miercuri, 8 noiembrie 2017

MAICA DOMNULUI, PLÂNGE CU RÂURI DE LACRIMI !


 Dragii mei,
                  Image result for maica domnului

Doar ce îmi terminasem Rugaciunea dragii mei, şi m-am băgat în pat ,stând cu ochii închişi ca să adorm.
Vad dragilor Două Mâini care ţin multe Iconiţe Sfinte ,în care este reprezentată MAICA  DOMNULUI , cu aripi mari lăsate în jos pe lângă corp.
Mâna dreaptă a Maicii Lui Dumnezeu, era întinsă spre în faţă, ca si cum Măicuţa ar vrea să ajungă la Fiul Ei Mult  Prea Iubit.
Pe Chipul Maicii ,vad lacrimi, râuri de lacrimi. 
Apoi Cerul s-a deschis şi văd pe MAICA  LUI  DUMNEZEU exact ca si in acele Iconiţe Sfinte din acele Două Mâini.!
Maica Domnului avea veşminte roşii ca de catifea, coroană de Împărăteasa pe cap , şi Aripi enorm de mari, roşii-grena , asa ca în poza de mai sus, dar pe care le ţinea pe lângă corp.
Maica  Domnului este într-o Lumina albă orbitor de stralucitoare, este Vie, ca si din carne si oase.
MAICA  DOMNULUI dragii mei, întinde Mâna Sa dreaptă spre în faţă ,ca şi cum ar vrea să ajute pe Cineva, sau să ajungă la Cineva . 
Acel Cineva, nu putea fi decât Mult Prea Iubit Fiul Ei.
Dragii mei, dacă ati fi văzut cum plângea Prea Curata Fecioară Maria, si cum Mânuţa Ei Sfântă,se întindea ca să ajungă la Fiul Ei Mult Prea Iubit, a cărui prigoană începuse, ati fi spus că nimic nu conteaza în Lumea asta, în Viata asta grabnic trecatoare, decat sa fim buni,sa avem Credinta, si sa iubim cu adevărat pe Aproapele nostru, ca pe noi înşine. 
Să ne închinăm fraţilor la MAICA  DOMNULUI, şi s-O rugam să ducă Rugaciunile noastre, la Fiul Ei mult Prea Iubit şi Mântuitorul nostru, si în Rugaciunea noastră, să nu cerem decât :
iertare de păcate, întărire în Credinţă, şi Milă ! Doar atât ! Daca avem Acestea, avem tot ce ne este de folos sufletului !
Măicuţa Domnului este atât de Ocrotitoare cu sufletele care ajung Sus în Cer ! Aripile Ei cuprind tot Cerul Sfânt când Maica le întinde, iar sub ele ,cu trup de lumina ,stă fiecare suflet care a Crezut în MAICA  DOMNULUI, şi care s-a rugat Ei !
Eu am văzut aceasta, cand mătuşica mea a adormit întru cele veşnice. După 40 de zile de la înmormântare, am văzut la Rasărit Cerul deschis, şi pe MAICA  DOMNULUI  ocrotindu-şi puii (sufletele ),precum o cloşcă. Vedeam precum nisipul Mării ,mulţime infinită de capuri de oameni vii, toate aliniate, niciunul mai sus, sau mai jos. Dar undeva, sub Aripa Dreaptă a MAICII  DOMNULUI, chiar sub braţ, s-a ridicat un cap cu părul alb ,frumos aranjat, care apoi,a întors privirea spre mine. Era mătuşica mea Ana, care a murit la 92 ani, iar aici arăta ca la 40, şi care era uimitor de fericita.
Mătusica mea, o viaţă întreaga s-a rugat MAICII  DOMNULUI , si i-a adus Slava si LAUDA ,precum şi Închinare. Se ruga fireste şi Lui Dumnezeu ! Dar Maica  Domnului era Ocrotitoarea ei. Aşa simţea în suflet. Şi asa a fost ! Pentru că după ce s-a spovedit , a şi primit Sfanta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, venise Preotul acasa, iar mătusica mea a vrut sa doarma putin, si apoi să mânânce.
Am fost de acord si a adormit, dar nu s-a mai trezit ! Fara chinuri, fara dureri, fara vreo suferinta cat de mica ! A adormit pentru vesnicie ,cu Sfanta Impărtăşanie în gura şi în suflet. 
Iar înmormântarea mătuşii mele, a fost chiar de 9 septembrie, la Sfanta Sarbatoare a Sfintilor si Dreptilor Părinţi Dumnezeiesti Ioachim şi Ana, Părinţii Maicii  Domnului.
Si ceea ce a fost mai uimitor, a fost faptul ca eu i-am prezis sfarşitul mătuşii mele.
Se terminase Sfantul Post al Adormirii MAICII DOMNULUI, la 15 august. Si i-am dat sa mânănce de dulce, dar ea nu a vrut. A zis ca vrea sa posteasca până pe 8 septembrie ,cand este NASTEREA MAICII DOMNULUI. 
Eu nu am fost de acord pentru ca, era tare slabita, si am ridicat tonul la ea , ceea ce eu nu am facut niciodata cu ea ,spunându-i : ai să mori până atunci, daca nu vrei sa mananci ca sa te mai intaresti. Ea s-a întristat pe moment, dar eu i-am respectat dorinţa sufletului ei, si i-am dat in continuare mâncare de post. Iar pe 6 septembrie ,inainte cu 2 zile de NASTEREA  MAICII DOMNULUI, mătuşica mea a adormit extrem de linistita si de fericita. Cum a spus Preotul la înmormântarea ei, asta este cu adevărat moarte crestineasca ! Sa te culci cu Sfanta Impărtasanie in gura ,si sa adormi Întru Vesnicie. 
Iar la 40 de zile, era fericita in Ceruri sub Aripa Dreaptă a MAICII  LUI DUMNEZEU, pe care a iubit-O negrait de tare. 
Fratilor, să ne învrednicim si noi ca sa putem sta întru Vesnicie sub Aripile MAICII DOMNULUI.
Nu este greu !
CREDINŢA noastra,trebuie sa fie de neclintit in inima noastra si in sufletul nostru, şi sa implinim Poruncile Domnului !
Dacă vom face aşa, nu avem a ce ne teme, nici în viaţa aceasta şi nici în cea vesnică !
                                      Cu dragoste,Maria.

P.S.

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!


Fotografia postată de George Tulea.Fotografia postată de George Tulea.
Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,

sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube



https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...



                                   Cu dragoste si cu pretuire,Maria.

4 comentarii:

  1. Maica Domnului plînge de atîtea nedreptăți, care se întîmplă in intreaga lume.Parca niciodată nu a fost asa de mare instabilitate si oamenii atît de răi.Trăim intr-o lume rea, unde nimeni nu empatizeaza cu cel in suferință. Si atunci e normal ca Maica Domnului sa fie trista cind trăim atîta suferință.DS

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine a fost intai,Dumnezeu sa Maica Lui? Nu va da de gindit? Isus are o mama,paminteanca,iar tatal e un extraterestru. Intrebat fiind Isus,de e om sau dumnezeu,a spus ca e si dumnezeu si fiul omului,deci,oamenii sint urmasii extraterestrilor,daca exista un creator mai mare,numit si Marele Spirit,nu stim. Restul sint prostii omenesti si popesti.mimi

    RăspundețiȘtergere
  3. care rest sunt prosttii !? stimata MIMI-IN CE FAMILIE AI CRESCUT -ESTI BOTEZATA? te uiti la cer noaptea cand e senin-ce vezi?- ai creat macar o furnica?sa ne gandim doar cat de complex este corpul uman ,cate universuri s-au descoperit si atunci putem spune-MARE ESTE DUMNEZEUL CREATOR IN SF TREIME REVELAT

    RăspundețiȘtergere