luni, 14 ianuarie 2013

DIVIZAREA POPULATIEI PAMANTULUI,CU 21 %.!

Dimineata de martie, 2005 ! Ma trezeste un glas, grav, care ma striga pe nume: "MARIA "!(clipa in care vad o silueta,care deseneaza un patrat, pe un ziar ,si scrie o cifra; aceasta cifra era:" 21 % ".(apoi spune de doua ori la rand:" DIVIZAREA ,ACESTEI PORTIUNI DE POPULATIE " DIVIZAREA ,ACESTEI PORTIUNI DE POPULATIE "(si ma intreaba raspicat:) "AI INTELES ,DA?"(la care eu am raspuns, ca ...AM INTELES! Dragii mei, si chiar daca am inteles, cu durere in suflet, scriu aici, stiind ca, mai devreme sau mai tarziu, 21 % din populatia PAMANTULUI, va dispare.  In alta seara, cand ma rugam, aud brusc glas, care spune asa:" A VENIT CINEVA LA NOI, SI MI-O ADUS ,MUCENICI ! (si speriata continua)."A INCEPUT ,SA ARDA MUCENICII PE JOS"! In alta seara, tot in timp ce ma rugam, aud glas, ce rasuna de peste tot:" OAMENII ,ASTEAPTA UN RAU DE LA NOI "!Dragii mei, DUMNEZEU ESTE DRAGOSTE, DUMNEZEU NU VOIESTE PIEIREA NOASTRA, EL VREA CA NOI SA FIM VII SI SA NE INTOARCEM LA EL . In alta dimineata, ma trezesc, dar nu deschid ochii ,si asa...aud:" EU STIU ! NU VREAU ,SA SE IA,DE PE MAINILE LUI "(si aud cor ,care canta asa:):"SLAVA TIE , PREA SFANTA TREIME"(moment in care, vad O MANA, ce sterge cu o carpa alba, prafuita deja, coltul de sus, al SFINTEI ICOANE CU MANTUITORUL. Dragii mei, SFINTELE ICOANE, se sterg numai cu prosopele curate, cu batiste speciale, inmuiate in spirt, sau AGHIAZMA MARE, sau cu SFANTUL MIR. Numai asa putem sa stergem SFINTELE ICOANE, cu tot ce avem mai frumos si mai curat. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu