marți, 23 aprilie 2024

EU SCRIU LUMINĂ ! LUMINA INSEAMNA , ADEVAR SI DRAGOSTE !


                                           .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                          

                                                 Dragii mei,

Ma rugam, si brusc imi aud propriul glas care rosteste fara ca eu sa deschid gura,asa:

    "I -am promis Lui Dumnezeu ca voi scrie !
       Voi scrie Lumină foarte mult, voi scrie Lui Dumnezeu!"   
          

Clipa in care, aud glas care -mi spune asa:

                    "Lumină ,inseamna Adevar si Dragoste!"

Apoi glasul dispare.
Si dupa cum vedeti dragii mei, eu scriu ,scriu Lumină,scriu Adevar,scriu Dragostea Lui Dumnezeu si mai scriu Cuvant din Cuvantul Lui Dumnezeu !
In final,incerc sa-mi continui Rugaciunea, dar, ceva  nou se intampla.
Aud din nou alt glas care -mi spune ce sa fac si pe unde sa merg:

                             "Hai,hai sa trecem strada!
                              Hai sa facem Cruce!"
Iar eu raspund fara sa deschid gura mea, ci doar cu gandul vorbeam cu acel glas si raspund:
                             Da !
Apoi, iar imi zice :  
           "Asa se cuvine la rascruce de colturi !"
Din aceasta clipa, ma vad la o rascruce de drumuri, adica,4 strazi se incrucisau si inca aud glasul care -mi spune ca sa fac semnul SFINTEI CRUCI, deoarece, asa se cuvine,intrucat cele 4 drumuri formau SFANTA CRUCE !
Si asa in genunchi cum eram, mana mea dreapta face SFANTA CRUCE fara ca eu sa o pot comanda in mod voit. Eu stateam cu mana pe masuta si singura, ridicata ca de o forta nevazuta, priveam cu ochii deschisi si vedeam cum mâna mea, nu mai era a mea ,deoarece,nu eu o miscam, ci acea Forţă nevazuta, acea forţă care -mi vorbise, ma povatuise.
Sa ne inchinam dragii mei, sa ne facem semnul Sfintei Cruci fara ca sa ne rusinam vreodata,sa ne oprim din mers si sa ne inchinam ori de cate ori vedem o Sfanta Cruce,o Sfanta Troita,o Sfanta Biserica.
Mantuitorul a murit pe Sfanta Cruce, pentru ca noi sa ne mantuim.
                                  Cu dragoste,
                                                      Maria.

3 comentarii:

  1. Multi ortodocși au uitat de bunele maniere înaintea Lui Dumnezeu,fie preoți,profesori de religie,simpli creștini,nu își mai fac semnul Sfintei Cruci,când trec pe drum și este cate o Sfânta Cruce,eu aproape de casa am o Sfânta Cruce la răscruce de drumuri,cu ani în urmă am inceput sa pun Lampi solare,candele ,flori,și de atunci și alte persoane ,mau urmat,și se roagă și mulțumesc ,pentru tot darul cel ceresc care îl primesc.Am văzut și persoane care treceau cu mașina sau autobuze și se râdeau că îmi fac semnul Sfintei Cruci la intersecții de drumuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. a fi crestin nu este o rusine- ne pierdem identitatea de popor ortodox! a face cruce este semnul DOMNULUI IN AMINTIREA CALVARULUI si a ce ne cere sa -l urmam greu dar nu imposibil=asta e lumina de fapt-DINCOLO

    RăspundețiȘtergere
  3. IUBIREA E DIVINA CEA PAMANTEASCA E DRAGOSTE-mare diferenta

    RăspundețiȘtergere