duminică, 1 decembrie 2013

ÎMBUIBAREA , NE ÎNDEPĂRTEAZĂ DE DUMNEZEU ŞI ESTE UN MARE PĂCAT !

                 30  Noiembrie  2013 , zori de zi !

Aşa cum se întâmplă de fiecare dată, mă trezeşte UN GLAS, puternic care spune aşa :

            " NIMENI  NU  POATE  VENI , ÎN                    ÎNTÂMPINAREA...., FOLOSIND  CA              GERMENE  SPIRITUAL  , ÎMBUIBAREA  "!

Dragii mei,trebuie să avem mare grijă de suflet !
Este SFÂNTUL  POST, al NAŞTERII  DOMNULUI, al CRĂCIUNULUI ! Să încercăm a posti si de la alimente, dar si de la vorbe grele, vorbe de ocara. Să  fim  cumpătaţi în toate, pentru că , nu-i  aşa , " NU  TRĂIM  CA  SĂ  MÂNCĂM,  CI  MÂNCĂM  CÂT  SĂ  TRĂIM "! Sufletul nostru, va fi tare uşurat dacă vom avea grijă de el. Puţin mai târziu, aud alt GLAS, care mă întreabă aşa : 

         "SIMŢI  CERUL ?
          ÎL  SIMŢI ? 
         PARCĂ  TE-AM  CUNUNAT !
        TE-AM CUNUNAT "!
         CU  DRAGOSTE , RĂUL  AI  TRECUT !
        ÎN  NUMELE  TATĂLUI , AL  FIULUI , ŞI -AL  SFÂNTULUI  DUH , ŞI  A  STĂPÂNEI  NOASTRE , ÎMPĂRĂTEASA  CERULUI  ŞI  A PĂMÂNTULUI "!

După cum vedeţi fraţilor, MAICA  DOMNULUI, trebuie să fie prezentă în Rugăciunile noastre, pentru că ne este grabnică mijlocitoare ,la PREA  SCUMP şi PREA  SFÂNT FIUL Ei, DOMNUL  şi MÂNTUITORUL  nostru  IISUS  HRISTOS .
Iar astăzi dimineaţă fraţilor, în zori de zi, la 4 dimineaţa, m-am trezit la auzul GLASULUI  sufletului meu care se ruga LUI  DUMNEZEU aşa :
  "PREA  SFÂNTA  CRUCE ,  IZVORUL M EU !
    DOAMNE ! CU PUTEREA  TA  CEA  DUMNEZEIASCĂ , DĂ-MI  PUTEREA  SĂ  REZIST , LA  TOATE  CÂTE  MĂ  AŞTEAPTĂ,  ÎN  NUMELE  DOMNULUI . 
               ÎN  NUMELE  DOMNULUI  "!

Dragii mei, nu ştiu ce mă aşteaptă, dar ştiu că voi sluji DOMNULUI nostru  IISUS  HRISTOS, trup şi suflet, inimă  şi cuget, şi îmi voi da şi viaţa cu bucurie, ca să apăr CUVÂNTUL  SĂU !
                 Cu dragoste, MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu