marți, 23 aprilie 2024

DUMNEZEU TATAL SI DUMNEZEU FIUL, COBOARA INSPRE PAMANT ! PACEA LUMII,FERICIREA, DUMNEZEU SI NEMURIREA !

                                                           Dragii mei, 

In aceasta seara ,in timp ce scriam la articolul anterior,vad de parca as mai fi avut inca un ochi la ceafa,vad un Cer senin de ziua,iar din Cer, coboara in mare graba inspre Pamant, DUMNEZEU FIUL urmat la mica distanta de DUMNEZEU TATAL.

.
Dragii mei, la cate se intampla acum pe pamant, nici DUMNEZEU nu mai are rabdare si va interveni pentru a opri de la piere lumea. 
Dar iata ce spune un glas,chiar acum: 

"Se asternuse in Tot  si-n Toate
Pacea Lumii,fericirea
Dumnezeu si nemurirea !"
Dragii mei, eu am mai scris de curand,ca Pacea Lumii va veni si totul va fi frumos si chiar divin de frumos.
Sa ne rugam Prea Sfintei Treimi ca sa coboare cat mai curand si sa readuca Pacea Lumii,fericirea si sa ne ierte pe toti pentru gresalele noastre cele facute cu voie sau fara de voie.
Sa fim buni dragilor, sa fim milostivi si sa ne intarim in Credinta!
Sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine, si niciodata sa nu deznadajduim!
Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu