duminică, 13 ianuarie 2013

INVIEREA LUI HRISTOS !

25 APRILIE, 2011 ! Este noapte tarzie, si stau in camera mea, si ma rog, brusc aud glas rasunator, care spune asa:"  L - AU PUS ACOLO ,C -O ALTA ZI ! SI SE CHEAMA, INVIEREA LUI HRISTOS ! (un alt glas, spune)> INVIEREA, NU INSEAMNA INVIERE, CI INSEAMNA ,DUMINICA !(si glasul dispare).Mai tarziu, un alt glas,spune: " LUMINA ALBASTRA, DIN CER VINE !". si apoi, spune: "DARUL ,SE CANTA, NU SE FURA "!. si iarasi:" MARITA STAPANA NOASTRA, PURUREA FECIOARA MARIA, SA O POMENIM "! In alta dimineata de mai, ma trezisem, si nu deschid ochii,cand brusc, vad ,langa capataiul meu, pe masuta cu CARTI SFINTE, O LUMINA ALBA, FOARTE STRALUCITOARE; O LUMINA, SUB FORMA DE ROMB; LUMINA,SE RIDICA DE PE MASUTA MEA, SE RIDICA IN AER, si cand ajunge sub plafonul camerei mele, care se transformase in CER de noapte, LUMINA ,ia forma UNUI PORUMBEL ALB, PUFOS SI STRALUCITOR, CU ARIPILE DESCHISE, SI SE INALTA DIRECT, LA CERUL SFANT, auzind eu, falfaitul aripilor. In alta noapte tarzie, aud glas:" AM AJUNS ,LA O SUTA !(si un alt glas,intreaba mirat): O SUTA ! O SUTA, STII CE-NSEAMNA ? CIFRA OAMENILOR, DE CAND DOMNUL ,ESTE PE PAMANT"!(*si glasul dispare).Dragii mei, nu uitati ,sa daruiti dragoste, si iubire sufleteasca, celor in necaz. Cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu