miercuri, 17 ianuarie 2024

UN SOARE PORTOCALIU ,PE UN CER CA UN AMURG !

                                                           17 Ianuarie 2024, ora 6,23 !

                                                                Dragii mei, 

In aceasta dimineata, m-a trezit un Soare portocaliu si foarte stralucitor si cald totodata.

Numai ca, acest Soare era sus pe Cer inspre Apus, pe un Cer albastru violet.

De  la Soare si pana la mine, s-au intins doua raze portocalii drepte, exact ca doua linii paralele.

De la Soare si pana la locul unde eram eu in pat,aceste raze portocalii stralucitoare si ingrosate, calduroase totodata, au ajuns pana la umerii mei, si acolo au stat cateva secunde.
.

Razele au plecat exact de la baza Soarelui, din Soarele portocaliu stralucitor si s-au intins pâna la mine.

.
Soarele portocaliu nu dadea lumina in jurul său si nici nu răspândea alte raze,Cerul din jurul lui era ca un amurg.
Soarele a aparut, il vedeam cu ochii inchisi fiind, si brusc ,si-a intins cele doua raza paralele care s-au aasezat pe umerii mei.Un pe un umar si cealalta pe celalalt umar.Tot paralel, nu s-au unit la capete.
Simteam caldura divina, simteam bucurie si-mi doream sa nu se mai termine aceste clipe.
Vedeam in acelasi timp,atat Soarele de pe Cer cat si distanta de la Soare,marcata cu cele doua raze paralele,care se oprise pe umerii mei, care m-au cuprins in locul gol dintre ele.
Totul a durat cateva secunde si a disparut.
Dragii mei, chiar nu stiu ca sa-mi explic toate acestea, dar stiu ca a fosat minunat si m-am simt ocrotita.
Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Sau o arma cu laser in noul razboi nuclear care va excalada focar dupa focar?
    aSi anunta pe Tv ca Iranul ar fi bombardat cu rachete in Siria, Irak si Pachistan ,dar nu spunea ce, posibil baze americane-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sub Helsinki capitala Finlandei e un oras subteran ca adăpost antiatomic la 30 m sub granit care poate adăposti un milion de oameni in 100 de Sali de dimensiunea a trei terenuri de fotbal fiecare folosite acum pe post de Grădinițe, scoli si terenuri de sport care comunica intre ele folosite ca piste de biciclete.
    Similar mai sint si alte orase subterane in Europa sau in America ca Montrealul-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. soarele nostru face spectacol pe cer la fiecare apus, din decembrie anul trecut-au fost semnalate chiar si aurore boreale-pana in 2025 soarele are maxim de explozii-sau poate avertismente DIVINE

    RăspundețiȘtergere
  4. Bunul Dumnezeu sa ne ocrotească pe toti, de rău, de nenorociri, de boli, de răutatea acestei lumi...!!! 🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu sa ne apere de cutremur, de războaie, boli și alte nenorociri!

      Ștergere