud glas, care rasuna de peste tot, asa:" SFINTEI MORTII TALE , IISUSE , NE INCHINAM ! SLAVA.......(si glasul se pierde).  Putin  mai tarziu, ma asezasem ,la birou, si scriam; clipa in care, un glas, imi spune:" IMI PLACE ! IMI PLACE, ALTA VOIE ! VOIA ,TATALUI MEU ! Fratilor, sa urmam cu totii, pe DUMNEZEU TATAL, FIUL SI DUHUL SFANT, si sa facem VOIA SA !  A doua zi, in mijloc de noapte, in timp ce ma rugam, aud :" SI ACUM , NEMURITOARE ,ESTE CRUCE ! NEMURITOARE ! 31 DE ANI, DE LA MOARTEA LUI. CE ESTE ,UN IMENS UMAN ! ESTE, UN IMENS COLOSAL "! In alta dupa amiaza, in timp ce scriam ,la birou, aud glas, puternic , care spune asa:" IN TARANA , AI FOST, SI ACOLO VEI MERGE !CACI ,ASA A FOST STINS ..TATA !"(clipa in care ,vad O INMORMANTARE, la care participa, multime de oameni.In sicriu, vad, un baiat tanar,si in urma sicriului, cu mainile pe sicriu, stau 2 tineri, in costume, rosii cu galben,  In urma acestor tineri, era PARINTELE ARHIEPISCOP CASIAN, al GALATIULUI, si in urma lui, puhoi, de lume; se vedea ca, acel tanar, era cineva de vaza, in societate. Afara,CERUL ,era ca un amurg, si toata lumea,mergea pe jos, spre cimitir, si-l fericeau, pe tanarul din sicriu.In alta noapte, in timp ce ma rugam, imi aud propriul glas, care spune asa:,fara de gura mea:" TE IUBESC DOAMNE ! ALILUIA! ALILUIA ! ALILUIA! TE IUBESC ,DOAMNE ! CU PREA SFANT ,TRUPUL TAU, DOAMNE ! Dragii mei, sa fim buni si milostivi, si sa iubim ,pe BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, si pe APROAPELE nostru. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu