sâmbătă, 18 noiembrie 2023

BUNUL DUMNEZEU IMI GRAIESTE DIN NORUL AURIU !





                                                Dragii mei,

În această după amiază, incercam ca să-mi odihnesc puţin ochii, deoarece, stătusem prea mult în faţa calcutorului .
Şi stând asa cu ei închisi, Cerul se deschide si văd cum coboara până deasupra patului meu, O Lumină aurie, densă, si orbitor de stralucitoare.
 Ca un mic nor, stătea asupra mea, de- as fi intins bratul meu, as fi putut ca s-O ating, atât de aproape era.
Cerul care a venit din Cer, era de un albastru violet catifelat.
Simteam o caldura trupeasca si sufleteasca nepământeană.
Inima mea era plina de iubire infinita si de o liniste care te face sa uiti că esti pe Pământ.
Aceasta Lumină aurie  mă atrăgea ca un magnet şi totodată ,mă făcuse să uit că traiesc pe Pământ. 
Desi priveam cu ochii inchisi la Norul auriu de deasupra patului in care stăteam intinsă,ceva uluitor se intamplă.
Îmi aud propriul meu glas, fara ca eu sa deschid gura mea,fara ca eu sa vorbesc. Era glasul sufletului meu care vorbea cu DUMNEZEU din acea LUMINĂ aurie. 
                            Imagini pentru DUMNEZEU
Aud glas ,care mă asigură de ceva uimitor . 
Citez :
                "Tu eşti cea mai apărată !"
La care glasul meu, glasul sufletului meu, raspunde fără ca eu să pot face ceva :
                               
                    Doamne, eu ştiu cât de apărată sunt .
              Doamne! I-a uite cum suflu eu, Doamne!
               După Mare Mila Ta, suflu eu, şi după Multimea Îndurărilor Tale.
              Cea mai apărată, sunt eu Doamne !
            Te iubesc si Te voi iubi Doamne, şi voi face numai Voia Ta!" 
Dragii mei, în clipa următoare totul a disparut, iar eu deschid ochii si mai aud inca, conversatia sufletului meu cu Dumnezeu.            
Îmi notez toate câte am auzit si toate câte am văzut, iar acum cu mare dragostea sufleteasca le sciu aici, pentru voi toti cei care, Îl căutati si-L iubiti pe Dumnezeu,dar si pe Măicuţa Domnului.
Dragii mei, fiecare dintre noi poate să traiasca Minuni, de avem Credinţă tare si dragoste infinită pentru Aproapele nostru.   
Este atât de plăcut si atât de uşor, ca să ne lăsm sufletul in Mâinile Lui Dumnezeu ! PORUNCILE  DOMNULUI, trebuie să ne fie nouă oglinda vietii noastre ,de la care sa nu ne abatem nicio clipă. Şi astfel dragii mei,  vom tine drumul drept si nu vom rataci Calea mântuirii noastre.Amin.
                                                   Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Ajută-mi Trinitate

    Ajută-mă Hristoase Preasfânt, să-mi fi în inimă și-n gând
    Să nu-Ți deformez al Tău Cuvânt
    Prin lumeasca-mi faptă, gând ori, pământeanu-mi cuvânt.

    Ajută-mi, iartă, uită, Iisuse Preasfânt, ca și cum nu Ți-aș fi greșit pe acest pământ
    Făcut din al Tău Preasfânt Cuvânt
    Ajută-mi Umilă Iubire, Domnul Nostru Preasfânt
    Ajută-mi Umilă Măicuță, Regină a Cerurilor și a acestui pământ
    Ajută-mi Umilă Energie Dumnezeule Tată, prin Duhul Tău Preasfânt
    Să-Ți fiu între Cer și pământ, pururea legământ de
    Dragoste, Pace, Iubire, Conștiință, Umilință, Inocență,
    Servire, Înțelepciune, Poezie, Cântare și Cuvânt.

    Poezie extrasă din
    Izvorul Nesecat de Apă Vie - Poezii în Rugăciune
    Rugăciuni în Cântec și în Poezie
    (scurt istoric al acestei cărți de poezii, pe 7 Mai 2021 de Izvorul Tămăduirii, la Peștera Sfântului Andrei în Vinerea Luminată, din prima carte, a Izvorât Apă. Aceasta dovedește încă o dată că, Dumnezeu există și Domnul Hristos Dumnezeu Este Viu și Este cu noi, cu toți cei care în Adevăr, Îl doresc în viața și inima lor)

    Dragi Frați și Surori în Hristos Dumnezeu, fie ca El să vă binecuvânteze. FIAT și Amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria mă bucur tare mult pentru dv.si trăirile dv.minunat nu sunt cuvinte,
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa va binecuvinteze 🥰🙏

    RăspundețiȘtergere