joi, 16 noiembrie 2017

S - A ADEVERIT ! CICLON URIAS ÎN MAREA MEDITERANĂ !


                                                   Dragii mei,

Scraim în urma cu mai bine de-o lună de zile,un articol cu titlul de mai jos :

CICLON URIAS ÎN MAREA MEDITERANA , ÎN LARGUL COASTELOR DE EST !


Iata si linkul dragii mei:

ciclon urias în marea mediterana , în largul - Dumnezeu există - Mărturii.

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../ciclon-urias-in-marea-mediterana-...

Translate this page
Oct 9, 2017 - Ciclon urias in MAREA MEDITERANĂ !" Ciclon in largul Coastelor de Est ! Image result for costa de est a mediteranei. După care dragii mei ...

Din nefericire dragilor,ceea ce am scris in 9 octombrie 2017, adică ,despre un CICLON urias, vedeam cu totii ca acesta este activ  in MAREA MEDITERANĂ .

Iata linkurile cu INFORMATIA:


Allerta Meteo, un autentico Uragano sul mar Jonio: fenomeni violenti ...

www.meteoweb.eu/.../allerta-meteo-un-autentico-uragano-sul-mar-j...

Translate this page
8 hours ago - Allerta Meteo, forte maltempo al Centro/Sud per l'Uragano Mediterraneo "Numa" posizionato sul mar Jonio: si intensificherà ulteriormente nelle ...

L'Uragano Mediterraneo "Numa" cambia traiettoria e si intensifica sul ...

www.meteoweb.eu/.../luragano...sul-mar-jonio-allerta-meteo.../100...

Translate this page
9 hours ago - Allerta Meteo, l'Uragano Mediterraneo "Numa" cambia traiettoria rispetto alle precedenti previsioni: persisterà più a lungo sul mar Jonio e ...

România va fi lovită de două cicloane în trei zile, avertizează ...

https://www.libertatea.ro › Ştiri › Ştiri interne

Translate this page
5 hours ago - Primul ciclon care va lovi România vine dinspre Marea Ionică şi a produs inundaţii ... de sistemul atmosferic care este activ în Marea Mediterană. ... că România va fi afectată, duminică, deciclonul Olaf, această furtună s-a ...

Toate se vor adeveri Prieteni dragi ! 
Toate câte eu scriu din GRAIUL DUHULUI SFANT,si nicidecum din mass -media sau din gandurile mele ,asa cum spun unii cititori care ,nu ar crede nici daca L-ar vedea pe IISUS HRISTOS în faţa lor. 
DUMNEZEU ni le arată fratilor ,pentru ca noi sa credem ca de la EL sunt toate ,si astfel ,sa credem in EL, sa ne intoarcem la EL trup si suflet ,inima si cuget.
Dar din păcate, multi sunt SEMENII nostri care, nu numai că nu cred,dar mai arunca si cu piatra ,mai împrosca si cu venin in al LUI DUMNEZEU CUVANT.
Ma doare sufletul pentru acesti Semeni ai nostri ,si ma rog pentru ei ca sa fie intorsi la CREDINŢĂ si sa nu mai aiba inima invârtosata ,si nici sufletul lor in intuneric.
Dar iata dragii mei ,articolul meu scris în 9 octombrie 2017,mai pe larg :


                              9 Octombrie 2017,ora 6,15 dimineata !

                                      Dragii mei,

În aceasta dimineata,m-a trezit un glas care spune asa:

                     "Ciclon !

Clipă în care,vad inspre Est , cum APA din MARE este ridicata foarte multi metri deasupra MARII.
Era ca "o ciuperca uriasa "de culoare neagra -bleumaren,înspaimantator de mare si de înalta; pâna la Cer părea ca s-a înaltat.


Image result for ciclon in mare..
Aud din nou glas ,care spune asa:

                   " Ciclon urias in MAREA  MEDITERANĂ !"
Ciclon in largul Coastelor de Est !



Image result for costa de est a mediteranei

După care dragii mei,glasul a disparut, iar eu continui sa privesc la "Monstrul " din adâncuri,care a facut APA fuior urias si a inaltat-o pana la CER.
Image result for harta italiei..
Prieteni dragi, ca intotdeauna, eu mi-am făcut datoria de suflet si -am scris aici toate câte mi se arata si mi se graieste.
Deci,vom auzi de un CICLON foarte mare in MAREA MEDITERANA ;in ESTUL MARII MEDITERANE, mai precis, în largul Coastelor de Est.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa fie cu noi toti fiii Săi si sa ne apere de tot raul,de toate necazurile si de toate Dezastrele,AMIN !
                                  Cu dragoste,Maria.

P.S.
     Prieteni dragi, 

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!


Fotografia postată de George Tulea.Fotografia postată de George Tulea.
Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,

sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube



https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...



                                   Cu dragoste si cu pretuire,Maria.











2 comentarii:

  1. Dumnezeu sa ne aibă în pază ,eu ma rog ca Dumnezeu sa ne aibă în pază.o seara frumoasă.❤❤❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cunosc mesajul care l-ati scris mai demult si eu va cred pentru ca multe s-au adeverit.Dumnezeu sa ne pazeasca de acest ciclon.Dumnezeu mai ingaduie si astfel de lucruri pentru ca oamenii au uitat cine este creatorul si au alergat sa faca numai rau de aceea se vor intampla multe lucruri.Se vor dezlantui multe nenorociri si prin acestea multi se vor intoarce la credinta.Rugativa ca vremea este aproape.Am gasit o proorocie in care spunea ca din cauza pacatelor si nelegiuirilor oamenilor Dumnezeu va ingadui apa si foc.Este pe youtube o descoperire pentru anul 2018 int-o biserica din Belgia,la anul va fi si mai rau.Aceea proorocie este adevarata.Uitativa deja ce este in Grecia si nici nu s-a terminat Inca anul.

    RăspundețiȘtergere