miercuri, 6 mai 2020

SALVAREA DE CORONAVIRUS !!!


                                                   6 Mai 2020,ora 5,29 !

                      Hristos a Inviat,dragilor !

Astazi dimineata in zori de zi ,aud un glas care intreaba asa:
            "Vrei să ne salvezi de urechi ?
Dar un alt glas, spune asa dragilor :
                  Nu !
                De oră si de coronavirus !
           Am venit sa va salvez de oră si de Coronavirus !"
Dragii mei, iata si o veste minunat de buna!
Ce anume se va intampla sau cand ,eu nu stiu a va spune.
Cert este faptul că,vom primi Ajutor .Dumnezeu si Maicuta Domnului nu ne vor lasa din Mainile Sale ocrotitoare.
Sa multumim Domnului si Maicii Domnului pentru toate cate primim in viata noastra, in fiecare clipa a vietii noastre.
IISUS HRISTOS de AlexandrutanasaIcoana Maicii Domnului, „Grabnic Ascultătoare”, adusă în Capitală ....
Sa ne rugam dragii mei,sa ne rugam ca sa fim sanatosi si sa avem Credinta puternica in Maica Domnului si-n Prea Sfanta Treime.
Sa nu ne mai fie teama de Pandemia Coronavirus! Este pe picior de disparitie ! Sa avem grija fiecare de Igiena personala si vom trece cu bine peste toate.
                           Cu dragoste,Maria.
P.S
                                                              Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .
Acesta este singurul meu Cont :

Cod IBAN :

Cont Raiffesein Bank:

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 

Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 








33 de comentarii:

  1. Mantuitorul va opri coronavirusul ,minune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe langa covid ,marea problema a Ro, a populatiei care priveste cu o ignoranta iesita din comun cum padurile sunt pradate de straini::
      https://lupuldacicblogg.wordpress.com/2020/05/06/padurile-din-maramures-pleaca-la-export-schweighofer-cumpara-tot/

      Ștergere
    2. De ce nu mai repede? Au murit deja foarte multi, sa nu mai luam in calcul si suferinta imensa la nivel de umanitate. De ce nu a oprit pana acum? Este destul de tarziu.

      Ștergere
    3. Nu oprește când vrei tu

      Ștergere
  2. Doamne multumimca nu ne parasesti!

    RăspundețiȘtergere
  3. in toamna revine virusul-la anul va fi o boala de stomac posibil holera iar in 2022 incep conflictele intre tari-revenirea la normal va fi pana in 2024-greu va fi si economic-doar DUMNEZEU SA NE MAI AJUTE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 19.52 stii nu sti, ca esti romanca patrioata si e datoria ta sa-ti cunosti limba materna!

      Ștergere
    2. Fals, chiar ma faci sa rad!🤣🤣🤣

      Ștergere
    3. Silvia, razi ca razi de tine! Ia de aici si mai invata:
      http://in-cult.ro/conjugarea-verbului-a-sti/

      Intradevar e fals! Tu nu esti patrioata, in schimb esti psd-ista! Aici ai dreptate!

      Ștergere
    4. 16.59 Chiar esti de ras!

      Ștergere
    5. NU sint Silvia9 mai 2020 la 09:36

      Asa este,se scrie tu stii,dar este doar o regula stabilita de lingvisti. Eu nu simt nici o deosebire intre sti de la a sti si stii cind te adresezi altuia. Nu gramatica ne da de mincare

      Ștergere
  4. Da;chiar Victor Ponta am vazut ca a postat ieri o filmare cu un transport de lemne....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 02.58 :)) ti-ai gasit pesoana de incredere! :))

      Ștergere
  5. Dumnezeu a spus: Trageti copiii de urechi,ca sa nu raceasca(nu e o gluma,am citit acest lucru ,eu imi frec dimineata urechile). Probabil are un principiu comun cu acupunctura.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne Ajuta Măicuță Domnului ajuta-ne Doamne,ca la tine este toata nădejdea si tie SLAVA înaltă Tatălui și Fiului si Sf. DUH.
    NU POT SA spun prin cuvinte ce simt.
    O zi binecuvântată tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iulian Cojanu7 mai 2020 la 11:57

    Da este simplu că mesaj vom avea libertate de mișcare fără ore iar în scurt timp virusul vă dispărea de definitiv că și cum nu a fost.

    RăspundețiȘtergere
  8. https://www.lovendal.ro/wp52/un-cercetator-american-care-se-afla-foarte-aproape-de-a-face-descoperiri-foarte-importante-privind-noul-coronavirus-a-fost-ucis-oare-de-ce/

    RăspundețiȘtergere
  9. La cabinet m-a vizitat o dată o pacientă cu dureri puternice de oase. Voia să plece în concediu şi aştepta de la mine s-o ajut să nu mai aibă dureri. Am întrebat-o de când le are şi dacă înainte de apariţia lor se întâmplase ceva semnificativ. Da, cu două zile înainte de începerea durerilor îi sunase seara poliţia la uşă ca s-o anunţe că soţul ei, care era în străinătate, murise brusc. Am fost surprins, căci în conformitate cu Noua Medicină simptomele arătau o rezolvare de conflict, nu un şoc conflictual. La o anamneză mai amănunţită s-a rezolvat misterul: soţul ei o trata mizerabil, o jignea, erau deja separaţi şi ea dorea să divorţeze, însă avea reţineri în a-şi spăla rufele murdare în public. Decesul soţului i-a rezolvat de la sine toate problemele, acum era liberă să plece cu noul ei prieten în concediu. I-am spus că poate să plece, să-şi menajeze oasele şi va vedea că durerile vor dispărea de la sine. Exact acest lucru s-a şi întâmplat. Am mai sfătuit-o ca în această perioadă să nu-şi facă analize cumva, căci riscă un diagnostic de leucemie şi apoi va nimeri într-un cerc vicios groaznic. Spre norocul ei, mi-a ascultat sfaturile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum adica sa aiba diagnostic de leucemie?

      Ștergere
    2. Cautati pe net: NOUA MEDICINA GERMANA. Bolile sint provocate de stres, de conflicte intre oameni, de frici.Datorita acestora(conflicte, frica) apar modificari in corpul oamenilor(cresteri ale anumitor organe-adica proliferarea celululelor, cu rolul de a indeplini mai bine functia organului. Acesta inmultire a celulelor este luat drept cancer). Atunci cind conflictul dispare, incepe procesul de vindecare(revenire la normal) iar celulele in plus trebuie sa dispara, sa moara. Celulele moarte sint consumate de sistemul imunitar si de bacteriile din corp, care sint prezente deja, nu ele fiind cauza bolii. Atunci cind dispar tesuturile in plus, spunem ca ne-am vindecat de cancer.
      Un exemplu usor de inteles este urmatorul: Atunci cind bem apa rece, facem amigdalita. Cine a provocat boala, microbii? NU, din cauza socului termic sint afectate celulele,care mor, iar microbii vin sa curete locul si sa ajute la vindecare. De acord? Noua Medicina Germana va ajuta sa va vindecati singuri, fara medicamente, asa cum spunea si o mare clarvazatoare, nu medicina va vindeca, ci Dumnezeu(adica cum a stabiit El functionarea corpului). Asa cum a spus si Isus, increderea va vindeca(nu credinta). Trebuie sa ai incredere ca organismul va functiona asa cum a stabilit Dumnezeu.

      Ștergere
    3. Conflictul cu sotul a facut ca in singele ei sa se inmulteasca niste celule,o stare anormala care e diagnosticata de medici ca si leucemie. Tratamentul ar fi putut sa o ucida. Rezolvarea conflictului( disparitia sotului de care nu avea curajul sa se desparta) a facut sa inceapa vindecarea,adica sa dispara celulele in plus din singe. Vindecarea inseamna si dureri,asa cum erau durerile de oase( un conflict afecteaza mai multe tesuturi)

      Ștergere
    4. 14.00, 16.07 multumesc pentru raspunsuri. E adevarat, INCREDEREA vindeca si nu credinta!

      Ștergere
    5. Esti pe langa, pai incredere ori credinta in cine anume? Ai nevoie de o pereche compatibila, altfel, dezastru .

      Ștergere
    6. Increderea in fortele proprii. Fara incredere omul nu poate face nimic. Daca nu crezi ca reusesti,nu te apuci de un lucru.

      Ștergere
  10. pt SILVIA-sunt persoane cu capacitati extrasenzoriale pe care le urmaresc de ceva ani si am vazut ca au dreptate-sa te informezi azi e usor depinde care este sursa-in plus si vazatorii in duh calugari, si preoti au spus acestea

    RăspundețiȘtergere
  11. Va rog frumos sa ștergeri numele Isabela Flekacs deoarece nu dorește să intre pe facebook nu o lasa soțul.multumim frumos.va pupam cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De unde să-l șteargă, fi mai explicita-clara!

      Ștergere
    2. Dacă nu dorește, sa nu între, cine o obliga? Nu mai umblați cu minciuni(rahaturi di astea) nu va e rușine, pe cine vrei sa acuzi, ori ai un handicap?

      Ștergere
  12. Seceta anul acesta ne va lovi din plin. Va fi un an foarte greu pentru noi.
    https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/natura-si-mediu/dunarea-secata-pana-la-un-nivel-aproape-istoric-glumele-care-se-fac-la-budapesta-1025143

    RăspundețiȘtergere
  13. E posibil ca "ora" sa se refere la ora iesirii pe afara piata etc dar la fel de posibil e ca ora sa se refere la ceasul Judecatii vom ajunge in al 12-lea ceas si putini vor supravietui putini nu vor cade in pacatul necredintei si al hulei ca si in vremea lui Iisus.
    Eu sint eschatolog si am tinut cont ca metoda de abordare si de sfaturile ascultate personal de la parintele Arsenie Boca. Talmacirea si profetiole care le stiu -o mica parte primite personal - nu este pt cei nescrisi asa cum li sa poruncit altora intre care de ex Serafim Rose ci doar pt cei scrisi.
    In realitate pt cei scrisi trebuia tinut cont de mult mai multe profetii inclusiv din Biblie si dupa versiunea ei nemodificata Sinodal.
    Acea zi mare cu crucea pe cerul Fagarasului de care profetise Arsenie Boca este ziua contarilor in Sion in care au loc de fapt mai multe implimiri 5 in total legate de si mai multe contexte profetice biblice etc.
    Anuntarea fara cuvinte ca a venit Judecata catre toate popoarele printro revelatie cu caracter justitiar scurta dar cu efecte apasatoare apoi pe durata intregii zile,
    semnul pe cer in 7 locuri diferite din lume,
    judecatile lui Dumnezeu Cineva in fata tuturor popoarelor ca mesaj public citit de prezentatori Tv pe 12 teme intre care una e darea in vileag mesajul se va intitula Avertisment rastalmacit ulteriorca "Amenintare .." de unii preoti fanatici (Ier.23), Aducerea Chivotului la cererea Sa in bis.Sf.Mormant fara a fi lasat ortodoxiei (2.Mac.2.4-11)
    dupa care se vor tine contarile in Sion ca rasbatoare religioasa interna noii Lor religii adevarata mireasa sarbatoare pe tema unitatii de credinta xa si Sarbatoarea Corturilor "adunarea adunarii popoarelor" ..sfintii Sionului fiind din toate popoarele lumii , apartenenta la cele 12 foste tributi cit si cite 12000 din fiecare fiind strict simbolice in privinta indreptatirii si a caracterului misionar religios legat simbolistic de legiunile mozaice ale regelui David a cite 12000 din fiecare din acele 12 triburi. Nr total al triburilor mozaice fiind mai mare dar doar 12 aveau soldati.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ps. Am mai spus o profetie pe care o stiu spune ca Dumnezeu va dedfiinta brusc si compket acest virus in ziua cintarilor din Sion lucru care se va anunta si el.
    Desigur apoi autorii teoriilor conspiratiei legata de acest virus fiind dati in vileag ca falsi profeti nu se vor potoli si vor inventa noi speculatii si teorii.

    RăspundețiȘtergere