miercuri, 25 septembrie 2019

PLÂNGAND VINE IISUS HRISTOS ! VENIREA LUI IISUS ESTE APROAPE !

  Noapte de 11 -12 Septembrie 2018,ora 0,11 !

                                          Dragii mei,

Tot în aceasta noapte si tot in timp ce scriam aici pe Blog,aud glas care spune ceva minunat de frumos si vindecator pentru suflet.
Minunat de frumos este ca,IISUS HRISTOS  vine din nou pe Pămant,si va veni in ROMANIA NOULUI IERUSALIM.
Dar extrem de dureros este faptul că,Mantuitorul nostru drag si scump,vine plangand de durere.
Il vedeam pe IISUS HRISTOS in vesmant alb si cu pelerina albastra, cu părul ondulat si castaniu, cu ochii in lacrimi si cu chipul crispat de durere sufleteasca.
                       Imagini pentru IISUS PLANGE.

Dragii mei,cu lacrimi fierbinti pe obraji scriu acest articol.
Nu pot sa nu plang cand am vazut durerea pe Chipul MANTUITORULUI HRISTOS,ca atunci cand a fost rastignit pe Cruce,batjocorit ,batut si scuipat.

          Imagini pentru IISUS.

Deci , in timp ce scriam aici pe Blog,aud glas care spune asa:

       "Venirea Lui Iisus Hristos este aproape !
         IISUS HRISTOS va veni !
Iar eu continuam sa scriu la articolul anterior ca sa-l termin,cand aud din nou:

            Plângand vine IISUS HRISTOS !
          IISUS  HRISTOS vine plângand!"

Si-L vad pe MANTUITORUL nostru Prea Scump si Prea Sfant langa mine,in stanga mea sub un Cer senin de ziua,este imbracat cu vesmant alb si cu pelerina albastra deasupra, sta in genunchi si priveste catre inaltul Cerului plangand de durere sufleteasca.
Mana Sa dreapta era dusa la ochiul drept,pe obrazul drept.
Din ochii albastri stralucitori precum oglinda, curgeau rauri de lacrimi;erau rosii de plans .
Asadar dragilor,iata inca o confirmare (daca mai era nevoie )ca,VENIREA LUI IISUS este aproape .
IISUS plange pentru noi oamenii,deoarece,vom trece prin clipe grele, vom suferi mult pana EL va veni.
Va incepe separerea grâului de neghina! Adica,trierea oamenilor credinciosi ,de cei necredinciosi ; trierea oamenilor care au facut fapte bune,de cei care au facut numai rău Aproapelui Său.
Nu mai aruncati cu piatra fratilor ! Nu mai batjocoriti NUMELE DOMNULUI si CUVANTUL SĂU pe care, eu Îl scriu si cu bucurie ,dar si cu lacrimi de durere sufleteasca,vazand câta rautate si câtă ură au unii semeni de-ai nostri.
Nu mai fiţi invidiosi,suspiciosi,atunci cand, cititi acest Blog si nu numai. As putea si eu foarte bine sa stau sa vizionez un film,sau sa dorm noptile, dar nu vreau si nici nu o pot face.
PORUNCA DIVINA am, ca sa scriu toate cate mi s-arata si mi se graieste, pentru ca voi sa le cunoasteti si sa alegeti BINELE de RĂU.
În timp ce voi dormiti,va odihniti linistiti,eu stau si scriu fie in caietul de sub perna, fie aici pe Blog.
Am promis,am jurat DOMNULUI si MAICII DOMNULUI ca voi face orice-mi va cere. Si o fac cu toata dragostea si din toata inima mea. 
In RUGACIUNEA mea,IL rog,IL implor pe IISUS HRISTOS ca sa faca din mine Unealta Mainilor SALE,iar pe MAICA DOMNULUI O rog ,ca sa-mi ingaduie sa-I sarut urma picioarelor Sale,deoarece ,nu ma consider vrednica sa-I ating sfintele-I picioare.
Va rog,luati NUMELE DOMNULUI si-al PREA CURATEI FECIOARE MARIA in serios ,si ca fiind de nepretuit !
Incetati cu ura, cu jignirile si injuraturile, cu răutatea inimii si-a sufletului.
Faceti pace cu toata lumea, intoarceti-va cat mai este timp la HRISTOS DOMNUL si la PREA CURATA FECIOARA MARIA,Cărora Li se cuvine toata cinstea ,slava si inchinarea,Amin!
                                     Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. Sa ne ierte Dumnezeu și Măicuță Domnului.
    Doamne ai mila de noi păcătoși.
    Cand vad numai aceste poze nu ai cum sa nu plîngi.
    Inteleg ce trăiți doamna Maria.
    Cu mult drag si o zi binecuvântată tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  2. D.na Maria, vreau sa va intreb daca ati auzit de aparitiile frecvente ale Feciaorei Maria, in Medjugorje (Bosnia).
    In ultimul mesaj ce apare , din 25 sept. nu pomeneste nimic de a doua Venire!
    De ex. In ultimul Indruma lumea sa se roage din inima, si sa.si predea viata, care e plina de mistere , de tristete si bucurie, in mainile lui Dumnezeu; ca si cand L-a primit sf. Petru pe Mantuitorul, iar Sf. Duh i-a umplut inima de bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  3. 'aproape',este relativ,ca totul in aceasta lume.Curand si aproape poate insemna mii de ani pamantesti.Realitatea este ca dincolo de timp nu exista decat ACUM si PREZENTUL,asa ca interpretarea de aproape este doar a mintii,asa cum sunt interpretate toate mesajele,prin filtrele mesagerului.

    Sufletul exista in afara timpului,Spiritul in afara spatiului numai mintea exista in timp si spatiu identificandu-se cu ea insasi si intelegand doar raportandu-se la memorii trecute,ea nu concepe viitorul, fiindu-i frica de acesta, fiindca nu-l cunoaste,neintelegand ca viitorul ca sa existe trebuie creat in realitatea duala, de ea insasi.Sufletul cunoaste viitorul cat si trecutul pentru ca prezentul poate creea si recreea si trecutul si viitorul.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.youtube.com/watch?v=HLtltWY9--w
    RO-304.Dina,Progr.Fricii de Moarte si inchis.Terra 5.H. R..E. LASCU coord. si C. MORARU telepat

    RăspundețiȘtergere
  5. https://huff.ro/stiri-bizare/doua-venire-lui-iisus-va-avea-loc-2022-sustine-un-rabin-113739

    https://adevarul.ro/tech/stiinta/spectacol-cosmic-doua-stele-vor-contopi-vor-exploda-nova-rosie-devenind-vizibila-cerul-noptii-2022-sustin-astronomii-1_5871f8d15ab6550cb836247d/index.html

    RăspundețiȘtergere
  6. pt 26 sept 07:37-timpul la DUMNEZEU NU ESTE EGAL CU TIMPUL TERESTRU-in biblie se scrie de semnele venirii-si le cam vedem-traim uraciunea faptelor omenirii

    RăspundețiȘtergere
  7. IISUS a plans cat a fost in trup-acum este si suparat si mahnit de ce se intampla in lume-L-AM UITAT MULTI DINTRE NOI - ne credem superiori ca traim cum vrem-de CREATOR nici vorba=mandrie=pacatul cel mai mare

    RăspundețiȘtergere