miercuri, 29 noiembrie 2017

PĂMÂNTUL ! VA VENI PĂMÂNTUL SI VA INGHITI ....."

                                           
                                        26 Noiembrie 2017,ora 5,11 dimineata !

                                           Dragii mei ,

În aceasta dimineata devreme, ma trezeste un glas care spune asa:

              "Pământul ! 
              Va veni Pămantul si va înghiţi....!"

Iar glasul se pierde ca un ecou,dar eu continui sa vad ceea ce mi se graise,vad acum scris cu litere albe si stralucitoare ,vad scris in aer la mica distanta de un munte de Pămant.    

                   
             "Pământul ! 
              Va veni Pămantul si va înghiţi....!"

                             Image result for ALUNECARI DE PĂMANT IMAGINI.
Şi vad in faţa mea înspre Sud-Est,vad un "munte"de Pămant ce sta sa se prăvale.
Dragii mei,din păcate, vom auzi despre o astfel de TRAGEDIE !
Unde si cand se va intampla,eu nu stiu a va spune; nu mi s-a descoperit.
Sa ne rugam dragii mei, sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si Maicii Domnului ,ca nu cumva sa fie prinsi si oameni sub Pămantul care va veni la vale.
                                           Cu dragoste,Maria.

P.S.
     Prieteni dragi, 

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!


Fotografia postată de George Tulea.Fotografia postată de George Tulea.
Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,

sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube



https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...



                                   Cu dragoste si cu pretuire,Maria.









19 comentarii:

  1. Vor fi inghititi de pamant toti care au cunoscut si nu au facut intocmai cuvantul. Nu merge si asa sau lasa ca tzine. Dumnezeu va despartii oile de capre. Vai de cei care au dus oile in ratacire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Despaduririle duc la alunecari de teren .

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria Bunul Dumnezeu s-a pazeasca s-a nu fie oameni prin preajma este tare greu asa daca ma gandesc bine am vazut munte intreg ca a alunecat unde vrea Dumnezeu nu poti sa stai inaintea lui. Cu drah doamna Maria si Bunul Dumnezeu sa ne aiba in paza sa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iohanis care nu se ducea la ziua nationala ,acum a ajuns sa mearga singur fara politicieni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pamantului ii place sa manance asa ca inghite ce poate si el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar oamenii fug, de cele mai multe ori "mancand pamantul", cum este-o zicere ! :))))

      Ștergere
  6. Nu putem noi judeca pe cine va înghiți PĂMÎNTUL pt că Dumnezeu este Judecatorul, anonim 29 noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu să aibă milă de noi vrednicii de ghenă și nevrednici de orice lucru bun!
    Când aveți vedenii puneți-vă repede in genunchi, faceți cruce și spuneți cu zdrobire de inimă: Eu sunt pământ păcătos și întinat să primesc această cinste de a avea descoperire de la Dumnezeu! Cu ce sunt eu mai bună decât frații și surorile mele să primesc această cinste? Dumnezeu vrea zdrobire de inimă și smerenie, ci nu descoperiri! Aștept să îmi spuneți cum a decurs momentul.
    Cu drag, George

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu,"vrednici de ghena"?...

      Ștergere
    2. George, ai citit vreo data o biblie? Dzeu da fiecaruia daruri, citeste mai departe.

      Ștergere
  8. Parintele Arsenie Boca: „Muntii Fagarasului si dealurile Prislopului va vor acoperi pe voi”

    RăspundețiȘtergere
  9. Am scris un comentariu despre mesajele noastre date pe mana politiei,dar era pentru subiectul anterior.Scuze,dar trec printr-o lunga raceala care e gata sa ma omoare inainte de orice amenintari din cer sau de pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  10. George de unde stii tu cum priveste Dumnezeu un om? Daca ai vedenii inseamna ca te ai rugat mult cu suflet curat.adica fara viclenie.sa iti spun o poveste....la o dicutie cu o colega ,prietena ...am suparat- o spunandu-i adevarul vazut de mine .bineinteles ca sm suparat-o rau incat in zilele urmatoare nu existam pentru ea .eu faceam cafea ,o invitam la masa ea nu ma vedea ...cand am observat mi s a facut sufletul greu ca piatra de moara .Acasa am stat in pat uitandu ma la o icoana draga mie ,Iisus cu apostolii in lanul cu grau si vorbeam cu Iisus cum vorbesc cu orcine ii spuneam eu ce cred ca nu inteleg cum cineva cu care ai mancat dintr-un castron se comporta asa .ei ce crezi ...am facut liniste de fapt am ramas asa intr-o concentrare uitandu ma in gol. Am auzit atunci o voce blanda in capul meu care mi a zis asa ,,sunt multe lemne in jurul tau copilul meu frumos !,, .Eu nici acum nu stiu ce inseamna ,...m am gandit la oameni fara inima ,reci,insensibili...etc,dar poate sa insemne si filozofii,indoctrinari etc care ne tin in loc ,nu ne lasa sa zburam sa auzin glasul lui Dumnezeu care ne vorbeste tot timpul. Multi cred ca Dumnezeu ne pedepseste ,fals ,Dumnezeu ne iubeste atat de mult incat noi habar nu avem.Noi singuri ne pedepsim incalcand legile Universului,legi pe care toti le incalcam . legea iubirii cuprinde in ea toate legile de aceea Iisus ne a spus sa ne iubim aproapele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Noi singuri ne pedepsim incalcand legile Universului",ati spus un mare adevar,an.18.09...

      Ștergere
    2. Nu știu dacă este bine că mi-am etalat public părerea vizavi de vedeniile doamnei Maria, deși îmi mențin poziția! de aceea o să încerc să nu mai afișez alte păreri personale decât răspunzându-ți la aceasta intrebare a ta, iar răspunsul care îmi vine in minte este de la un Părinte (redau după cât îmi amintesc): Venind odată la un stareț un funcționar dintr-un orășel, starețul îi spunea acestuia cum că omul smerit se vede a fi departe de Dumnezeu și ultimul dintre oameni, iar funcționarul neînțelegând cuvântul starețul acesta ia răspuns: Uite, tu dacă mergi in orașul tău, cum te vezi pe tine? Acesta a răspuns: mă văd fiind om de vază. Iar starețul a adăugat: iar dacă vei merge in alt oraș mai mare, cum te vezi? Mă văd că un simplu cetățean. Iar dacă vei merge la curtea Împăratului, cum te vezi? Acesta a răspuns: Acolo mă voi vedea că un cerșetor. Vezi? A zis starețul. Cu cât ești mai departe de Împărat, cu atât te vezi fiind cineva, iar cu cât te apropii de El, cu atât te vezi mai neînsemnat și departe de statura Sa.
      Dumnezeu să ne lumineze,
      Recomand cartea Sfântului Ignatie Briancianinov - Despre înșelare

      Ștergere
  11. La ce să mai cumpăr ziare
    Dacă în jurul meu e plin
    De evenimente bizare
    Ce mă năucesc deplin.

    RăspundețiȘtergere
  12. Exact.Dumnezeu Pământul va "înghiți"un continent (cu a făcut şi cu Atlantida),concomitent cu scufundarea va avea loc şi înălțarea altui continent de pe fundul oceanului Atlantic datorită presiunii create de scufundarea celuilalt.v-am mai spus şi repet:DUMNEZEU PĂMÂNTUL pentru că vă iubeşte pe voi românii ,a creat o arcă pentru voi.si anume zona intracarpatică.acolo nici o apă oceanică nu va pătrunde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zici tu ceva, Madus... ! S-auzim de bine si sa speram ca Bunul Dumnezeu va avea grija de noi !

      Ștergere