joi, 10 ianuarie 2013

EXTRATERESTRII , MEREU , PRINTRE NOI !

Dragii mei ! Voi credeti ca exista ,EXTRATERESTRI? Va spun eu, ca, EXTRATERESTRII EXISTA,  si sunt mereu printre noi. Cum ne influienteaza pe noi, oamenii de pe Pamant? Ne influienteaza, pentru ca, ca si noi oamenii, sunt printre ei, si EXTRATERESTRI care vor binele omenirii, si actioneaza nevazut ,in acest sens,dar sunt si EXTRATERESTRI,care vor sa distruga omenirea, si chiar,isi dau tot interesul, in acest sens, actionand nevazut, si aduc printre oameni, ura, razboaie, inundatiile care apar brusc,si alte dezastre. Cum putem actiona, noi, impotriva lor? Nu putem,in niciun fel. Pentru ca, Ei, extraterestri sunt deja doua tabere adverse, unii pro,altii contra omenirii. Sunt extrem de evoluati, si sunt formati doar din lumina, nu au corp,din carne si oase; cand vor ei, se pot transforma, si in statura umana, doar printr-o rostogolire, si iau alta forma. Iata, o relatare:" 20 IULIE 2004, ora 18,40. Stateam intinsa in pat, si tineam ochii inchisi, cand brusc aud" OAMENII ,SUNT OBLIGATI , SA-I TINA LA DISTANTA "!(clipa in care, vad un CER de noapte, si pe CER, apar, 4 FORME OVALE, de culoare negru usor transparent, si ca marime a ovalului, inchipuiti-va LUNA DE PE CER, sub forma ovala, Aveau in orbite, OCHI NEGRI, ca abanosul, si extrem de luciosi, si ovali, din care ochi, TRIMETEAU RAZE ALBASTRE, CA NISTE REFLECTOARE,PE PAMANT;, dinspre apus, din Cer, inspectau Pamantul la Rasarit, ajutati fiind, de RAZELE ALBASTRE, CE IESEAU DIN OCHII LOR, SI LUMINAU ,ORIUNDE PE PAMANT. Un alt glas, adauga:" Ei , AU DATORIA SA...si aud iar:"LA GALAXIERI. TREBUIE SA PUI, DOAR ,LA GALAXIERA. MANCAREA -I GATA "!(si glasul dispare). Acesti Extraterestri de culoare, neagra, sunt cei care fac rau omenirii. Dupa cum ati vazut, spuneau ca, MANCAREA E GATA !adica, ne-au pregatit ceva, ca sa ne imbolnavim, de bolile, ptr care nu este leac ,pe Pamant. EXTRATERESTRII, sub forma ovala, dar albi, ca un abur dens, si cu aceeasi ochi, sticlosi, se lupta pentru binele omenirii, cu ceilalati rai. Cand voi, gasi, caietele in care am scris, f mult despre ce fac EXTRATERESTRII, si cum este NAVA lor, caci eu, am fost luata pe NAVA LOR, o sa va descriu, cu mare drag, totul ,pana in cel mai mic amanunt. Eu am si vorbit, cu EXTRATERESTRII intrairile mele. CEI,negri (gri inchis) sunt ca niste lupi flamanzi, atat de rai.) Dragii mei,v-am scris despre EXTRATERESTRI, acum, pentru ca, am dat intamplator ,despre Ei, intr-un caiet, din sutele de caiete, in care eu mi-am notat, pe parcursul a 13 ani. Cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu