marți, 8 ianuarie 2013

ROAGA-TE ! ROAGA - TE! ROAGA -TE PREA SFANTULUI DUH ...

28 Ian.2011, ora 22,37. Ma rog in camera mea, si brusc ,Rugaciunea mea, este intrerupta de UN GLAS PUTERNIC, care imi spune, rar si clar asa:" ROAGA -TE !ROAGA -TE ! ROAGA - TE PREA SFANTULUI DUH  ! SI INVREDNICESTI ,VENIREA LUI DUMNEZEU "! (ma voi ruga, toata viata mea, in primul rand pentru toata LUMEA de pe Pamant si la urma pentru mine pacatoasa, ca sa pregatesc CALEA VENIRII LUI DUMNEZEU).  Dimineata, ma trezeste un glas, care spune asa:" TOATE POPOARELE SE DUC ACOLO ! IN EGIPT ,PE INSERAT...."!(clipa in care, vad spre Apus, cum de dupa un munte, a izbucnit un foc mare, ca intr-o explozie puternica). In seara urmatoare, tot in timpul Rugaciunii mele, aud glas care spune asa:" LOCUL CREDINCIOSILOR ,CARE ATESTA CARTEA CREDINCIOSILOR , TREBUIE TRECUT...PROGREATIV..(si glasul dispare). Noaptea, aud alt glas, care ma trezeste, si intreaba:" NU-I CARUL MARE LA NOI ? (clipa in care, vad UN CER de noapte, ca un amurg, fara de stele; pe CER, vad CARUL MIC, format din stele aurii, si cu 2 linii  aurii,una in stanga fata, cealalta in dreapta fata, exact ca UN CAR, care aluneca usor,pe CER, precum aluneca norii. Cu toata dragostea sufleteasca, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu