joi, 29 decembrie 2016

INDONEZIA ! CEVA RASUNATOR , SE VA INTÂMPLA ÎN INDONEZIA !



                          Noapte de 28 -29 Decembrie 2016,ora 3,23 !

                                        Dragii mei ,

Abia daca atipisem,că ma si trezeste o lumina alba stralucitoare, si astfel, aud un glas care spune ceva depsre Indonezia.
Glasul spunea aşa:
 

                    " INDONEZIA !
                   TELIBASCI în Indonezia !"

Prieteni dragi, cuvantul TELIBASCI, poate fi si altfel pronunţat sau scris.
Eu asa l-am inteles in fractiunile de secundă, în care mi-a fost transmis.
Ce înseamna acest cuvant,sau cât de corect l-am înteles eu sau l-am scris, chiar nu stiu.
Cert este că, vom auzi de INDONEZIA cât de curând,deoarece ceva răsunător se va întâmpla în această Ţară.
                                     Cu dragoste,Maria.

14 comentarii:

  1. Descifrarea cuvantului "Telibasci"poate fii talibani.Talibani in Indonezia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se termina cu : ci la urmă.
      Oricum ,TELIBA....este corect.Ultimele litere nu le-am inteles.

      Ștergere
    2. TELIBASCI rasturnat ICSABILET=XABILET...XA răsturnat AX=axa= jumătate.deci jumătatea INDONEZIA.Tăiem IND şi ZIA.Deci mijlocul este ONE=UNU.Traducere IND=IN DAY .Traducere ZIA=2017.Z=2.A=17.nu îi dau de cap lui I.CONCLUZIA:ÎN ZIUA UNU 2017.SE VA ÎNTÂMPLA CEVA RAR.VA FI PRIMA ZI A ANULUI 2017;))))

      Ștergere
    3. D-na Maria daca cumva nu ați înțeles bine cuvintul TELIBASCI și era vorba de Tera Basci și atunci s-ar traduce PAMÎNTUL BASCILOR.Eu tare mă tem să nu fie vorba de Spania și de populația bască care se întinde pînă în Muntii Pirinei in Sudul Franței.Știu că Franța,Spania și Italia au și acum cod ridicat de alertă teroristă.In Franța e plin de musulmani și e posibil să migreze in Tara Bască,eu așa am perceput acel cuvînt.Indonezia e predispusă mai mult la cutremure sau tsunani probabil va fi ceva si acolo cine mai știe.Ne dăm și noi cu părerea în speranța că vom dezlega misterul.DS

      Ștergere
    4. Da, cuvantul este foarte asemanator si ca pronuntie. Este foarte posibil sa fie si asa cum spui.

      Ștergere
    5. Tot de cutremur era vorba :

      Cutremur puternic în Indonezia, in largul insulei BALI , deci tera BALI , pamantul Bali .

      https://www.antena3.ro/externe/cutremur-puternic-in-indonezia-autoritatile-nu-au-emis-alerta-de-tsunami-393326.html

      Ștergere
    6. Mare dreptate ai Anonim30 decembrie 2016, 09:14 BRAVO!!!

      Ștergere
    7. Da, cam despre "Tara Bascilor" s-ar putea sa fie vorba. O sa se incerce ( forteze) o separare, probabil.

      Ștergere
  2. Razboi civil provocat de separatismul musulman,oricum probleme interconfesionale pe care noi nu le avem ,sa zicem mersi sau Doamne ajuta-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Cutremur = TELIBASCI? in Indonezia.
    http://www.google.org/publicalerts/alert?aid=60c7f18af77963c3&hl=en&gl=RO&source=web

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate erupe vreun vulcan?fereasca sfantul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu cred ca va fi ceva în Europa! Sa ne bucuram de Viață, Sănătate și "La multi ani!" tuturor românilor...Maria Gheorghiu... Te îmbrățișez! MT

    RăspundețiȘtergere
  7. La Jakarta capitala Indoneziei proteste musulmane de amploare contra conducerii crestine inaintea alegerilor din 2017

    RăspundețiȘtergere