sâmbătă, 11 noiembrie 2023

SFANTUL MARE MUCENIC MINA,M-A TREZIT ASTAZI DIMINEATA! MINUNEA SFANTULUI MARE MUCENIC MINA,MARE FACATOR DE MINUNI!


                                     Dragii mei, 


In aceasta dimineata,m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce pulsa in plafonul camerei mele. 

Inchid ochii,deoarece,eu asa vad aproape toate Minunile,si astfel,vad ceva uimitor de frumos. 

Vedeam in toata splendoarea Sa sfanta, pe Insusi Sfantul Mare Mucenic Mina,Marele Facator de Minuni.


Sfantul Mina.
Sfantul Mare Mucenic Mina,avea vesmintele ca intru aceasta Sfanta Icoana,era viu, era in carne si oase.
Sfantul mare Mucenic Mina,tinea in mainile Sale un buchet de flori de camp, un buchet divin de frumos.
Erau circa 6 m distanta intre mine si Sfantul Mina, dar vedeam cum era foarte bucuros si-mi intindea florile din mainile sale,spunand fara cuvinte ca sunt pentru mine,ca sunt din Cerul sfant.
Simteam cu toata fiinta mea,o bucurie sfanta,o fericire infinita.Am multumit cu inima si cu sufletul ,cu toata fiinta mea pentru ca a venit din Cerul sfant ca sa-L vad ,si mai ales, ca mi-a adus si flori de camp din Cerul sfant,flori divin de frumoase.
Nu pot descrie in cuvinte,clipele divine pe care le-am trait.
O sa va povestesc dragilor, o poveste adevarata in care SFANTUL MARE MUCENIC MINA, a facut o Mare Minune.
Cu mai multi ani in urma, mergeam la Galati la examenele de la Facultatea de Teologie.
Intr-o zi,cand m-am dat jos din maxi-taxi, o prietena s-a oferit sa ma duca cu masina ei la Facultate.
Doar ca, ea s-a oprit un pic pe la biroul ei,iar eu am asteptat-o in masina.
A durat circa 5 minute pana s-a intors in masina,apoi m-a lasat pe mine la Facultate.
Dar, fiind foarte aproape de Catedrala,m-am dus sa ma rog inainte de examene.
Desi telefonul meu era pe silentios, vedeam ca prietena mea care ma adusese cu masina,ma suna disperata. Am iesit afara si i-am raspuns. Am ramas uimita la ce-mi spunea la telefon.Ma intrebase daca nu am gasit un plic cu 1500 lei (echivalentul a circa 2500 lei astazi)in masina,cat ea a lipsit si a intrat in birou.
 Fireste ca i-am spus ca nu am gasit,iar daca il gaseam pe jos in masina,i l-as fi dat cand venea la volan.Plangea de se cutremurau muntii, si mi-a spus ca ma pune la blestem, la Biserica.
 I-am spus sa faca ce vrea,dar banii nu sunt la mine.
Am cumparat Acatistul Sfantului mare Mucenic Mina si am inceput sa ma rog in Catedrala,plangand ma rugam,deoarece, nu te astepti la asa ceva, de la cineva care-ti spune ca-ti este cel mai bun prieten.
In timp ce ma rugam, SFANTUL MARE MUCENIC MINA imi arata biroul prietenei mele, birou in care eu nu mai intrasem de mai bine de 1 an de zile, iar pe birou,o forta nevazuta deschide un caiet simplu, ca un vocabular mai mare. Imediat sub coperta din interior,vad un plic in care erau bani.
Am multumit Sfantului Mare Mucenic Mina ca mi-a aratat unde e plicul cu bani,i-am trimis mesaj "prietenei"mele si i-am explicat cum am vazut unde-i era plicul cu bani.
Dupa o saptamana am sunat-o ca s-o intreb daca a gasit banii,si mi-a spus ca da. Am intrebat-o unde i-a gasit,si mi-a spus simplu ca, acolo unde eu i-am spus.
 Alte cuvinte? Sau poate scuze? Nu am primit,nu mi s-au spus. Si asta a fost tot.
Pentru mine a fost foarte dureroasa povestea aceasta adevarata, dar frumusetea ei, divinitatea ei,a acoperit tristetea mea si mi-a intarit CREDINTA caci ,cu adevarat,SFANTUL MARE MUCENIC MINA descopera Lucrurile pierdute,daca ne rugam Lui cu lacrimi si cu toata fiinta noastra.
Cat despre "prietena"mea,am iertat-o inca de atunci, nu mai pastram legatura,ma suna doar daca are vreun necaz ca s-o ajut cu Rugaciunile. 
Aceasta a fost povestea cea adevarata,traita chiar de mine dragilor.
Asadar, sa cerem ajutorul Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului cu Sfintii Sai,si chiar vom fi ajutati de vom crede cu toata inima si cu tot sufletul nostru si neaparat sa-L rugam pe Sfantul Mare Mucenic Mina sa ne vina in ajutor atunci cand suntem la necaz..
Chiar va veni si ne va ajuta!
Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu