joi, 25 ianuarie 2024

ACESTA ESTE TRUPUL ŞI SÂNGELE MEU !

                         Dragii mei, 

In aceasta seara, in timp ce scriam  aici pe Blog, aud  cum  tot CERUL si PAMANTUL cantau impreuna, asa:

                  "Aliluia,Aliluia, Aliluia !
                  Tatal nostru, Care-le esti in Ceruri,
                   Vie Împărătia Ta...!" 
Clipa in care,vad un Cer de noapte albastra-violet, iar in Cer, intr-o LUMINA alba orbitoare, apare o Cupă (un Potir)ca din aur, stralucitor foarte.
 La partea de sus,Potirul sfant arata ca un pahar din aur masiv, usor mai inalt, apoi, continua in jos cu un picior din aur, picior care era arcuit spre stanga, asa precum scriam noi bastonasele (carligasele) la scoala, in clasa intai.
Sau mai bine spus, să presupunem că avem un  J mare din aur, si atasam la partea de sus, un pahar din aur, (o cupă).
POTIRUL SFANT al MANTUITORULUI era deosebit, fața de cel  pe care- l stim noi, din SFANTA BISERICA. 
Si anume : nu avea piciorul drept la verticala, ci se termina cu o cârjă spre stanga, era foarte mare, si era plin pe trei sferturi cu un lichid (vin si paine,care simbolizeaza, Trupul si Sangele DOMNULUI ),si care POTIR PREA SFANT, stralucea orbitor de tare.
Deci, in LUMINA albă ca un nor mare, stralucea SFANTUL POTIR, iar o mână nevazuta îl impingea spre in faţă, totodata si spre mine, zicand:

              Beţi dintru acesta toţi !"
Dupa care, totul dispare ca un fulg de nea in palma noastra.
Image result for cina cea de taina
Nici nu va puteti inchipui dragii mei, ce am simtit cand priveam POTIRUL Lui DUMNEZEU.
Exact precum privim Soarele pe Cer, si cand am mai auzit si glasul MANTUITORULUI care in mod nevazut ne intindea SFANTUL TRUP si SANGELE Său sub chipul vinului si al pâinii , credeti-ma ca am ramas uimita, am ramas fara de grai.
Asadar dragilor, mergeti la SFANTA BISERICA si spovediti-va la PREOT, ca sa primiti din Sfântul POTIR dumnezeiesc ,Prea Sfant si Prea scump Trup si Sângele Domnului nostru Iisus Hristos, si sa ne fie noua spre iertarea păcatelor noastre si spre mantuirea sufletului nostru,Amin.


                 Cu dragoste ,                                                                                      Maria !

Un comentariu: