joi, 22 decembrie 2016

O EXPLOZIE PUTERNICA, S - A ADEVERIT DIN NEFERICIRE !

                                             

DONATORI ! ADEVARUL DUHULUI SFANT ! PRIETENI DRAGI, NUMAI CU ...

https://plus.google.com/.../HpBMMgRMXaZ

Translate this page
3 mins ago - ADEVARUL DUHULUI SFANT ! PRIETENI DRAGI, NUMAI CU 
AJUTORUL VOSTRU DE NEPRETUIT , VOR PUTEA AJUNGE LA EDITURA ,URMATOARELE ...
1 day ago - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, NUMAI    

                                                Dragii mei, 

Scriam in urma cu o saptamana,precum ca ,vom auzi de o Explozie puternica.
Din nefericire dragilor,aceasta s-a produs azi, in Tultepec la nord de Ciudad de Mexico.
Zeci de morti, si mult mai multi raniti.

Iata:

                                               

VIDEO Mega-explozie în Mexico City. ZECI de victime ... - Ziar.com

www.ziar.com/news=10086624

Translate this page
17 hours ago - O serie de explozii de proporţii s-a produs marţi în oraşul mexican Tultepec, (...). VIDEO Mega-explozie în Mexico City. ZECI de victime/ ...


Cel putin 31 morti si 70 de raniti intr-o serie de explozii produse la o ...


stirileprotv.ro/.../cel-putin-12-morti-si-zeci-de-raniti-in...

Translate this page
21 hours ago - O serie de explozii de proportii s-au produs in orasul mexican Tultepec, situat la nord de  intr-o piata unde se comercializau ...


                     13 Decembrie 2016,ora 6,30 dimineata!

                          Dragii mei,

In aceasta dimineata,ma trezeste un glas, care 


striga 

de doua ori consecutiv asa:

           `` O EXPLOZIE  PUTERNICA !``

Image result for EXPLOZII..
Apoi aud din nou acel glas, de parca voia cu tot 

dinadinsul ca sa ma trezeasca.

Citez:
                         `` Buna dimineata !

                       O EXPLOZIE 

PUTERNICA!``

Dupa care,glasul dispare,iar eu ma grabesc a-mi nota 

in caietul meu de suflet,iar acum, scriu aici cu mare 

drag pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU 

EXISTA - MARTURII. 

Dragilor, eu nu stiu ce va exploda atat de puternic, dar 

din pacate, stiu ca asa va fi precum mi s-a grait.

Sa nadjduim insa ,ca nu vor fi pierderi de vieti 

omenesti.

Sa ne rugam pentru aceasta!



                                    Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu