marți, 16 aprilie 2024

IISUS HRISTOS GRAIESTE POPORULUI ROMÂN ! NICAIERI NU AM VAZUT ATÂTA CREDINTA ,CA ÎN ROMÂNIA DUHULUI SFANT !

                                      Saptamana Patimilor, vineri - rastignirea lui Iisus        



                            Dragii mei, 

În aceasta dimineata,m-a trezit un glas divin,un glas mângâietor de care nu vrei ca sa te mai desparti,era glasul Mantuitorului Hristos,care a grait asa:
           "Nicaieri nu am vazut atâta Credinta ,ca in Ţara noastra,in ROMANIA DUHULUI SFANT !
Un singur lucru nu ne va intrista : 
             INVIEREA !"

După care dragii mei, IISUS nu a mai grait !
Asa este dragilor! Doar SFANTA INVIERE a LUI IISUS HRISTOS nu ne poate intrista,in rest,toate lucrurile din viata noastra,uneori ne mai si intristeaza.
Sa ne bucuram in inimile noastre,in sufletele noastre de SFANTA INVIERE a LUI HRISTOS si sa ne rugam LUI si Maicii Sale, ca sa ne ierte toate cate am gresit si sa nu-si intoarca Faţa Sa de la noi Fiii Săi !
Sa fim pe deplin convinsi dragii mei,de faptul că,ROMANIA este TARA DUHULUI SFANT,POPORUL român este POPORUL ales pentru a sfinti Popoarele lumii intregi, Romania este GRADINA MACII DOMNULUI si RAIUL,ROMANIA fratilor,va fi VIITORUL al DOILEA Nou IERUSALIM la timpul oranduit de DUHUL SFANT!
Sa fim fericiti si sa dam multumire pentru tot si pentru toate!
                       Cu dragoste,Maria!

2 comentarii:

  1. nu toti crestinii dar majoritatea sunt credinciosi- motiv de necaz pt occidentali

    RăspundețiȘtergere
  2. Când privesc Sfânta Cruce,mă gândesc la suferință Mântuitorului Lumii,cat a suferit pentru păcatele noastre,că noi păcătoșii să fim mântuiți.Omenirea nu mai cred in Sfânta Cruce,nu mulțumesc pentru ajutorul divin,nu le pasa de suferință Lui Dumnezeu,nu cinstesc Învierea Lui Iisus Hristos.

    RăspundețiȘtergere