sâmbătă, 20 aprilie 2024

ACUM 2000 DE ANI - SFANTA EVANGHELIE CEREASCA, MAICA DOMNULUI SI CINA CEA DE TAINA!


                                                      Dragii mei, 

In aceasta dimineata,treaza fiind, mai stateam in pat cu ochii inchisi fiind.Tot ce insemna obstacole au disparut din fata ochilor inchisi, si vedeam astfel, un Cer de noapte albastra si transparenta.

Iar aici ,in Cerul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului vad o masa patrata,iar pe Masa din Cer,se afla o sfanta Evanghelie cu ,copertile ca din aur si inchise copertile.

Sfanta Evanghelie avea pe mijlocul ei un romb de culoare mai inchisa, iar in acel romb, era Maica Lui Dumnezeu cu Pruncul in brate.

Langa Sfanta Evanghelie in dreapta ,pe Masa sfanta se afla un servetel alb ca din lumina,iar pe acest servetel alb ,era asezata frumos o lalea roz.

.
In clipa urmatoare, vad in locul Sfintei Evanghelii ceresti, vad CINA Cea de Taina.
In mijlocul Apostolilor statea Mantuitorul nostru bland si prea iubit,Iisus Hristos care frangea painea ce arata ca o lipie si o impartea Apostolilor Sai.
Totul era viu,totul era ca acum 2000 de ani.

     

                                             

Deci, Bunul Iisus,are in Mainile Sale o paine,o paine ca o lipie,pe care o rupe in doua.Apoi, din fiecare bucata,rupe si imparte celor 12 Apostoli cate o bucata mare,incat sa te saturi din ea.


Dar painea din Mainile Lui Iisus Hristos nu se termina ,nu se împuțina niciodata.
Dupa ce Mantuitorul a impartit painea celor 12 Apostoli ai Săi,vad cum pune pe Masa dreptunghiulara ,in mijlocul ei,cele doua jumatati ale painii rupte in doua,ca la inceput.Erau perfect intregi,desi,saturase pe cei 12 Apostoli ai Săi atunci cand a impartit-o.
Painea era intreaga,doar ca era rupta in doua.
Apoi,Mantuitorul pune la fiecare Apostol ,ca dintr-o ulcica din lut,pune vin in paharele lor ca din lut facute.
Apoi le spune asa : 
                    „Luati, mancati, acesta este Trupul Meu, beti dintru acesta toti, acesta este Sangele Meu, al Legii celei noi..” (Matei 26, 26-28).
Dragii mei, tot ce la om este cu neputinta,la Dumnezeu sunt toate cu putinta.Sa nu va indoiti de acest lucru, niciodata!
                                
.
In acest fel, IISUS HRISTOS se pregatea de ceea ce avea sa urmeze,adica, de clipa in care era rastignit si batjocorit.
Dupa ce a dat si vinul Apostolilor Sai, Il vad dragilor, pe IISUS HRISTOS rastignit pe Sfanta Cruce ,acolo Sus in Cerul Sau.
De pe fruntea Sa prea sfanta,sangele Sau prea curat si prea sfant siroia,Ii acoperea chipul.Din palmele Sale si din picioarele Sale,din locul in care au fost batute cuiele extrem de mari si groase, curgea siroaie sangele .
Iisus suferea si aici in Cer,suferea cumplit.
Dragii mei, iata cum, Duhul Cel Prea Sfant a voit ca eu sa vad si de aceasta data,cele mai de nepretuit Evenimente sfinte ,ceresti.
Totul a fost si este ca o mangaiere pentru sufletul meu, pentru inima mea.
Nu am cuvinte ca sa pot multumi vreodata, Domnului si Maicii Domnului pentru toate cate mi-au daruit si-mi daruieste in fiecare clipa.
Sa ne rugam si sa multumim si noi Mantuitorului Hristos si Prea Sfintei Nascatoarei de Dumnezeu ,Pururea Prea Curata Fecioara Maria ca sa fim sanatosi,fericiti si mantuiti.
Cu dragoste,Maria.

Un comentariu:

  1. Acest mesaj este trimis să ne pregătim de minunile Lui Dumnezeu,să fie trimisă în joia mare,Prunca Lui Dumnezeu 7?

    RăspundețiȘtergere