marți, 8 ianuarie 2013

VRAJMASUL NOSTRU....ISRAEL, ISRAEL....

Dimineata de 13 martie, 2011. M-a trezit un glas, care spune asa:" VRAJMASUL NOSTRU...ISRAEL, ISRAEL...si un glas ce rasuna de peste tot, un glas din CERUL SFANT ,spune:"TINS-AM CATRE ISRAEL , VRAJMASUL NOSTRU ,MAINILE MELE '.(si glasul s-a pierdut). M-au infricosat aceste CUVINTE ! In urmatoarea dimineata,in zori, ma trezeste propriul meu glas care intreaba asa:(e uimitor sa fii treaz ,sa nu clipesti si sa vorbesti, sa nu deschizi gura, dar sa-ti auzi glasul..)deci, glasul sufletului meu intreba asa:" UNDE ESTE DUMNEZEUL MEU SI MAICUTA DOMNULUI?  si aud glas, ce vine din CER, de peste tot, care spune asa:"UNDE?! ALATURI. SUNTEM AICI CU TINE "!.si am deschis ochii, si uluita de ceea ce auzisem, mi-am notat repede in caiet. Da dragilor, DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, SUNT IN FIECARE CLIPA SI IN ORICE LOC, CU NOI SI IN NOI.  In alta zi, in noapte, aud glas care canta asa:" A ZIS ,HRANITOAREI DE DUMNEZEU...,CU PAINE VA ASTEPT, PE PAINE ,VA ASTEPT.."!. In noaptea de 3 martie 2011, ma trezeste un glas, care spune..ce mai vorbeste lumea..citez:" SOARELE SE VA INTUNECA ,SI IADUL.......,ASA VORBESTE LUMEA, FIIND LUME DE ZI SI VA MURI PAMANTUL "! Candva, dragii mei, va muri Pamantul, dar asta nu stie decat DUMNEZEU, pentru ca EL ,ne-a promis UN ALT PAMANT SI UN ALT SOARE ,in care OMENIREA va trai, unita, fericita, ca fratii. Aceasta ,noua Lume, va CREDE ,IN DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, si nu se va mai indoi nicicand. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu