sâmbătă, 23 mai 2020

TIFOSUL ! SE INTOARCE TIFOSUL , DIN TIMPUL CELUI DE-AL DOILEA RAZBOI MONDIAL ?


                                                             21 Mai 2020,ora 6,17 !

                   Hristos a Inviat,dragilor !

In aceasta dimineata ,m-a trezit un glas care spunea asa:
           "Nu am! Intelege ca nu am !
Dar un alt glas îi propune altceva,daca tot nu are ce i s-a cerut.
Citez :
         Păi ce, ai amintit de Tifosul din timpul celui de-al doilea Razboi mondial?"
După care,glasurile dispar asa precum au apărut,iar eu raman uimita ,uluita de toate cele auzite.
Oare chiar asta ni se pregateste după COVID 19,care este pe ducă?
Nu si-au facut planul cu COVID 19,nu le-au iesit numarul de morti ,iar acum ne pregateste un TIFOS ucigas?
Dar noi s-avem Credinta si iubire faă de DUMNEZEU si fata de MAICA DOMNULUI si faţă de Aproapele nostru,si cu siguranta vom fi ocrotiti.
Dar sa ne amintim, ce este Tifosul:

Tifos

boala infectioasa si contagioasa cauzata de diverse rickettsii.
Exista doua varietati de tifos, si una si alta fiind prezente in lumea intreaga.
- Tifosul exantematic ori tifosul european de paduche, cauzat de rickettsia prowazecki, este transmis omului prin intepatura sau prin dejectiile paduchelui, animalul vector, plecand de la omul purtator de rickettsii. Masurile sanitare au redus in mod considerabil frecventa acestei afectiuni.
- Tifosul murin, provocat de Rickettsia typhi (sau Rickettsia mooseri), este o infectie de o gravitate mai mica, transmisa prin purecii sobolanului. El nu afecteaza omul decat accidental.
simptome si semne - incubatia tifosului poate dura trei saptamani. boala se declara brutal prin frisoane, dureri dorsale si musculare, cefalee violenta si o febra ridicata care poate atinge 40 grade celsius. O eruptie cutanata de pete rosii se intinde pe toata suprafata corpului, cu exceptia palmelor si plantelor picioarelor. Bolnavul este atins de confuzie mintala, de stare de prostratie, de delir, iar bataile sale cardiace slabesc in intensitate. Boala dureaza doua saptamani; complicatiile sunt, in principal, cardiace, arteriale si nervoase.
tratament - Acesta consta in administrarea pe cale orala de antibiotice din grupa ciclinelor.
Prevenire - In esenta se face prin combaterea paduchilor, utilizand insecticide. Exista un vaccin impotriva tifosului, care se administreaza anturajului celor bolnavi; aceasta vaccinare este, de altfel, obligatorie pentru persoanele care calatoresc in zone suspecte.
 P.S.
 Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 







Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .
Acesta este singurul meu Cont :

Cod IBAN :

Cont Raiffesein Bank:

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 


Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

             

22 de comentarii:

  1. Razboi biologic,prima faza inaintea unuia cald .
    Se joaca cu focul pentru interese si ambitii malefice ale unor oameni malefici-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu va fi nici un război biologic in urmatorii 4 ani! Nu mai dezinforma populația!
      Ce interes ai? Esti de la securitate? Esti platit să semeni mereu panică? Nu ai un pic de empatie fata de acest popor!
      Bineinteles dacă ai capacitatea sa intelegi ce este empatia.

      Ștergere
  2. Tot ce este posibil.A ieșit descoperire de la Dumnezeu că o alta molima bate la ușă și că vor veni urgii pe neașteptate.A mai ieșit descoperire că vremurile de înviorare sau terminat și că de acum vor veni mari necazuri.Sa știți că sunt și proorocii adevarate care ne înștiințează sa ne pregătim și să lăsăm răutatea că cel ce vine va veni și nu va zăbovi.Lumea s- a înrăit foarte mult ,să avem grijă cum trăim că Dumnezeu ne cunoaște pe fiecare în parte.Multe binecuvântari va doresc tuturor de pe acest blog și doamnei Maria.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne Apara si ne păzește.
    Am cunoscut cu ceva ani in urma un cetățean,care a fost un om mare in viata lui si povestea ca in timpul războiului sau după război a fost foamete,și circula lumea cu trenul spre Oltenia acolo se găsea porumb,grâu,nu a fost seceta in acea parte și toata lumea mergea acolo.
    El fiind soldat a urcat in acel tren dar a rămas pe scara trenului si asa a circulat,a răcit sa îmbolnăvit si a ajuns la spital în loc să ajungă acasă,acolo in salonul spitalului a mai găsit un coleg de armata internat cu febra mare si pana la urma a decedat acel soldat.
    Spunea că era roșu și ardea ca nu a mai putut de febra a imuiat caracterul in apa sa înfășurat cu el dar a murit lângă el.
    Sa speriat avea delir la mutat singur într-o rezerva a vrut să se sinucidă dar iau luat tot ce avea să-l oprească să facă acest lucru.
    L-au tratat medicamentos si iau dat de somn
    În timp ce dormea spunea cum a visat pe Dumnezeu unde fugea pe holul spitalului si sa oprit în ușă unde era el acest om îl cheamă Dumitru si la strigăt Dumitre aici esti,ajutam sa sa scap de Stalin nu dormi.
    Atunci el zice DOAMNE tu ai putere de ce fugi de el?
    La care Dumnezeu îi spune îl mai las un pic
    La ascuns sub pat a venit si Stalin in usa lui,la intrebat nu l-ai văzut pe Dumnezeu?
    A SPUS că a trecut cineva in fuga înainte pe hol,și atunci a plecat în fuga.
    A iesit Dumnezeu de sub pat la mustrări,de ce a vrut să moară,sa se sinucidă,ia zis doar eu dau viata si tot eu o iau sa nu mai faci asa .
    La mângâiat pe frunte si ia zis ca se va face bine va ajunge om mare si a ajuns director la o unitate mare,a fost un om tare cumsecade si la urma ia zis Dumnezeu ca la salvat Sf. Vinerea pe care el o ținea cu sfințenie
    Ma impresionat aceasta întâmplare apropo de aceasta boala care este foarte grea si se manifesta urat,am ținut să vă împărtășesc și dv.cele spuse de acel om minunat ii spuneam DOMNUL Mitică Dumnezeu să-l odihnească,a murit de bătrânețe 93,94 ani nu mai retin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D-na Masinca, adevărat, tatăl meu, Dumnezeu să-l odihnească, la fel ne povestea, tâmplar fiind mergea sa caute de lucru în zona Banatului,și se întorcea acasă cu de cereale. 😪 Ma trec fiori, asta s-a întâmplat după ce a venit de pe front, a plecat la Dumnezeu la 84-85 de ani. N-am sa uit niciodată cum ne povestea că-i suierau gloanțele pe lângă urechi, plâng de câte ori îmi amintesc. A fost pana în Crimeea, Sevastopol și avea un cumnat Preot care s-a rugat mult pt.el sa se întoarcă acasă,a reușit, a mai rămas un timp înrolat dar a lucrat în Depou la Ploiești! 😪

