marți, 23 aprilie 2024

ATINGE-NE CU MÂNA TA , IISUSE DRAG !


                                               Dragii mei,

În aceasta după amiaza,in timp ce scriam aici pe blog, aud glasuri care cantau dumnezeiesc de frumos asa:

             "Atinge-ne nu ne lăsa!
           Iisuse drag ,cu Mâna Ta .
           Atinge-ne nu ne lăsa.
          Şi noi, cu drag Te-om colinda ,
         Pe Tine si pe Maica Ta !"

Image result for IISUS.

Iata dragii mei, ce Cantec divin, ce Colind Divin cantau acele glasuri divine.
Sa -L chemam si noi pe Iisus Hristos ca sa ne atinga cu Mâna Sa cea Atotputernica,si astfel ,sa ne vindece sufletul si inima,trupul si cugetul.
Sa aducem si noi cântare MAICII LUI DUMNEZEU si PREA SFINTEI TREIMI, cântare si inchinare pâna la Pămant.
Sa multumim in fiecare clipă pentru faptul ca traim,pentru faptul că-i avem pe cei dragi langa noi,si ca suntem sanatosi.
Toate acestea sunt DARURI Divine,Daruri de care trebuie sa ne bucuram in fiecare clipă.
Sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine, si niciodata sa nu ne apuce apusul soarelui ,fara ca sa ne-mpacam cu cel sau cu cea pe care ne-am supărat.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Maica Domnului ,Amin!
                                      Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. nu vor fi timpurile de acum 2000 ani - vom fi atinsi de sf DUH ca EL este acum la putere asa scrie in biblie -doar cine merita-acum va fi judecata

    RăspundețiȘtergere
  2. Atinge-mi ochii mei Isuse drag, cu mâna ta binecuvântată.

    RăspundețiȘtergere