duminică, 26 noiembrie 2017

UN METROU ÎN PERICOL ?


                       Noapte de 25 -26 Noiembrie 2017,ora 1,23 !

                                          Dragii mei,

În aceasta noapte ,în timp ce scriam aici pe Blog, desi eram cu ochii pe monitor,vad in spatele meu inspre Sud, vad o Statie de Metrou extrem de frumoasa si mare. 
Era noapte ,iar pe peronul luxos al METROULUI se vedeau multe lumini aprinse,in timp ce METROUL cu vagoane albe si pătrate la partea din spate,a prins viteza si s-a facut nevazut.
Vedeam doar ultimul vagon al METROULUI ,doar partea din spate,care era alba si pătrata.
Dragii mei, eu nu stiu in ce loc anume mi s-a arătat acest METROU cu Vagoane albe,mai precis în ce oras si Tara,si de ce mi s-a arătat.
Dar este clar ca ,vom auzi de un astfel de METROU si de acel peron luxos.
Sa ne rugam fratilor ca sa nu fie nimic rău, ci totul sa rămana la nivelul descris de mine.
                                              Cu dragoste,Maria.
P.S.

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fara voi Prieteni dragi si iubitori de Dumnezeu , acest lucru

 nu ar fi fost posibil .

Vă asigur Prieteni dragi ,că BUNUL DUMNEZEU si

 MAICUTA DO P.S.

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea
MNULUI vede bunatatea 

inimii si -a sufletului vostru, si fara nicio indoiala vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa, unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si, Viaţa  Extraterestră , 

vor apărea atunci când, EDITURA  KITCOM ma va anunţa ca 

sunt editate .

 Cu mare bucurie în inima si-n suflet ,va marturisesc că ,

vom face o a doua LANSARE tot in BUCURESTI, si tot

 la LIBRARIA  MIHAIL  SADOVEANU, acolo unde,

 am lansat si primul volum al

ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT  in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei si-l puteti comanda la 


telefon 0747226236 impreuna cu o dedicatie de suflet.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...


CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...




                                        Cu dragoste,Maria.


                

                          

11 comentarii:

  1. Nu avem nici vagoane albe nici nu circula noaptea metroul. Nu suntem noi in vizor(acum)

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost alarma la metroul din Londra

    RăspundețiȘtergere
  3. https://lumeacarnavalului.com/2016/05/27/predictii-pentru-viitor-anul-2050/

    RăspundețiȘtergere
  4. D.na Maria daca Dumnezeu e cu tine, adica domnul isus hristos si sfantul duh atunci cand cititi mesajul cereti lui Dumnezeu ca eu cel ce trimit mesajul sa vina in viata si inima mea sa ma schimbe dupa voia lui ca eu sa fiu mantuit. Ca cu toata voia mea eu vreau si atunci Dumnezeu poate lucra pentru mine.amin

    RăspundețiȘtergere
  5. A intrat in eruption un vulcan agung din Indonezia eu vam spus de vulcanul asta acum viteva luni din urma de cind a spus doamna Maria ca va intra in etuption un vulcan eu vam spus de vulcanul asta uitativa la comentarile de acum citeva luni sa vedeti ca asa e dumnezeu si maicuta domnului aparane ocrotestene pazestene amin

    RăspundețiȘtergere
  6. Așa și 7,42.Vrei să te alpaudam .Foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua. D na Maria Ghiorghiu, respect tot ceea ce faceți dumneavoastră aici, dar gândiți va puțin ca induceți oarecum panica. Nearatandu va locul, ziua in care se vor produce evenimemtele...rămânem suspendati, așteptând. După cum ați șpis nu vi-i se arata, dar...este suficientă panica.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://tristar77.blogspot.ro/2017/11/justitie-divina.html

    RăspundețiȘtergere
  9. A fost un accident la metroul din Bucuresti, ieri seara.
    Apreciez foarte mult ceea ce faceti si ne transmiteti mesajele dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  10. Adeverit:criminala de la metrou pe toate ştirile....

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu daca a fost sau nu crima de la noi. Nu avem vagoane albe si nici statii luxoase si Dristor nu e in sudul orasului. In plus astfel de crime s-au petrecut peste tot in Europa de la prevestirea dansei pana acum (in Italia-cred ca Roma-, Londra si tineti-va bine cu fix doua zile in urma acelasi gen de crima la metroul din Berlin). Deci pe 10 in Berlin, 12 in Bucuresti la Dristor. Toate au un scenariu comun: 1 omor, 1 tentativa de omor. Deci pe care din ele a prevestit-o?..ca pe cea de la Bucuresti nu.

    RăspundețiȘtergere