marți, 8 ianuarie 2013

DOAMNE,DUMNEZEULE..PENTRU TRISTA TA CRUCE....

Seara de martie, 2009, ma rog si aud glas, rugator, care se suprapune cu Rugaciune mea si aud asa:" DOAMNE DUMNEZEULE ! PENTRU TRISTA TA CRUCE ! DOAMNE DUMNEZEULE, TRISTA SI DUMNEZEIASCA TA CRUCE "!(si in clipa urmatoare, glasul dispare ,iar eu, imi pot continua Rugaciunea). In zori de zi, ma trezeste un glas,puternic, care spune asa:" DIN SFANTUL ALTAR ,SFANTUL APOSTOL PAVEL, CITIREeeeeeeeee"!(si vad USILE SFANTULUI ALTAR, larg deschise, iar PREOTUL, se dadu-se la o parte, din fata SFINTEI MESE, ca si cum ,ar fi vrut sa faca loc, cuiva nevazut). Mai tarziu, aud glas de Preot, care spune asa:" "SI IARASI, SI IARASI, CU PACE ,DOMNULUI SA NE RUGAM !(apoi un glas spune);'CI MA MILUIESTE STRIG, NU MA LASA SA ADORM, INTRU MOARTEA PACATELOR "!.In alta noapte tarzie, aud un glas duios care spune asa:" BINECUVANTATA ESTI, CU ASA DAR SI CU ASA IUBIRE DE OAMENI "!  Dupa doar cateva minute, aud alt glas, care spune asa;'TI-AM SPUS !MAI BINE ,INTREABA PE DUMNEZEU !(celalalt raspunde): L -AM INTREBAT ! CICA....CELE 30 DE MINUNI ,IN ZONELE OAMENILOR...(si glasul dispare). In alta seara tarzie, cand ma rugam, am auzit un glas dulce, care se ruga odata cu mine si spunea:"PRIMESTE ,RUGACIUNEA Ei..."!( nici nu va pot spune, cata bucurie, am simtit in suflet, cand  am aflat ca, de sus din CERURI, se mai roaga si altcineva la BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, pentru sufletul meu). Dragii mei, sa ne rugam unii pentru altii, si puteti fi siguri, ca Rugaciunea noastra, va fi ascultata ,ACOLO SUS IN CERURI. Cu multa dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu