vineri, 4 ianuarie 2013

VENITI ! VENITI CU TOTII ,LA VIFLAIM !!!

Dragii mei, desi a trecut CRACIUNUL eu continuand sa scriu aici, caut prin arhiva mea, prin caiete, si iau pagina cu pagina si scriu. Iata un 18 dec. 2007,seara, cand ma rugam, aud brusc, cor ce canta tare frumos ,Colinde, un Cor ,de INGERI. "VENITI, VENITI CU TOTII LA VIFLAIM. VENITI, VENITI, VENITI. !(si colindul ingeresc, se intrerupe aici). Peste doar 2 ceasuri, cand inca ,nu-mi terminasem Rugaciunea, vad cu ochii inchisi, O SFANTA ICOANA, cu MANTUITORUL ,in vesminte rosii, .IISUS, prinde viata in SFANTA ICOANA, si-L vad cum ,de sub coroana de spini, sangele LUI, siroia, umplandu-I, CHIPUL SAU, . IISUS, incearca sa miste usor capul, dar, durerea LUI, ere prea mare, sub sangele ce curgea din fruntea SA, si nu reuseste, sa SE mai slobozeasca, din stramtoarea, Coroanei de spini.  Dupa alte cateva minute, aud din nou glas, care spune asa:" SARMANII. SARMANII, SE CONSTITUIE IN CETE, CETE, LA PESTERA LUI HRISTOS, DUMNEZEUL NOSTRU !".In alta dimineata,aud un glas, care spune asa:" SPUNETI CA, UN PREZENT, ESTE NECESAR, PENTRU UN TRECUT". Si daca cugetam si noi un pic, vedem ca, intr-adevar, un prezent, este necesar pentru un trecut, ;daca in trecut am facut mai multe greseli, putem sa ne folosim de prezent, pentru a indrepta, ceea ce am gresit. Intr-alta noapte, ma trezeste ,un glas, duios, care spune asa:" BUCURASE-VA LIMBA MEA,DE DREPTATEA TA ! INIMA CURATA, ZIDESTE INTRU MINE, DUMNEZEULE ! SI CU DUH DREPT, INNOIESTE, TOATE CELE , DINAUNTRU ALE MELE"!(si glasul se pierde ca un ecou).Ca intotdeauna, cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu