sâmbătă, 14 septembrie 2019

ŞUGATĂU ! SĂ MERGEM LA MUREŞ ,LA ŞUGATĂU !


                        14 Septembrie 2019,ora 15,34 !

                                     Dragii mei,

În aceasta după amiaza,in timp ce scriam la viitoarele doua volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT care vor fi gata vara viitoare, aud un glas care spune asa:
                  "Să mergem la MURES !
                  Să mergem la Şugătău!"
După care,glasul nu mai spune nimic !
Dragii mei,iata ca vom auzi de aceasta localitate din Romania, si sa nadajduim ca vom auzi ceva de bine. Doamne Ajuta !
                            Cu dragoste,Maria.

12 comentarii:

  1. Ocna Șugatag Maramureș și peștera Șugău izvorul Mureșului. De Șugătău în România nu am auzit. Se referă la una din aceste locații una în Maramureș aproape de granița cu Ucraina cealaltă în ținutul Secuiesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Am eliminat comentariul pentru ca, spre surprinderea mea, a fost modificat (taiat) astfel incat nu se mai intelegea nimic. Nu am explicatii.

      Ștergere
    3. Bine ați venit in lumea celor surprinși , cu comentarii modificate sau nepublicate. Maria zice că nu le citește deci cel mai probabil prietenii ei extraterestrii le citesc. Așa că aveți grijă ce scrieți.

      Ștergere
  2. Doamne Ajuta sa auzim numai de bine.
    Cu mult drag doamna Maria si o zi binecuvântată.
    Doamne Ajuta la toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca e nume de persoana Sugatau-craciun

    RăspundețiȘtergere
  4. TNL-Tineretul national liberal intr-o festivitate ii ofera din energia lor un cadou lui Iohannis un tricou cu 'Generatia altfel'.
    Tocmai avea nevoie ca e Moliiu rau de tot,poate se mai trezeste Alogenul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 13.22 las-o mai moale cu alogenul ca nu mai merge la nesfarsit.

      Ștergere
    2. 19:18, nu inteleg de ce te deranjeaza afirmatiile la adresa alogenului..esti cumva una dintre cozile de topor, un tradator de tara si de neam? un pupincurist ?

      Ștergere
  5. Paleologu atac la Iohannis pe care-l considera vinovat de numirea cu rea credinta a premierului Viorica Dancila cu gindul doar de a fi reales fara o concurenta serioasa.
    Cam asta spuneam si eu de la ineput cind a numit-o in doar doua ore fara a vea reactia masmediei sau a serviciilor-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare de ce doar ataca si nu vine cu un oriect de tara mai bun ca al lui Iohannis. El daca ar fi fost presedinte pe cine ar fi numit premier?. Ce scop ar fi urmarit?. E usor sa fii spectator si comentator. De ce nu i-a cerut public lui Iohannis sa nu o numeasca pe Dancila premier?.

      Ștergere
  6. Si eu am gîndit la fel!! Vai de noi!!

    RăspundețiȘtergere