sâmbătă, 16 mai 2020

INVESTIREA GUVERNULUI,NU DADEAM !


                                                 16 Mai 2020,ora 10,55 !

                    Hristos a Inviat ,dragii mei,

În aceasta dimineata dragii mei,in timp ce scriam la articolul anterior,aud un glas care spune ceva mai cu tâlc,ca sa ma exprim asa.
Glasul spunea asa:
              "Nu dădeam investirea lui Guvern !"
După cum vedem dragilor, aceste cuvinte pot avea mai multe intelesuri.
Dar haideti sa le talcuim impreuna!
                                Cu dragoste,Maria


                                                              Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 




Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .
Acesta este singurul meu Cont :

Cod IBAN :

Cont Raiffesein Bank:

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 


Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

26 de comentarii:

  1. Se refera la investirea guvernului ORBAN II, care a ajuns aici din frica parlamentarilor asupriti de presiunile gloatei Sorosiste si a neamtului mincinos ,P.S este adevarat ca Ludovic Orban are lucrare diavoleasca facuta de regina Maria prin care si-a vindut sufletul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa fii mai explicit?Multumesc.

      Ștergere
    2. Termina cu guvernul PNL, nu vezi ca au pierdut toate legile?
      Nu vezi ca au uitat trei zile între starea de urgenţă si starea de alerta?
      PNL nu este in stare sa taie pensiile speciale, si nici sa le mai interzica la acești pensionari care de la 42 de ani lucrează tot la stat.
      PNL a ajuns lupul moralist!
      Citeste la următoarea___
      https://www.stiripesurse.ro/turcan-amenzi-ccr_1465428.html

      Ștergere
    3. Angelo, da mai multe detalii, mulțumesc!

      Ștergere
    4. 12:31Explica,te rog ,ce e cu regina Maria?Cred că e vorba de " religia " ei dubioasa.

      Ștergere
  2. S ar putea la sfârșitul verii sa cada guvernul

    RăspundețiȘtergere
  3. ORB[un]AN v-a fi suspendat si numit unul tot de-al lui Iohanis cel cu 'EU' mai des decit un rege,posibil Grindeanu dar nu va fi investit de parlament visul lui 'EU'-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce grindeanu, doar sti ca este cu securitatea si ca el a aprobat 5G? Esti cumva securist? Am vazut ca scri numai diversiuni! Ce interes ai? De ce ii faci lobi?-craciunita

      Ștergere
  4. Ar trabui guwernerul sa cheme un guvern de uniune, nu minoritar, nu de sciziune nationala si motivationala pe criterii politthik korekte. Un guvern reprezentativ, plin de raspundere, nu rhepezentatif, al lui presu kwj. Pa.pa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Kwj vrea guwernator doar pe. Ardeal.pa.pa.

    RăspundețiȘtergere
  6. El nu are nevoie de guvern de uniune nationala, nu are nevoie de puteri kare sa- l ia la intrebari sa le raspunda intru- n mandat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu alte cuvinte, un presedinte santajabil, un guwern la fel, un parlament asisderea, un bor dupa chip si asemanarea politrucilor acestei lumi. Sa traiti bine, romani. Vine base, kwj e in corzi cu korona.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cititi pe net(eu una am primit-o pe What"s-Up)cat inca se mai poate,cartea fostului deputat Cristian Rizea,"SPOVEDANIA lui RIZEA".Veti afla adevarata fata a tuturor politicienilor si oamenilor puterii care conduc,de fapt,Romania!(ma rog,ceea ce a mai ramas din Ea!!).Veti intelege de ce,cine si cum a distrus aceasta tara precum si faptul ca numai este nimic de facut pentru indreptarea lucrurilor caci Romania este pierduta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai cat de credula esti.
      Rizea este un excroc si cu ajutorul cartii incearca sa șantajeze prin dezinformare ,pt. a scapa de condamnare.
      Din pacate nu ai capacitatea sa discerni ce este dezinformare si ce este adevar in acea carte si o sa tragi concluzii gresite.

      Ștergere
    2. 18.12 ce creduibiitate are un infractor:? Cum poti sa-i acorzi incredere nelimitata?

      Ștergere
  9. In vremea dictaturii va fi alt premier momentan aflat in puscarie.
    In mod normal Dumnexeu nu ar fi dat guvernul si tara pe m8na lui dar avem nevoie de acea dictatura ca sa ne trezum mai bine si sa devenim determinati dupa ea sa facem cu larga asumare tot ce trebuie pt un nou sistem de selectie incit sa nu mai poata fi lupii paznici la oi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai degrabă iese un guvern PSD de uniune națională si o sa zică Nu la promulgare
    Dacă vrea guvernul meu.
    Are mai multe înțelesuri.
    Nu vrea nimeni sa cada ceva oamenii vor stabilitate,pace și legi nu de îngrădită si numai contra omului,vor legi si stabilitate,dar este greu la acesti oameni sa lucreze pentru popor.
    Cu mult drag

    RăspundețiȘtergere
  11. 18,34 Craciunita ,adica insinuezi ca Iohannis nu e tot cu securitatea lui Grindeanu?
    Iohannis o fi fost cu Sfintii Parinti atunci cind a Boicotat Referendumul pentru Familia Crestina si cind a intirziat tardiv cu masurile anticoronavirusului preocupat doar de interesele lui pentru Putere Absolutista prin Anticipatelor cu care l-a aburit si pe Orban?-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sa zic ,iar ai aparut mai "craciun" sa faci dezinformare in favoarea PSD.
      Hai sa vedem cati securisti sunt in PSD:A. Nastase, Ponta ,Ciolacu, Grindeanu, Hrebenciuc,Dragnea ,Tudose, Oprian.....etc .Un partid format din securisti.

      Ștergere
  12. 12,O5 Ai uitat pe Iohannis cu filorusii de la PSD-''premierul de la Grivco'' si filo-austriac,si filogerman numai ce trebuie NU..

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai baga si de la pnl fost pdl in frunte cu base. Pa.pa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamna Maria , eu scriu destul de rar. Nu pott da interpretare mesajelor primite deoarece trebuie sa fi o adevarata eciclopedoe. Trebuie sa citesti extrem de mult cam din toate domeniile: social, politic, educativ, diplomatic s. a.
    Am in schimb o intrebare dar mai intai sa va pun in tema ca sa puteti raspunde, daca doriti !! Circula pe youtoub niste clipuri cu un domn pe numele lui Calin Georgescu.
    Intrebare: ce credeti dumneavoastra despre acest om?
    Eu am ascultat aproape toate videoclipurile cu si despre dansul. Demult nu am mai vazut si auzit un roman serios si sa vorbeasca atat de frumos de Romania noastra, a tuturor romanilor de pretutindeni. Dar si despre planul sau "pentru dezvoltare durabila"!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai draga unknown, sa o vezi pe. Cristela, sotioara, ai mortala rau de tot!!! Pereche perfecta. Ramane totusi intrebarea cu raspuns ocolit despre. Clubul de la. Roma. Altfel, sclipitor tare de tot. Calin. Georgescu,mai ales ca subliniaza ca nu are de a face nici in clin nici in maneca cu. Mugur. Isarescu ce face parte din acelasi club de alesi pe spranceana. Pa.pa

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma da totusi ai destept foc si sa leaga tot ce graieste. Io unul i- l sustin ca se declara ortodox crestin. M- o topit cu
    Antonescu si cu toti voievozii romani, mai ales cu. Eminescu si. Tudor. Vladimirescu, da ati auzit bine, adevarati voievozi. Pa.pa.

    RăspundețiȘtergere