miercuri, 15 noiembrie 2017

S -AU ADEVERIT 150 ZILE PÂNĂ L A UN TRIUMF AL UNGARIEI !

                                             Dragii mei,

Scriam în 18 Iunie 2017,un articol cu titlul :

150 DE ZILE PÂNĂ LA UN TRIUMF AL UNGARIEI ??? ALTFEL SPUS , 150 DE ZILE , PÂNĂ NI SE IA ARDEALUL???

Şi din nefericire pentru noi ca popor român, iata ca Semenii nostri maghiari,care traiesc in ROMÂNIA DUHULUI SFANT,sarbatoresc împlinirea a 75 de ani de la arborarea drapelului Ungariei în centrul orașului, după ocuparea Ardealului de Nord de Ungaria în urma Diktatului de la Viena din 30 august 1940.

ARDEALUL fratilor, cu lacrimi si cu durere in suflet  va spun că ,ne va fi luat ! Nu de la mine spun ci din GRAIUL DUHULUI SFANT !

Iata dragilor si un articol in acest sens :

Dumnezeu există - Mărturii.: ARDEALUL VA FI RUPT DE ROMÂNIA !

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../ardealul-va-fi-rupt-de-romania.ht...
Translate this page
Jun 18, 2017 - Eu am mai scris despre ARDEAL dragilor, si anume,de faptul că va fi rupt ... Toate nesunt oranduite de Sus de la BUNUL DUMNEZEU si de la ...

Doresc sa va spun dragii mei, ca sunt foarte bucuroasa în inima si-n sufletul meu, că-mi sunteti alaturi si-mi aduceti in prim plan articolele care se adeveresc. Imi sunteti de mare ajutor si va multumesc din toata inima.
 Fara PRIETENI fideli ca voi dragilor, nu as sti chiar toate cate se adeveresc.
Acolo SUS ,BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vad toate si vă vor rasplati voua si celor dragi voua.

Dumnezeu există - Mărturii.: 150 DE ZILE PÂNĂ LA UN TRIUMF AL ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../150-de-zile-pana-la-un-triumf-al....
Translate this page
Jun 18, 2017 - ALTFEL SPUS , 150 DE ZILE , PÂNĂ NI SE IA ARDEALUL??? ... Dar in aceasta noapte,la doar 3 zile de la primul articol care prevesteste ”O ...

                                16 Iunie 2017,ora 14,15 !

                                       Dragii mei, 

În aceasta după amiază,în timp ce scriam aici pe Blog, vad dragilor in stanga mea sub mijloc de Cer, doua steaguri posibil trei, asezate unul langa altul.  
Aceste steaguri aveau trei culori: Roşu, alb si verde !
Steagurile fluturau in vant deasupra unei cladiri înalte, părea o cladire istorica.  

               

Image result for steagul ungarieiImage result for steagul ungariei..

În faţa celor trei steaguri ungare, a apărut un numar format din trei cifre.
Acest numar era scris cu alb, intr-un dreptunghi bleu.

                           1 5 0      .

Dragii mei,eu am mai scris chiar astazi despre ARDEAL ,şi anume, că va fi rupt de Romania.
Şi iata ca la doar cateva ore,ceea ce auzisem s -a transpus in aceste Steaguri cu cifra  150 în faţa lor ,pe mijlocul lor.
                           Image result for harta pe regiuni..

După părerea mea,cred ca 150 inseamna, cele 150 de zile pâna vom intra in conflict cu maghiarii din Romania,care vor autonomie.
Sa dea Bunul Dumnezeu ca sa ma insel în aprecierea mea,referitoare la 150 si Drapelul UNGARIEI.
Dragii mei, trebuie sa fim pasnici,trebuie sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MĂICUTA DOMNULUI ca sa fie pace si liniste in ROMANIA,pace si liniste in lume.
Intotdeauna dragostea de Semeni si buna intelegere au facut ca PACEA sa rodeasca si sa-nfloreasca,acolo unde aceasta disparuse.
Sa nadajduim ca vom avea un Guvern care sa-si indeplineasca toate câte a promis ,si mai ales, sa mentina ROMANIA  intreaga.

Dar aici mai jos,
iata dragilor si INFORMATIA cu Maghiarii:

O nouă sfidare la adresa românilor. Maghiarii din Sfântu ... - Antena3

https://www.antena3.ro/.../o-noua-sfidare-la-adresa-romanilor-mag...
Translate this page
Maghiarii din Sfântu Gheorghe sărbătoresc ocuparea Ardealului 817 ... după ocuparea Ardealuluide Nord de Ungaria în urma Diktatului de la Viena din 30 ...

Dan Tanasă, despre faptul că maghiarii sărbătoresc ocuparea ...

a1.ro/.../dan-tanasa-despre-faptul-ca-maghiarii-sarbatoresc-ocupare...
Translate this page
Dan Tanasă, despre faptul că maghiarii sărbătoresc ocuparea Ardealului. publicat MIERCURI, 15 NOIEMBRIE 2017 13:46 ...

O nouă sfidare la adresa românilor. Maghiarii din Sfântu Gheorghe sărbătoresc ocuparea Ardealului

DE D.G.   •   15 NOI 2017   •   14:01
O nouă sfidare la adresa românilor. Maghiarii din Sfântu Gheorghe sărbătoresc ocuparea Ardealului  817

O nouă sfidare la adresa românilor.. Drapelul Ungariei este arborat simbolic, miercuri, în centrul municipiului Sfântu Gheorghe.
Totul se va întâmpla în cadrul unei expoziții cu caracter istoric.
Evenimentul va marca împlinirea a 75 de ani de la arborarea drapelului Ungariei în centrul orașului, după ocuparea Ardealului de Nord de Ungaria în urma Diktatului de la Viena din 30 august 1940.
"Din păcate, aici nu este vorba de un vid legislativ - există o lege, dar, din păcate, nu se aplică legea. Un vid legislativ este, și eu am semnalat acest lucru de foarte mult timp, în zona profanării simbolurilor naționale. În acest moment, orice dement poate să ia un drapel al României de pe o instituție publică, să-l aunce pe jos, să-l calce în picioare și nu va păți absolut nimic pentru că, ce sa vezi, Parlamentul României, partidele politice de la București, au decis că fapta nu merită sancționată, a spus Dan Tanasă , în emisiunea "Previziuni", de la Antena 3.


Tare mi-i teama, ca ne indreptam cu pasi repezi spre articolul din:

ADEVĂRATA MAREA REVOLUTIE, URMEAZA A IZBUCNI ...

https://plus.google.com/.../posts/dhd6CLqSUHU

Translate this page
Sep 8, 2016 - ADEVĂRATA MAREA REVOLUTIE, URMEAZA A IZBUCNI ! ADEVĂRATAMAREA REVOLUTIE, URMEAZA A IZBUCNI !

                 Noapte de 7 -8 Septembrie 2016,ora 1,23 !

                            Dragii mei, 

Am scris de curând ,un articol cu titlul:

O NOUĂ REVOLUTIE ??? TRĂIASCĂ REVOLUTIA MARE !

 Iata si linkul mai jos:

O NOUĂ REVOLUTIE ??? TRĂIASCĂ REVOLUTIA MARE ! O NOUĂ ...

4 days ago - O NOUĂ REVOLUTIE ??? TRĂIASCĂ REVOLUTIA MARE ! O NOUĂ REVOLUTIE ??? TRĂIASCĂ REVOLUTIA MARE !
 Image result for REVOLUTIE.
Dar in aceasta noapte,la doar 3 zile de la primul articol care prevesteste  ”O NOUĂ REVOLUTIE, REVOLUTIA  MARE ”, iată că mai primesc un MESAJ divin, despre aceasta REVOLUTIE care va avea loc.
Deci,aud glas care-mi spune asa:

                ”REVOLUTIE !
             Căci după REVOLUTIE, mulți te vor întreba :cum de ai stiut toate câte s-au împlinit?”

Dragii mei,să ne fereasca BUNUL DUMNEZEU si MĂICUȚA  DOMNULUI de tot necazul, si sa nu ingaduie a se împlini toate despre câte am scris.  
Căci de se vor implini toate, mult vom avea de suferit; cumplit de mult. 
Am scris despre Cutremure,despre razboaie,despre Bombe si Explozii nucleare,despre DEVESELU care va deveni un adevărat vulcan,despre Atacuri teroriste,despre Inundatii si alunecari de teren,despre boli incurabile,etc etc.
Sa ne rugam fratilor ,cu inima si cu sufletul la Bunul Dumnezeu și la Măicuța Domnului,ca sa nu ne piarda ,ci sa ne mai dea o sansa pentru a ne schimba in bine, si sa ne intoarcem la Credință, trup si suflet,inima si cuget. 
Cât despre întrebare, stiti si voi dragii mei: de la DUHUL CEL PREA SFÂNT le stiu si le scriu pe toate.
                                      
Iata si celălalt articol din 4 Septembrie 2016 :

                                            Image result for revolutie           .
                                                               Image result for revolutie

                                           4 Septembrie 2016,ora 16,18 !

                                                   Dragii mei, 

La doar trei minute după Mesajul cu : „VIN SI GERMANII”, au glasuri multe,foarte multe, care strigau in urale interminabile ,asa:
                            ”Trăiască  Revolutia  Mare! 
                        Trăiască !” 

Oare chiar sa avem parte, de o nouă REVOLUTIE?
Scriam nu de prea mult timp, precum ca, am auzit glasuri multe care spuneau ca trebuie sa rupă PIATA  UNIVERSITATII. 
Se va trezi oare din amorteala care l-a cuprins ,poporul român? 
Sa ne rugam dragii mei,ca sa fie pace si liniste în țara si peste hotare,si sa nu ne pierdem Credința, căci fara Credință suntem morti.
                                       Cu dragoste,Maria.  

P.S.

                        Dragii mei,


În toamna voi lansa CARTEA -ADEVARUL DUHULUI SFANT volumul 2 : ROMANIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM.
Trebuie ca sa aveti aceasta CARTE dragilor, deoarece, vă va fi leagan de căpătâi in orice clipă a vietii voastre, şi vă va arăta ADEVARUL adevarat a tot ceea ce inseamna DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI ,a tot ceea ce inseamna sa fii crestin .
CARTEA va fi pe intelesul tuturor,fara idei si expresii stiintifice.
Este scrisa de mine cu inima si cu sufletul, cu IUBIRE si cu DRAGOSTE INFINITA fata de DUMNEZEU si fata de MAICA DOMNULUI, precum si faţă de APROAPELE nostru.
Al treilea volum se va intitula:
EXTRATERESTRII  EXISTĂ, care va fi lansat in acelasi timp cu ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM. 
Si aici veti gasi DOVEZI zdrobitoare de 
EXISTENTA a EXTRATERESTRILOR.
Prieteni dragi si iubitori de DUMNEZEU ,cine doreste ca sa doneze pentru CARTEA si CARTILE LUI DUMNEZEU, (nu le consider ale mele,deoarece toate le scriu sub indrumarea DUHULUI SFANT),o poate face astfel:
Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai
 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 
Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 


https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA



45 de comentarii:

  1. Suntem deja o tara ocupata,Ardealul este ca si luat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna, nu știu de ce alimentați ura. Nimic din ce spuneți nu este adevărat. Vi-o spune un cetățean roman de etnie maghiara. Va rog, publicați mesajul. Altfel, consider ca aveți ceva cu noi - "ungurii".
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Romanii nu urăște pe nimeni din contră am primit cu brațele deschise pe toți si din caza bunătăți noastre am fost luați de prosti iar voua ungurilor vă lipsește respectul si recunoștința caci dacă nu si in ziua de azi erați nomazi,daca nu va ajutau rusii si austrieci sa ne furati pamantul.Va faceți iluzii singuri căci Sfântul si PreaBunul Dumnezeu nu lasă lucrurile asa cum vreți voi El Face întotdeauna dreptate.

      Ștergere
    2. 22:47, pune mana și invață istorie! Bârfe de șanț raman doar bârfe.
      Iți doresc să te bucuri de ziua în care îl vei cunoaște pe Dumnezeul tău!

      Ștergere
    3. 22:47, esti in vacanța?! Probabil.

      Ștergere
    4. Roxy, nici unguru nu ureste la tine. Placut mult.
      Imbretisari de manute.

      Ștergere
    5. 21:15Problema nu e la noi romanii,ci la la unii dintre unguri .Adevarul e clar e stiut de ambele parti si anume:romanii locuiesc de mii de ani prin stramosii lor pe acest pamant binecuvantat si daruit lor de Dumnezeu in timp ce ungurii nomazi la origine asezati in vecinatatea romanilor avand o natura agresiva au apucat cu forta, o vreme , obucata din pamantul romanesc ,demonstrandu-si cu prisosinta natura cruda si nedreapta fata de romanii ocupati.Ei incalca hotararea lui Dumnezeu data cu mii de ani in urma condusi la un moment dat de un individ care se considera si un slujitor al lui Dumnezeu ,L.T dar care instiga impotriva poporului lui Dumnezeu. Va intreb pe voi ungurilor ce vreti sa luati ce nu-i al vostru credeti ca Dumnezeu va tacea?Ba nu,EL a si vorbit prin gura sf.Ardealului Arsenie Boca:"foc va cadea peste cei ce vor indrazni sa ocupe vreo bucata de pamant romanesc"PS.Mesajul e adresat numai ungurilor instigatori nu celor ce iubesc adevarul si pacea.

      Ștergere
    6. 23:36 Am ras de ma dor falcile.

      Ștergere
    7. 18:58, placut mult la mine. Durut falcile tale. :)))))))) Imbretisat si pe tine.

      Sepsi

      Ștergere
    8. Ioi tu Sepsi,placut la tine si la unguru'cu imbretisari de manute,faini fost la voi,tu ! No ase,no...

      Ștergere
    9. 22:01 Dupa felul scrii,esti unul dintre postacii de pe-aici,te-ai plictisit de "munca"pe care o faci si-ai inceput cu mistoul.Acum vei trece probabil de la "imbretisari"la injuraturi serioase.De,ce sa-i faci...

      Ștergere
    10. 00:09, ganditi precum scrieti! In alta ordine de idei, sa ajungi sa te deranjeze postarea unei persoane ( in speta postarea Sepsi), care nu este vulgara, demonstreaza lipsa interactiunilor cu societatea.

      Ștergere
    11. Ioi ma, 22:59 ! Nu stiu daca tu esti mai din nord, asa ca si noi, vreocativa(care nu injuram) si am nadejdea ca nu se va-ntampla ceea ce sugereaza 00:09 ! Lumea trebe sa se-nteleaga si sa se "(com)porte fain " nu cu injuraturi, nu cu jigniri si alte alea !

      Ștergere
    12. No,an.09.50,io-s mai din inima tarii(Mures) si nu-mi place sa injur...Io iubesc de numa'numa'oamenii frumosi la suflet,indiferent de etnia lor,cred ca bunatatea si empatia nu tine cont de etnie,numa de oameni.No,o zi faina iti doresc si multa sanatate...te mai astept pe aici,pe blog.PS.An.09.50 io-s muiere,nu berbat(is "tu",nu "ma"),is romancuta...La buna vedere...

      Ștergere
    13. Hai ca esti draguta, 16:02 ! La buna vedere este-o vorba faina, o zic si io destul de des !

      S-auzim de bine !

      Ștergere

  3. Anonim15 noiembrie 2017, 21:15
    Nu ai citit nimic ,din ceea ce scriu eu despre ROMANIA si despre maghiari ! Ura nu este la mine sau la români,ci este la unii dintre semenii nostri maghiari, care vor mai mult decat le-a dat BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI. Dar eu ma rog si pentru acestia,ca sa le dea DUMNEZEU intelepciune si sa fie pace si liniste intre etnii si-ntre popoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna, dați apa la moară. Ati publicat deja mesaje impotriva mea . Nu am jicnit pe nimeni. In schimb , cititorii tai fideli m-au jicnit. Desi, Atentie! Sunt ROMAN !

      Ștergere
    2. De ce nu îmi publicați mesajul, Doamna ? De fapt, aveți un obicei numai de dvs. înțeles. Publicați un mesaj, apoi publicați doar mesajele care ataca mesajul postat. Ceva de genul: îți arăt eu ție !

      Doamna, eu voi arata tuturor organismelor atacurile dvs. asupra unor cetațenilor români de etnie maghiară.

      Ștergere
    3. Anonim15 noiembrie 2017, 23:32
      UIte ca am publicat mesajul !
      Nimeni nu fcae presiuni sau ură de rasă asupra unor etnii.
      Aici doar se discuta pe baza unor informatii istorice,iar ceea ce eu scriu ,le scriu din GRAIUL DUHULUI SFANT si nicidecum din gandurile mele.
      Toate câte scriu aici pe BLOG, toate se vor implini la timpul oranduit de BUNUL DUMNEZEU si de MAICUTA DOMNULUI.
      Poti să arăti cui vrei toate cate eu scriu!
      Toate articolele mele, fac apel la buna intelegere,la iubire faţă de Aproapele si la CREDINTA !
      Dragii mei, as vrea sa va rog,asa cum fac intotdeauna,sa nu jigniti pe nimeni, si nici sa scrieti neadevarurir despre maghiari,sau despre orice alta etnie. Daca veti scrie asa ceva, nu voi publica comentariile. Cu drag,Maria.

      Ștergere
  4. Noi nu avea nimic cu voi, voi insa aveți cu noi, sunteți răi și rasiști, in ori ce taratoți cetățenii acelei țări trebuie sa cunoască limba națională a acestei țări, numai voi nu vreți că să învățați, există în Italia în Bolzano, deși trăiesc multi austrieci toți vorbesc italiana dar sitiu și limba lor, in Trieste trăiesc sloveni toți vorbesc italiana, daca mergi in orice tara și nu ști limba nu poți lucra, dar voi obligați romiini că să vorbească ungurește, dar eu va spun că mai mari voștri instigatori o sa ajungă într-o zi că și conducătorii Cataloniei , adică după grati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 22:32, nu ai nimic de spus. Faci gargara discutiei.

      Ștergere
  5. Si eu sint suparat,pe astfel de stiri,nu chiar pe dvs,doamna Maria,si eu sint maghiar,dar nici prin gind nu mi-a trecut de asa ceva,toata ziua de azi,pina ce nu v-am citit articolul!Eu am cei mai bun prieteni,colegi pe romani,parca cu ei ma inteleg cel mai bine,lucrurile astea se intimpla acolo la secui,aceia nu stau pe fundul lor,si caposii care alimenteaza asemenea idei,ca sa destabilizeze!E frumos oare,ce se intimpla in Catalonia?Be trebuie noua asemenea lucruri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ne trebuie asemenea lucruri!
      Noi trebuie sa ne iubim ca frati ce suntem intru HRISTOS.
      Dar din păcate, sunt mari interese la nivel inalt si vor ca sa destabilizeze ROMANIA,vor ca sa strecoare ură intre romani si maghiari.
      Pot sa va spun că,ARDEALUL va fi rupt de ROMANIA ! Noi suntem pre mici si vom suporta consecintele. Noi ne intelegem intre noi,ca oameni de rând,oameni obisnuiti care muncesc ca sa-si intretina familia. Dar,padure fara uscaturi nu exista; si cand spun acest lucru,este valabil si pentru români si pentru maghiari. Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    2. 23:26Va contrazic!Ardealul nu va fi luat niciodata caci Ungaria stie ce o asteapta daca va indrazni:"foc va cadea peste ea "din mania lui Dumnezeu(Arsenie Boca)

      Ștergere
    3. Pai pe de-o parte ar fi mai bine cu ungurii pt ca ei nu doresc sa primeasca musulmani,au coloana vertebrala si conducatori mai demni,sunt mai gospodari,pe cata vreme ai nostrii...nu-i intereseaza,sunt numai pt.ei.Nu ma atacati acum pt.ca asta-i realitatea,tot raul in Ro.este din cauza celor de la putere,Dragnea a vrut mai de mult sa cedeze Ardealul pt.interese proprii-politice!

      Ștergere
    4. Nimic nu va fi rupt din Romania, nu mai raspanditi zazanie. Nu s-a adeverit nimic, cum puteti sa spuneti ca s-a adeverit cand Ardealul e parte din Romania? Dna Maria, nu mai alegati dupa faima raspandind „stiri” false.

      Ștergere
    5. An.23.17 eu sunt romanca ardeleanca si sunt in asentimentul tau.Si eu am colege si colegi maghiari si ii apreciez(si unele si unii imi sunt dragi)pentru harnicia,onestitatea si bunul lor simt.Tot ce imi doresc este sa avem buna intelegere si relatii armonioase intre noi,cu totii suntem oameni,cu necazuri,cu bucurii...Mie imi sunt dragi oamenii cu suflet frumos si am cunoscut multi maghiari cu asa inima.Pentru mine sunteti semenii mei,asta e cel mai important,sa intelegem ca Dumnezeu e acelasi pentru toti...Sa ne dea bunul Dumnezeu multa intelepciune la toti si va fi bine...

      Ștergere

    6. Anonim16 noiembrie 2017, 11:31
      Cu siguranta nu ai citit articolul meu,iata:

      Dragii mei,

      Scriam în 18 Iunie 2017,un articol cu titlul :
      150 DE ZILE PÂNĂ LA UN TRIUMF AL UNGARIEI ??? ALTFEL SPUS , 150 DE ZILE , PÂNĂ NI SE IA ARDEALUL???
      Şi din nefericire pentru noi ca popor român, iata ca Semenii nostri maghiari,care traiesc in ROMÂNIA DUHULUI SFANT,sarbatoresc împlinirea a 75 de ani de la arborarea drapelului Ungariei în centrul orașului, după ocuparea Ardealului de Nord de Ungaria în urma Diktatului de la Viena din 30 august 1940.
      16 Iunie 2017,ora 14,15 !

      Dragii mei,

      În aceasta după amiază,în timp ce scriam aici pe Blog, vad dragilor in stanga mea sub mijloc de Cer, doua steaguri posibil trei, asezate unul langa altul.
      Aceste steaguri aveau trei culori: Roşu, alb si verde !
      Steagurile fluturau in vant deasupra unei cladiri înalte, părea o cladire istorica.



      Image result for steagul ungarieiImage result for steagul ungariei..

      În faţa celor trei steaguri ungare, a apărut un numar format din trei cifre.
      Acest numar era scris cu alb, intr-un dreptunghi bleu.

      1 5 0 .

      Dragii mei,eu am mai scris chiar astazi despre ARDEAL ,şi anume, că va fi rupt de Romania.
      Şi iata ca la doar cateva ore,ceea ce auzisem s -a transpus in aceste Steaguri cu cifra 150 în faţa lor ,pe mijlocul lor.
      Image result for harta pe regiuni..

      După părerea mea,cred ca 150 inseamna, cele 150 de zile pâna vom intra in conflict cu maghiarii din Romania,care vor autonomie.
      Sa dea Bunul Dumnezeu ca sa ma insel în aprecierea mea,referitoare la 150 si Drapelul UNGARIEI.
      Dragii mei, trebuie sa fim pasnici,trebuie sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MĂICUTA DOMNULUI ca sa fie pace si liniste in ROMANIA,pace si liniste in lume.
      Intotdeauna dragostea de Semeni si buna intelegere au facut ca PACEA sa rodeasca si sa-nfloreasca,acolo unde aceasta disparuse.
      Sa nadajduim ca vom avea un Guvern care sa-si indeplineasca toate câte a promis ,si mai ales, sa mentina ROMANIA intreaga.

      Ștergere
    7. 18:31Pai aici ce sa zic , nu se mai pot inspira si ei din postarile d-voastra caci nu e greu de facut?Unele mesaje pot deveni inspiratii pt instigatori -150 de zile scris pe steagurile lor....!.

      Ștergere
    8. 01:02 nimic nu este premeditat in mesajele doamnei Maria,ci mesajele vin sub forma de revelatii din graiul Duhului Sfant care este Dumnezeu, El le descopera alesilor sai prin insuflare divina..se vede ca multi nu ati inteles nimic din ceea ce va ofera dna Maria. SUNT REVELATII..OK?

      Ștergere
  6. Asa sa fie, subscriu an.22.32 !

    RăspundețiȘtergere
  7. E prea de tot! De ce trebuie sa mai suferim si din punctul asta de vedere?Am zis-o si o mai zic:pacat de tara asta!

    RăspundețiȘtergere
  8. AVEM DOCUMENTE CLARE DESPRE CONTTINUITATEA VIETII DACILOR IN ARDEAL numai ca anumite puteri vor altceva=dezbinare pt a cuceri-nu-i de mirare ca Ungaria a avut si are legaturi stranse cu Rusia si atunci ii baga in inaintare pe unguri ca apoi sa intre in Moldova si Muntenia---si iata ca pr ARSENIE BOCA SPUNE ADEVARUL-iar bulgarii nu se simt bine in UE si se vor uni si ei din nou cu rusii-si asa intra si ei in Dobrogea--BUNUL DUMNEZEU SA LE ZADARNICEASCA ACESTE INTERESE

    RăspundețiȘtergere
  9. Sfantul Arsenia a spus ca tara va fi rupta in 3 maghiari,bulgari,rusia.

    RăspundețiȘtergere
  10. inundatii grave in GRECIA-de speriat ce-au facut apele-posibil acel ciclon anuntat de d-na Maria-

    RăspundețiȘtergere
  11. oare biserica trebuie sa taca cand romanul este calcat in picioare ? Oare nu trebuie aplicat ceea ce a facut Mantuitorul cu cei din templu care vindeau cumparau si schimbau bani ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Intrebare: daca Romania va fi noul Ierusalim, Domnul va ingadui ciuntirea tzarii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana va fi,trebuie sa trecem prin multe,ce crezi ca pica para malaiata asa...

      Ștergere
  13. Va multumesc ca va rugati pentri copilul meu bolnav merge la doctor face tratament a fost internat in spital.sa nu ne uitati sa va rugati pentru sanatatea lui.Va inbratisez cu mult drag
    .Sinteti o binecuvintare pemtru noi oameni de rind.Inca o data Doamne ajuta
    .


    RăspundețiȘtergere
  14. Vreau sa va spun ca parintii m-au botezat la catolici.La mine in familie se vorbea si ungureste cand eram mica mai vorbeam dar de atunci am mai uitat pentru ca nu vorbesc cu nimeni ungureste.Nu am nimic cu ungurii dar nu sunt de acord cu ce se intampla acum cu faptul ca Ardealul va fi rupt de Romania.Deci repet nu am nimic cu ungurii si nici ura pe ei dar nu e bine ce se intampla.

    RăspundețiȘtergere
  15. Doamna Maria, v-am ascultat în emisiunea " Voi cu Voicu ".Păreți o ființă simplă și cu mare teamă de Dumnezeu. Spuneți că blogul dvs. a apărut drept urmare a primirii unui sfat de Sus!
    Cum comentați faptul că vă sunt preluate viziunile în media sub o formă ce creează în mentalul colectiv panică, gânduri sumbre?!
    Nu sunt destule alte titluri " pompoase " ce nu fac decât rău?

    Oare această masă numită " media " nu realizează că prin simplul fapt că emite în spațiul public, tot felul de anunțuri șocante, face un mare defavor omenirii?

    Dacă tot se inspiră media din blogul dvs., spuneți-le că dacă vor binele să înceteze cu titlurile și comentariile ce dăunează umanității.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. S-a trait in liniste si pace cu ungurii la noi, sunt majoritatea de nota 20 , nu va mai agitati !

    VACANTA MARE UNUGURU' SI ARDELEANU' LA SCOALA DE SOFERI

    https://www.youtube.com/watch?v=GVvSLeX0p0s

    VACANTA MARE UNGURU' SI ARDELEANU' LA SEDINTA

    https://www.youtube.com/watch?v=7OVc9WsG9Sc

    RăspundețiȘtergere
  17. Da sigur ca traim bine,impreuna,si la bine,si la rau,si eu va mai zic,ca in acelasi oala sintem ,la greutati!

    RăspundețiȘtergere
  18. Doamna Maria nu interpretati vocile care spun niste fraze ca adevarul viitor pt ca este adevarat ce cer unii oameni si vorbesc dar asta nu putem spune ca ajung ei la rezultatul lor .

    RăspundețiȘtergere