luni, 11 mai 2020

GRUP INFRACTIONAL COVID 19 ?

     Hristos a Inviat !
                         
            Noapte de 25 -26 Aprilie 2020,ora 1,43 ! 

                                                        Dragii mei,

În aceasta noapte,după ce am inchis calculatorul,aud un glas care spune asa:
                      "Acum sa vedem cum le spunem!
Dar un alt glas foarte nervos, spune lucrurilor pe nume, spune tare si apăsat:
                         Grup infractional !
                          Grup infractional,Covid 19 !"
După care,glasul nu mai spune nimic.
Iata dragilor, cum este foarte posibil ca sa auzi de un grup (sau mai multe )infractional Covid 19.Unde sau cine anume va face parte din acest Grup infractional, eu nu stiu a va spune. Dar cu siguranta in toata tevatura aceasta cu Coronavirusul multi s-au lacomit si au incercat (poate ca au si reusit) sa sfideze Legile,pentru a se imbogati din Tragedia Pandemiei de Coronavirus.Dar cum Bunul Dumnezeu nu ingaduie nimanui ca sa -si bata joc de Aproapele său, cu siguranta îi va scoate la vedere.
Am ţinut neaparat ca sa scriu si acest articol, căci nu se stie cand va fi descoperit acest posibil grup infractional.
                               Cu dragoste,Maria. 
          P.S
                                                              Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

                 

30 de comentarii:

  1. Orice rau ii faci cuiva,ti se intoarce ca un bumerang inapoi asupra ta,deci fiti sigur se va afla ca cine au fost aceia si cu ce scop au facut ce au facut!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum lucrurile sint clare ,putem sa le spunem si numele celor din Grupul Infractional Covid 19;Iohannis,Costache si Hurezeanu de la SIBIU,Ludovic Orban de la Brasov si cu voia dumneavoastra si Tataru de la Husi-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, grupul Bilderberg și plandemia Covrig19. Coronavirus NU exista.

    RăspundețiȘtergere
  4. Grup infractional COVID 19 poate sa fie si ce se intampla azi prin unele spitale

    RăspundețiȘtergere
  5. Guwernărul meu în frunte cu wuhanis.

    RăspundețiȘtergere
  6. Grup infractional Mondial!Toti sefii de stat sunt amestecati!

    RăspundețiȘtergere
  7. http://mariaghiorghiu.blogspot.com/2020/04/grup-infractional-covid-19.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Bogdan Aurescu ministrul de externe audiat in Parlament pentru exportul de 'SCLAVI' Romani in Germania..

    RăspundețiȘtergere
  9. Tot mai multi patroni cer redeschiderea economiei romanesti.
    Milionarul Catarama care s-a contaminat intentionat cu Covid ca PROTEST contra acestei masuri anti-economice acuzindul pe Iohannis ca dicteaza ziua ce viseaza noaptea spune ca temperatura i s-a stabilizat la 37 grade Celsius.
    Avocatul Poporului a contestat la Curtea Constitutionala masurile impuse in viitoarea Stare de Alerta-craciun

    RăspundețiȘtergere
  10. Va amintiti cine a iesit public si a spus "Dupa ce se termina bolasnita asta, pandemia, or sa vina altii sa ne traga de maneca: 'Dar cum ati realizat voi achizitiile?' Aici trebuie scos un cadru normativ cat se poate de clar, care sa stipuleze foarte clar ca nimeni nu va avea voie sa se atinga de noi in viitor"?! "Cine a ocolit birocrația acum pentru achiziții sanitare să nu fie pedepsit! Dacă se va uita în ce am fost, avem o mare problemă"?!
    O sa aiba mult de lucru parchetele deoarece este inadmisibil ca firma unei bucatarese sa aiba contracte pentru masti de milioane!
    Sincer, eu vreau sa aflu cine a incalcat legea pentru a face achizitii si cine a vandut la preturi astornomice.
    Eu nu am incalcat nicio lege si am curaj sa pariez ca nici voi nu v-ati imbogatit din achizitii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Se vor înmulți foarte mult numărul de proteste si mitinguri in următoarele luni

    https://blacknews.ro/sute-de-elvetieni-protesteaza-la-berna-impotriva-masurilor-de-izolare/

    RăspundețiȘtergere
  12. Doua asociatii ale judecatorilor ,una a procurorilor si una a magistratilor critica ATACUL 'Dictaturii 'la adresa Curtii Constitutionale,dupa ce nu le-a iesit pasenta cu amenzile imvinsa in unanimitate 9-0 la curte..-craciun

    RăspundețiȘtergere
  13. A mai murit zilele astea un frate a fostului Dictator Ceausescu si s-a nascut un Dictator palid nou ,Iohannis, care a depus totusi si el o contestatie la CC pentru noua lege a invatamintului online..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. On-line sa inveti tu! Cum crezi ca un copil din clasa aIIa se poate concentra sa invete on-line? Copiii au perceput internetul si calculatorul ca loc de joaca, nu de studiu! Le este distrasa atentia cand sunt nevoiti sa invete pe net! Nu ii opreste nimeni ca in timp ce profesorul preda, copilul sa joace Counter-Strike.Copiii au nevoie de socializare, au nevoie sa alerge in curtea scolii, nu sa stea pe scaun, in fata monitorului.

      Ștergere
  14. Ministrul Citu ,cel dat afara anterior de la trei banci pentru ca a facut atac la Leul romanesc producind o paguba Romaniei intr-o zi de un sfert de miliard de Euro,azi in Parlament a amenintat parlamentarii opozitiei PSD ca le va deschide dosare penale pentru oprirea luptei contra coronavirusului.
    Are tupeu mare evreul.-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 19.22 nazistule, in permanenta te iei de evrei ca si cum ar fi ceva rau sa fii evreu! Nazistule!

      Ștergere
  15. Mai spunea azi in parlament ministrul finantelor Citu al Gu-Werner-lui lui Ludovic;'STATUL sunt EU'' .
    La fel a spus un rege absolutist al Frantei ,Ludovic care la urma a ajuns la ESAFOD..-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Confundati regii Frantei, domnule Craciun. Ludovic al XIV-lea ( regele "Soare") era cel citat de dvs. Cel care si-a pierdut capul ( la propriu ) era Ludovic al XVI-lea, in timpul Revolutiei Franceze.

      Ștergere
    2. cracaciun e vesnic in confuzie.

      Ștergere
  16. "Imvinsule", noi, cei care am stat acasa si am respectat regulile, am fost luati de prosti! Mai tii minte imaginile de la Tv cu tiganii din Olt iesiti la gratar de Paste? Mai tii minte nunta cu zeci de participanti, la care au venit si politistii "sa dea dar tinerilor insuratei"? Mai tii minte de ce a ajuns tiganul din Tandarei la spital, cu COVID? Iti reamintesc eu: a fost la inmormantare, la Lamaia, in plina Stare de Urgenta! Cum e,"imvinsule"?

    RăspundețiȘtergere
  17. Apropo, "imvinsule" tiganul din Tandarei a fost tratat la Bals desi nu era asigurat si nu a dat un leu statului!

    RăspundețiȘtergere
  18. Da Doamne conducatori intru Hristos, ortodocsi, nu alte culte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 22.34 sa-ti fie rusine! Dumnezeu e unul pentru toti!

      Ștergere
  19. Sa speram ca o sa avem si in tara noastra SFANTA oameni ai lui Dumnezeu.
    După rau trebuie sa vina si binele.
    Sa avem nădejde si credința.

    RăspundețiȘtergere