      Ștergere
  4. Bolile sint provocate de conflicte(foame,frica,razboaie,certuri,suparari). De-aia spune religia: IARTA!

    RăspundețiȘtergere
  5. Are bil gates de toate, covid, tifos și cine știe mintea lui satanică și banii lui ce mai pun la cale...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 14.45 esti sigur de ce ceea ce spui? Am observat ca toti cei de pe blog fac afirmatii tendentioase despre anumite personalitati fara a avea nicio dovada. Cum ar fi ca inaintea lui Dumnezeu sa ti se arunce in carca tot ce s-a zvonit despre tine dar nefiind nimic adevart . Su totusi sa fii judecat pe baza de zvonuri. Cum ar fi?

      Ștergere
    2. 14.54 iar tu ai virusul antena 3.

      Ștergere
  6. 14:54, e posibil ca Bunul DUMNEZEU sa-l certe pe acest demon in piele de om impreuna cu consoarta lui si restul celorlalti asemenea lor cu de toate bolile pe care le-au pregatit pt. noi ceilalti, gloata ...stie Bunul DUMNEZEU si vede tot ce face oculta care se inchina la nenumitul.....

    RăspundețiȘtergere
  7. 09,25 Si mai e ceva,Tot ceia ce Probabilistic e Posibil se va si Intimpla nu in doar 4 ani cum spui dar se va intimpla.
    Astazi doar manifestatii la SEBES si Bucuresti conta Mafiei Padurilor si Politice.
    Miine nu se stie...sau Poate se Stiieee...-craciun

    RăspundețiȘtergere
  8. Catarama;Presedintele Iohannis crime impotriva a mii,zeci de mii de romani interzicindu-le Drepturile[la dezvoltare]-craciun

    RăspundețiȘtergere
  9. a existat sa poate mai exista vaccin antitific -ce care l-au facut- unii ar putea scapa-oricum populatiile mari pot trece printr-o epidemie datorita aglomeratiilor urbane si foametei

    RăspundețiȘtergere
  10. Lupta pentru Putere in PSD intre Ciolacu si Grindeanu-ochi albastri ai lui Iohannis-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciune am avut dreptate că ești de la securitate!
      Acum te-ai dat de gol! Acum înțeleg toti că scri numai diversiuni. Aici este un blog pentru oamenii cu credință si care se roagă lui Dumnezeu.
      De ce faci mult rău? Ce interes ai? Dumnezeu să te ierte, însă nu vei scapa la judecata de apoi.

      Ștergere
  11. Da unde ai vazut tu pensionar cu studii superioare ca mine cu pensie sub 1000 de lei ca la voi la Securitate pensiile sint de zeci de mii plus afacerile sub acoperire cu care a-ti distrus economia si mai ales sanatatea pe care ati capusat-o si aburit-o la greu gen Hexipharma si ne-ati mai impus si la conducere o minoritate cu un fiu de criminal securist al regiunii Stalin -Brasov si altii care incalca Constitutia la greu??-craciun

    RăspundețiȘtergere
  12. Astazi 15 militari medici pleaca pe Frontul coronavirusului in SUA dupa ce inainte au fost in Italia si R.Moldova.
    Intrebarea e razboi sau Nu?/

    .-craciun

    RăspundețiȘtergere
  13. 18.01 si daca e e de la Securitatea buna care e Pentru Romania.
    Despre greseli asa vad ei lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  14. 18,01 Posibil ca si condamnarea lui Dragnea sa fie anulata ca nelegala si ne-constitutionala.
    Ce mai ziceti securistilor ,ii platiti voi ani de pirnaie executati.
    Ca doar nu a-ti plati de la voi ci de la Capusile Pharma ale sanatatii si spitalelor.
    Miine poimine si pentru Grindeanu care a oprit libertatea presei si a cuvintului pentru Justitiarul inamicul abuzurilor lui Iohannis-craciun

    RăspundețiȘtergere
  15. Trump a ridicat ieri steagul in berna doar la jumatate pe stilp cu panglica neagra pentru cei 100 de mii decedati de coronavirus cit in trei razboie americane incluzind si pe cei din Vietnam cu 3 zile de doliu.
    Iar ziarul New York Times a publicat 1000 de nume pe prima pagina 1 la suta din numele celor decedati in razboiul coronavirusului-craciun

    RăspundețiȘtergere