luni, 7 ianuarie 2013

DUPA MOARTE SI DUPA INCINERARE , MARELE REGIZOR,SERGIU NICOLAIESCU, RATACESTE SINGUR,SINGUREL,IN LUMEA DE DINCOLO !

Dragii mei, este ora 5,50 dimineata de 7 ianuarie 2013. M-am trezit brusc, in urma unei trairi, si a unui glas,care spunea CUVINTE ,tare dureroase, pentru SUFLETUL RATACIT, AL LUI SERGIU NICOLAIESCU. Deci, dormeam si dintr-o data , ma aflu pe o pajiste verde, o campie intinsa, a carui capat nu se vedea. Cerul era de ziua si senin. Asa, aflandu-ma eu acolo, vad UN OM ,inalt, din spate il vad, imbracat intr-un costum gri-albastru (culoarea violetelor ),avea parul negru, usor ondulat, tuns scurt. Acest Om, alerga de colo -colo, privind in jurul sau, speriat, deoarece nu era nici macar o floare ,sau o gaza cat de mica, prin jurul lui, prin aer, era doar el singur, si parca ii era frica de ceva, ii era frica de necunoscut, nu stia, incotro sa apuce si de cine sa se pazeasca. Brusc, se intoarce cu fata,spre mine, il vad ,cat de inspaimantat este, si langa el, cum statea in picioare, la un metru in fata lui, statea un bol, in care erau impachetate, cateva mici obiecte, invelite total in staniol alb. Era ceva, ce nu parea mai mult de 10 cm, asa impachetate, sa fi fost, vreu 5 - 6 pachetele, de acest gen, in acel Bol, ce parea din sticla incolora, sau plastic. Aud glas, care intreaba: 'UNDE E ? UNDE E ?(si-l vad, pe SERGIU NICOLAIESCU,PRIVIND CU DURERE SI TRISTETE,LA BOLUL ,DE LA PICIOARELE LUI ). Un alt glas, intreaba: "SI CREDINTA , L-A IMPIEDICAT ? si aud din nou ,glas, care spune cu uimire: "NUuuuuuuu!!!  I -A DAT FOC !!! Si iarasi, imi este aratat, SERGIU NICOLAIESCU, privind cu tristete si durere mare, la BOLUL, ce continea impachetate, ramasitele sale, cat le puneai intr-un buzunar si tot mai ramanea loc. Dragii mei, degeaba spunea sora Regizorului, la tv, prin tel ca:FRATELE MEU, NU O SA AJUNGA IN IAD, DIN CAUZA UNOR POPI, CARE NU AU VRUT SA-I FACA SLUJBA SI SA ZICA ,DOAMNE MILUIESTE". Familia, nu PREOTII, care nu au facut slujba, l-au trimis in IAD,( pana la 40 zile, rataceste, nu stie ce e cu el ), nu mai are INGER PAZITOR, nu mai are cine sa-l calauzeasca spre Lumina. Arzandu-i trupul, DUMNEZEU ,s-a lepadat de el, pentru ca, a facut PACAT, IMPOTRIVA DUHULUI SFANT. A DAT FOC, CREDINTEI, A DAT FOC ,TREIMII CEA NEDESPARTITA, A DAT FOC, INVIERII LUI HRISTOS ! Pacat! Si vai de sufletul lui,si de sufletul ,celor ramasi in viata si care au infaptuit acest LUCRU GROAZNIC. Cu dragoste, Maria

Un comentariu:

  1. Buna,tocmai ce am gasit blogul asta si am o problema,m-a uitasem la un film de groaza ma rog la o parte ca mie nu imi prea plac si am mutat canalul,si acum mereu cand vad ca moare cineva sau ceva de genul mi se face frica sa nu se intample ceva rau,cum ar fi era un film in care murise cnva care il chema pijama si cnva de pe strada imi zisese "ce faci mai pijama" sau cand am intrat intr-un joc zisese un baiat de acolo ca a murit(in joc)eu m-am rugat la Dumnezeu,ar trebui sa imi fac griji ca se va intampla ceva rau sau nu e nimic grav?

    RăspundețiȘtergere