luni, 1 ianuarie 2024

LA MULTI ANI PRIETENI DRAGI , PENTRU ANUL 2024 !

 

.

Dragii mei, 

Iata-ne ajunsi si la final de an 2023 si inceput de an 2024 !
Doresc ca sa va multumesc din inima si din suflet pentru ca mi-ati fost aproape zi si noapte, ati raspuns intotdeauna cu inima si cu sufletul atunci cand a fost nevoie,si nu in ultimul rand, pentru ca sunteti Prietenii mei .

.
Sunt tare fericita ca sunteti atat de multi dragilor, in fiecare zi si-n fiecare noapte,aici pe Blogul Lui Dumnezeu, in care eu scriu toate cate-mi sunt ingaduite ca sa le vad si sa le aud.
Asa sa fiti intotdeauna Prieteni,oriunde va aflati pe acest pamant, sa fiti prezenti cu inima si cu sufletul pe Blogul Dumnezeu -Exista Marturii si pe cele doua pagini de Facebook ale mele.
Una cu 5000 mii de Prieteni si cealalta cu like-uri si cu zeci de mii de Prieteni.
Va iubesc,va pretuiesc , va imbratisez cu multa dragoste sufleteasca si sunteti cu totii dragilor, in inima si-n Rugaciunile mele.
.
Anul 2024 sa va aduca in DAR dragilor, multa sanatate,multe bucurii si multe impliniri sufletesti.
Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va ocroteasca impreuna cu toti cei dragi si scumpi inimii voastre Prieteni.
Prieteni dragi, nu-i uitati pe cei dragi de acasa, oriunde va aflati in lumea asta mare! 
Sunati-i, spuneti-le cat de tare va este dor de ei si cat de mult îi iubiti.
Sa nu amânati dragilor intalnirea cu cei dragi, fie si numai prin video pe telefon.
Niciodata nu stim dragii mei, daca a doua zi îi mai gasim in viața sai îi mai putem suna.
Sa-i iubim si sa-i respectam pe Părinti,pe Bunici si sa nu-i dam uitarii niciodata.
Căci,daca suntem oamenii realizati de astazi,suntem datorita Parintilor nostri si a Bunicilor nostri si nu numai.
Sa le spunem sarumana Mama,sarumana Tata, va pup ,imi este dor de voi si va iubesc mult.
Pentru Părinti,astfel de cuvinte le vor aduce bucurie in inima si-n suflet si le vor prelungi viata.

Întotdeauna sa ne facem timp pentru cei ramasi acasa, cărora li se frange inima de dorul nostru.
Banii pe care-i trimiteti acasa dragilor, nu vor putea inlocui niciodata dragostea si dorul de copii,de parinti,de bunici si de toti cei dragi.
Aratati-le celor dragi ,ca nu i-ati uitat si ca-i iubiti la fel de mult ca atunci cand ,erati acasa in mijlocul familiei.
Anii trec, viata este foarte scurta, si va veni timpul cand am dori sa-i sunam pe cei dragi si scumpi inimii noastre, dar....ei nu mai sunt printre noi.
Este minunat ca sa auzi pe cei dragi ,spunandu-ti cat de mult te iubesc si ca le este dor de tine.
Iti da viata si multa putere sufleteasca!
Dragilor, eu va imbratisez cu multa dragoste sufleteasca si ma rog pentru voi si cei dragi voua.
Nu uitati sa fiti fericiti si sa iubiti tot ce e frumos !
Cu dragoste, Maria.

8 comentarii:

  1. La Mulți Ani cu multă sănătate să ai și în acest nou an .

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. LA MULȚI ANI ANI FERICIȚI CU SĂNĂTATE VA MULȚUMIM PENTRU TOATE CE FACEȚI PENTRU NOI PĂCĂTOȘI

      Ștergere
  3. Multă sănătate draga Maria ,a fost cutremur în Japonia de 7 grade

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani cu sănătate și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani cu multă binecuvântare, speranță sfântă de pace și răbdare, deplină încredințare în voia Celui Sfânt, iubire și frumoasă lucrare a Domnului pe pământ! Vă mulțumim pentru alesele mărturisiri despre voia lui Dumnezeu cu noi oamenii acestor plaiuri de pliniri roditoare cu divină lucrare! Cu îmbrățișare de simțire și rugă!

    RăspundețiȘtergere