miercuri, 3 aprilie 2024

SFANTA EVANGHELIE DIN OGLINDA DIVINA!

                                            Dragii mei, 

In aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas divin care ma striga pe nume.

Citez:

                               "Maria!Maria !

Iar eu am raspuns in gandul meu:

                            Unde esti?Nu te vad!

Moment in care, nu mai eram in fata calculatorului ci eram sub un Cer de noapte albastra si catifelata, stateam ca pe un scaun nevazut de mine, iar in dreapta mea, o silueta nevazuta isi trage un alt scaun ca de nicaieri, si chiar se aseaza pe scaun.
Nu vedeam chipul acestei siluete in alb, doar mainile sale i le vedeam.
Mainile acestei siluete,maini adevarate, imi aduce chiar in fata mea, o oglinda si-mi spune ca sa privesc in ea, in oglinda.
Eu privesc in oglinda si sunt uimita,deoarece, nu-mi vedeam chipul, asa cum ar fi firesc.
Si-atunci graies fara cuvinte asa:
Dar, unde sunt eu?
Ca nu ma vad in oglinda."
In aceasta clipa, in oglinda, in locul chipului meu, vedeam o Sfanta Evanghelie cu totul si cu totul din aur.Stralucea mai tare decat Soarele de pe Cerul der vara.

.
Sfanta Evanghelie avea copertile total din aur si lucrate in filigran..

In mijlocul copertii față a Sfintei Evanghelii,Îl vedeam pe Mantuitorul nostru iisus Hristos, care avea deasupra umarului Său stang, scris un singur Cuvant format din 4 litere mari.
Eu am putut citi doar prima litera,care era :
"O--- !"
Celelalte trei litere nu le puteam vedea, deoarece, in oglinda le vedeam pe dos si nu le puteam citi.

Sfanta Evanghelie din aur  plutea in aer, (se legana pe loc),stralucea mai tare decat Soarele si era la circa 5 cm distanta de mine,era chiar sub ochii mei .
Si totul se petrecea in oglinda in care ,eu trebuia in mod firesc sa-mi vad chipul,deoarece,eu priveam in oglinda tinuta de cele doua maini ale siluetei de langa mine.
Simteam o bucurie divina infinta si-mi doream sa nu se mai termine niciodata aceste clipe.
Moment in care,aud un glas poruncitor, glas care-mi spune asa:
             "Sa scrii tot ce vezi si tot ce ai s-auzi !"
In acest moment,silueta dispare iar eu ajung din nou in fata calculatorului si scriu cu inima si cu sufletul tot ce-am vazut si-am auzit.
Dragilor, pentru mine, a trăi inseamna a sluji Bunului DUMNEZEU si Maicutei Domnului ,trup si suflet, inima si cuget.
 Dragii mei, eu nu fac altceva decat, sa ascult Poruncile Lui Dumnezeu si ale Prea Sfintei Nascatoarei de Dumnezeu,care-mi spun: 
"Sa scrii tot ce vezi si tot ce ai s-auzi !"
 Iar eu scriu tot ce vad si tot ce aud,aici pentru voi toti dragilor, pentru ca ,si voi sa cunoasteti Iubirea divina si sa va bucurati de toate aceste Minuni.
Sa multumim Domnului si Prea Curatei Fecioare Maria, pentru toate aceste Daruri divine, si sa nu uitam ca sa fim buni,milostivi si cu sufletul plin de Credinta intru Prea Sfanta Treime si-n Maica Domnului cu Sfintii Sai,Carora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin.
                                             Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu