duminică, 14 ianuarie 2024

NU SUNTEM NICIODATA SINGURI ! DUMNEZEU EXISTA,MAICA DOMNULUI EXISTA !



        Dragii mei, 


Obisnuim mai mereu, ca atunci cand dam de greu, sa spunem ca ne-a uitat Dumnezeu si Maicuta Domnului sau si mai rau,ca nu ar exista.
E cea mai mare greseala, e cel mai mare pacat.

.
Toate prin cate trecem prin viata dragilor, fie ele bune sau mai putin bune, asa ne este scris ca sa trecem peste ele ,si sa mergem mai departe chiar cu durere in inima si-n suflet,de multe ori.
Acolo Sus in Ceruri,DUMNEZEU cunoaste fiecare gand al nostru, stie fiecare durere sau bucurie noastra , stie absolut totul.
Dovada vie sunt si eu dragilor. Am trecut si trec inca prin multe necazuri si greutati.Dar intotdeauna m-am rugat la Mantuitorul si la Maicuta Domnului ca sa ma ajute sa trec mai departe,ca sa ma ridice de jos si sa ma ajute sa fac in continuare Voia Sa,oricat de greu mi-ar fi.
Iata,asa s-a intamplat si-n aceasta seara cand scriam aici pe Blog.
Auzeam un glas care striga foarte tare asa:
"Nu suntem singuri!
Niciodata nu am fost si nu suntem singuri!
DUMNEZEU si PREA CURATA FECIOARA MARIA sunt cu noi si intru noi!"
Moment in care dragilor, vad sub un Cer ca un amurg,multa lume speriata,necajita,nu stia incotro sa fuga sau se ascunda.Si -atunci a venit glas din Cer care striga:
"Nu suntem singuri!
Niciodata nu am fost si nu suntem singuri!
DUMNEZEU si PREA CURATA FECIOARA MARIA sunt cu noi si intru noi!"
Asadar dragilor, sa nu ne temem de nimic in aceasta viata grabnic trecatoare!
Ci sa-ncercam pe cat este omeneste posibil,ca sa facem Voia Prea Sfintei Treimi si a Maicii Lui Dumnezeu,sa ne iubim unii pe altii ca frati ce suntem intru Hristos si nu in ultimul rand,sa nu ne lepadam nicicand de Credinta sufletului nostru,de Credinta intru DIVINITATE,si ne va fi noua si celor dragi noua,spre ocrotire si spre intarirea in Credinta.
                          Cu dragoste,Maria.

2 comentarii: