miercuri, 2 ianuarie 2013

MESAJ DE LA MINE ,PENTRU VOI TOTI !

Dragii mei, vad ca ma urmariti (si ma bucur foarte), atat din ROMANIA, SUA, CROATIA, PORTUGALIA, SPANIA, GERMANIA, ISRAEL SI INDIA,POLONIA SI IRLANDA,  asta inseamna ca, IL IUBITI PE DUMNEZEU SI PE MAICA DOMNULUI, si CREDETI CU TARIE LUI SI IN CUVANTUL LUI. Sa nu va indoiti ,fratilor, niciodata, ca eu as scrie, ceva de la mine..putere. Voi vedeti ca, scriu mereu, si tot ce scriu, sunt numai din CERUL SFANT , primite. Asa cum ,cu totii auzim si vedem in mod firesc, tot asa si pentru mine, nu este o greutate sau imposibil, sa aud CUVANTUL LUI DUMNEZEU, pentru mine, mi se pare normal si firesc, pentru ca de 13 ani.,traiesc asemenea Minuni, si imi cer iertare, nu o spun ca o lauda, ci ca PORUNCA PRIMITA DE LA DUMNEZEU, ca sa scriu tot ce vad si tot ce o sa aud. Si cum pana acum, prin diferite reviste din Tara, nu m-am facut inteleasa, acum, cu INTERNETUL, pot sa ajung la sufletul si inima fiecaruia dintre voi, oriunde va veti afla, si sa va impartasesc AL LUI DUMNEZEU CUVANT! Ma bucur nespus, ca ma urmariti si va rog din suflet, scrieti-mi, intrebati-ma tot ce va este neclar, absolut orice, si va voi raspunde cu mult drag, la toate mesajele voastre. Cu multa dragoste si cu multa pretuire, Maria.

2 comentarii:

  1. Da Maria cu siguranta ca lumea ati citeste msj tale!! Ati multumesc ptr msj si eu le citesc si sunt in totdeauna curioasa ..... sa fi fericita.... te pupam elena si rafael

    LA MULTI ANI 2013....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LA MULTI ANI, ELENA SI RAFAEL ! SA FITI SANATOSI SI OCROTITI DE DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI SI DE TOTI SFINTII. Va pup si va imbratisez cu drag. Maria

      Ștergere