miercuri, 2 ianuarie 2013

UITE CE SPUNE DUMNEZEU !

Dupa amiaza de februarie ! Stau si ma odihnesc putin, cand ,brusc ,aud glas care zice asa:" UITE, CE SPUNE DUMNEZEU : CA NU SPUNEM NICIO PILDA, DIN CARE, SA REIESE GRAIUL !(si glasul dispare).Putin mai inainte, un glas spunea asa;' CACI MULTUMIRE SI SLAVA..TREBUIE SA-I ADUCEM SI LUI DUMNEZEU SI MAICII PURUREA PREA CURATEI FECIOARE MARIA"!.si glasul...se pierde. In alt zori de zi, un glas zicea tare asa;' DIONISIE ! ITI DAU TIMP ,PENTRU DREPTATE !RELAXEAZA-TE ! ITI DAU TIMP,PENTRU DREPTATE SI ADEVAR"! (ma rog la BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, sa-mi de si mie, timp, ca sa apuc sa traiesc ,cat sa scriu, tot ce EL, din PREA MULTA MILOSTIVIREA SA, imi arata mie, pacatoasa).In alta noapte, ma trezeste un glas, care spune asa;' CU LUCRARI, CU CONVINGERE, AI TRASNIT PE NESTOR...(si glasul se pierde).In alta noapte, cand ma rugam, imi aud brusc, propriul glas, care spunea fara voia mea, altceva, decat Rugaciunea, si anume:" DOAMNE,EU MA SUPUN VOII TALE, (si un alt glas, ma completeaza): strigand tare:"CACI TU, VENEAI DOAMNE, CA SA MA SUPUN, VOII TALE"!.Da fratilor, incerc pe cat pot, sa ma supun VOII LUI DUMNEZEU, CU DRAGOSTE SI CU SMERENIE. Tot cu dragoste, pentru voi toti, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu