sâmbătă, 12 ianuarie 2013

CELE TREI LACRIMI ,ALE LUI IISUS HRISTOS !

25 martie 2005, dimineata. Ma rugam in camera mea, si brusc, ochii mi se inchid, fara voia mea, si vad astfel , SFANTA ICOANA, de pe peretele meu, in care CHIPUL MANTUITORULUI, PRINDE VIATA. CHIPUL LUI IISUS, este plin de LUMINA AURIE, si din OCHIUL SAU DREPT, CAD UNA DUPA ALTA, TREI LACRIMI NEGRE, precum afinile,bobitele de afine. LACRIMILE NEGRE, RAMAN, PE OBRAZUL MANTUITORULUI, UNA SUB ALTA. MANTUITORUL, plangea, pentru oile SALE, cu LACRIMI NEGRE, lacrimi de durere, pentru OAMENII de pe PAMANT, care nu vor sa inteleaga, ca DUM,NEZEU EXISTA, si ca ,suntem iubiti si iertati, acolo SUS, dac ne intoarcem, cu CREDINTA, NADEJDE si DRAGOSTE, la EL, DUMNEZEUL nostru si la MAICA DOMNULUI. Tarziu, in noapte, in timp ce ma rugam, brusc, glasul sufletului meu, spune altceva:" FA-MI CAINTA,SA PRISOSEASCA, TAINA A ADEVARULUI TAU "! Dupa miezul noptii, ma trezeste un glas, care spune asa:" DE CAND N-AM MAI FOST...SARUT MANA, TATALUI SI FIULUI OM...!(clipa in care vad, cu ochii inchisi, O SFANTA ICOANA A MAICII LUI DUMNEZEU, CU PRUNCUL IN BRATE, care, din argintie cum era, estre imbracata brusc, intr-O LUMINA ALBA ,ORBITOARE. Dragii mei, sa ne imbracam si noi, cu LUMINA LUI HRISTOS, prin RUGACIUNE CURATA, prin FAPTE BUNE, prin MILA SI AJUTOR , fata de APROAPELE(adica fata de cei necajiti si oropsiti). Cu mult drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu