miercuri, 2 ianuarie 2013

AU ! AU ! AU ! VENITI...VENITI...

Seara de februarie, cand stau in genunchi in camera mea si ma rog la BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, cand brusc, aud glas, care striga asa:" AU ! AU ! AU ! VENITI ! VENITI ! VENITI ! DOMNUL DUMNEZEU, INTRU ,IMPARATIA STATULUI  PAMANT !"si dupa doar cateva minute, un alt glas spune asa(si-mi arata si scris, ceea ce voi cita): DE ACEEA, FACANDU-MI DATORIA PENTRU SURSELE TALE DOAMNE,CONVINGE-MA SI MA INVINGE ,CA SUNT DESARTE "!(moment in care, vad in fata ochilor inchisi,spre RASARIT, o mare multime de oameni,si din mijlocul multimii, SE RIDICA CA SI PE UMERII CUIVA, O SFANTA CRUCE, MARE, AURIE, CA SPICUL DE GRAU,  CU MANTUITORUL RASTIGNIT, PE CRUCE ! Intr-o clipita, O MANA NEVAZUTA SCRIE CU LITERE MARO, PESTE CRUCEA AURIE, SCRIE ASA: IISUS HRISTOS"! Acum vedeam, pe IISUS, RASTIGNIT, pe a carui brate de la stanga la dreapta scria:"IISUS HRISTOS"!, iar multimiea de oameni, se inchinau si strigau, PREA MARINDU-L PE MANTUITORUL.  Intr-o dimineata, ma trezesc, auzind glasul sufletului meu, care se ruga asa:" PRIMESTE RUGACIUNEA MEA....(si un glas tare, adauga):"DUMNEZEUL MEU, IMPARATE CERESC, IMPARATE AL SLAVEI"! Intr-o noapte de februarie, ma trezeste un glas, care spune asa:" IN ISTORIA POPORULUI ROMAN, VREAU SA TAIATI LA ORIGINI, POPORUL ROMAN...NU MANANCI PAINE ". Cu mult drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu