sâmbătă, 20 martie 2021

IISUS HRISTOS MI-A PORUNCIT : SCRIE !!!

   


                   Dragii mei, 

Dragii mei, în aceasta dimineaţă,  in timp ce dormeam dragii mei, îmi aud glasul sufletului meu care imploră pe Dumnezeu  aşa :

                  "Caută de-mi porunceste în pace!
                Şi cu Credinţă şi cu lacrimi de pocăinţă, pe  toate le voi împlini !"

Clipă în care fratilor,  cu ochii închisi fiind , văd lângă căpătâiul meu pe Însuşi scumpul nostru Mântuitor !
Este îmbrăcat în veşminte lungi, roşii catifelate, are părul lunguţ până pe umerii Săi si  este inelat frumos,iar culoarea  părului Său este castanie, exact precum castanele coapte.
Ochii scumpului nostru Mântuitor, au întocmai culoarea albastra ,al Cerului senin si cu stralucire de cristal.
Chipul Lui Iisus dragii mei, este stralucitor ca Soarele în mijlocul verii.Are o barbă micuţă ,tot castanie şi este foarte tras la faţă, este tare slab.

                       



Iisus  era chiar lângă patul meu dragii mei, imi zâmbeste  cu tot Chipul  Său plin de Lumina alba orbitoare.
În Mâna Sa dreapta, Iisus tine o Pană  albă de scris.
Pana este  cu vârful spre Dânsul.
Iisus  îmi întinde Pana din mâna Sa , Pana  din palma Sa mi-o pune chiar în palma  mea dreaptă ,iar eu o privesc cu uimire şi cu mare bucurie în suflet  o strang la pieptul meu.                                       
 Apoi, în acelaşi timp imi spune numai cu privirea Sa,fără ca să deschidă gura Sa, îmi spune aşa :

                                   "Scrie !"  

Scumpul nostru Mântuitor era tare fericit !
Mă priveste de la doar circa 30 de cm ,după care ,a disparut ca  prin topire .
Şi iată-mă dragii mei, cum sunt aici cu voi si lângă voi cu sufletul ,scriind CUVÂNT din CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU ! 
Să credeţi  fratilor in CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU,căci nu de la mine scriu ,ci numai de la Duhul  Cel Prea Sfânt. 
Trebuie sa va spun dragii mei, că aceasta LUCRARE  a Duhului Sfânt pe care eu o fac  scriind aici  pentru voi toti,  presupune o schimbare radicală în LUMEA  ÎNTREAGA !
Va fi o adevărată  Furtună între Ţări şi Popoare, ca în final ,să vină pe Pământ pentru a doua oara, Scumpul nostru MÂNTUITOR. 
Această MARE  MINUNE se va petrece fără nicio îndoială, în ROMÂNIA DUHULUI  SFANT!
Iar această MARE  MINUNE, se va intampla în veacul acesta pe care îl traim.
Timp ,mai avem încă fratilor !  Sa nu-l risipim adunând averi si bogatii materiale ! Ci sa facem fapte bune , fapte de milostenie, sa avem mila de cei necajiti si oropsiti, sa mergem Duminica la Sfanta Biserica, si nu in ultimul rând ,sa ne spovedim la Preot  după care ,să ne învrednicim a primi Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie.
Cine va face aşa, va dobândi ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU !
                                         Cu dragoste, Maria. 

5 comentarii:

  1. În ziua de 20 Martie 2021 la ora 11:09:42 (ora locală a României) s-a produs în OFF THE EAST COAST OF HONSHU, JAPAN un cutremur puternic cu magnitudinea mb 6.3, la adâncimea de 60km. Inca un cutremur puternic va urma cat de curând!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrieti ca toate cele scrise s au adeverit s au se vor adeveri. Maria Gheorghiu joi 1 octombrie 2020 Timisoara,tavalugul vine de la timisoara/ 4 ianuarie 2017 Glasul timisoarei se va face din nou auzit/ Mesajele sunt mai multe si ne dezvaluie viitorul cronologic . Hai ca i cu tic tac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarul este ca mesajele dv.doamna Maria sau împlinit si se împlinesc.
    Asa este trebuie sa avem credință mai mult ca niciodată avem nevoie de rugăciune către BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului.
    Tot globul pămîntesc este in fierbere.
    Pe o parte schimbarea vremii pe alta parte oamenii,oamenii aproape ca nu mai seamănă a oameni.
    Cinste si tot respectul celor care militează pentru pace,pentru unitate pentru tara si poporul lor.
    La noi parca am ales oameni care fac totul contra poporului,
    Nu pot sa cred ca pentru popor nu au nici un pic de iubire,care mai au sunt îndepărtați li se fac dosare,DOAMNE ferește
    Ajungem la saturație de minciuni,anul acesta este și mai rau,asa vad nu vad nimic care sa bucure un dram de bucurie.
    Doamne ai mila de poporul nostru și de lumea întreagă!!
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe vremuri existau oameni si oameni - atat frumosi, cat si urati sau normali. Acum, parca si infatisarea oamenilor s-a urâțit, multi sunt urâți si răi la suflet. Stiti cum e vorba aia: si urat, si rau, si prost.

      Ștergere
  4. Tu ești Maria noastră cea de jos.Amin

    RăspundețiȘtergere