marți, 8 ianuarie 2013

INTALNIREA MEA, CU SFANTA TREIME !!!

21 NOIEMBRIE, 2007 ,zori de zi !  In timp ce dormeam, simt cum ,ca la un curent electric, tresalt de pe pat, nu deschid ochii, pentru ca, vedeam cu ei inchisi, ceea ce nu pot vedea cu ei deschisi. Deci, vad o incapere f mare.,in care era multa lume;si fiecare vorbea cu fiecare,despre politica.  Vad ca se intoarce spre mine, (si eu eram in mijlocul oamenilor de acolo) ,un tanar, imi face semn, sa-l ajut cu ceva....despre care nu stiam nimic.Tanarul, imi da ,2 BATISTE, BLEU-CULOAREA CERULUI SENIN. si-mi spune fara cuvinte, "HAI "!. Iau acele BATISTE, din mainile sale, moment in care, batistele nu mai erau batiste, ci o matase bleu, f vaporoasa.  Il urmez, pana la un colt al salii, unde ,vad CERUL SENIN DE ZIUA, SI UN TRON INALT, ca si cum CERUL, AR FI COBORAT IN ACEA INCAPERE MARE. PE TRONUL DIN CERUL SENIN,STRALUCITOR, vad TRONUL CA DE SOARE, pe care statea, INSUSI PREA SFANTA TREIME! Ingenunchez in FATA PREA SFINTEI TREIMI, intind mainile mele, cu batistele vaporoase, bleu , catre DUMNEZEU TATAL CEL CERESC, si-L rog asa, fara cuvinte, doar cu puterea mintii: "DOAMNE ! TE ROG DOAMNE !IATA CE AM PRIMIT,SI TREBUIE SA REZOLV. MA AJUTI, SA FAC SI POLITICA ?"! Clipa in care, DUMNEZEU TATAL CEL CERESC,INTINDE MANA SA ,DREAPTA, IA BATISTELE DIN MAINILE MELE,ce aratau ca un acoperamant de matase bleu, imi zambeste ,mangaietor, si tine MATASEA bleu, in MAINILE SALE. Eu inca fiind in genunchi, aud in spatele meu, glasuri care exclama, uimiti, inclusiv tanarul, care-mi daduse batistele.Citez: '" CATA INDRAZNEALA !!! SA TE ASEZI IN GENUNCHI SI SA LE DAI CHIAR LUI DUMNEZEU ?! Iar eu, privind la DUMNEZEU TATAL, la PREA SFANTA TREIME, ma simteam, ca eram cu adevarat ,acasa, si ca ,nimeni si nimic, nu ma stanjenea,din multimea din sala. DRAGII MEI, DUMNEZEU, ne iubeste pe toti deopotriva. DARUITI-I ,INIMA SI SUFLETUL VOSTRU, SI RUGATI-L SA FACA VOIA SA CU ELE, si veti avea o viata pamanteasca plina de HAR si DAR, si O VIATA VESNICA, in IMPARATIA LUI DUMNEZEU. Cu drag si cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu