duminică, 12 noiembrie 2023

SFANTUL MARE MUCENIC MINA DE LA CREVEDIA ! ASTAZI 12 NOIEMBRIE 2023, SFANTUL MARE MUCENIC MINA DE LA CREVEDIA !

.
Astazi 12 Noiembrie 2023, sarbatorim cu inima si cu sufletul, pe Sfantul Mare Mucenic Mina de la Crevedia!"
12 Noiembrie 2023, ora 4,21 !

Dragii mei, 

In aceasta diminmeata ,m-a trezit un glas care -mi spunea ceva tare frumos.
Pentru prima oara,am auzit glas din Cer care ne spune ca, avem si noi un Sfant Mare Mucenic Mina de Romania.
Da, in Romania, nu s-a mai vorbit de un Sfant Mare Mucenic Mina ca fiind al ei,al poporului român.
Iata dragilor, ca astazi 12 Noiembrie 2023,glas din Cer a venit si a grait asa:

"Romania! Sfantul mare Mucenic Mina!
Astazi , Sfantul Mare Mucenic Mina de la Crevedia!"
Dupa care, glasul dispare.
Dragii mei, iata ca avem si noi românii un Sfant Mare Mucenic Mina,dar si pe Sfantul Mare Mucenic Mina care era egiptean de neam, iar cu credința creștin și cu slujba ostaș, fiind sub stăpânirea tribunului Fermilian în Mitropolia Cotuanului. Atunci împărățeau Dioclețian și Maximian, împărați păgâni care au dat poruncă în toate părțile ca, creștinii care nu se vor închina idolilor, să fie munciți și omorâți toți; încât credincioșii pretutindeni erau siliți spre jertfe idolești.
In calendarul Crestin Ortodox ,noi crestinii ortodocsi sarbatorim pe Sfantul Mare Mucenic Mina din Nakios la 11 noiembrie 2023, iar astazi 12 Noiembrie 2023, sarbatorim macar in sufletul si-n inima noastra, pentru prima oara,pe Sfantul Mare Mucenic Mina de la Crevedia.
Dragii mei, sa ne rugam Sfantului Mare Mucenic Mina de la Nakios din neamul egiptean,pe care il sarbatorim an de an la 11 noiembrie, dar, sa ne rugam si Sfantului Mare Mucenic Mina de la Crevedia, despre care am aflat impreuna ,astazi 12 Noiembrie 2023.
Este pentru prima oara, cand auzim ca Romania a avut un Sfant Mare Mucenic Mina al Crevediei, pe care-L vom sarbatori in inima si-n sufletul nostru la 12 Noiembrie,deoarece, in Calendarul nostru Crestin Ortodox de Romania,nimeni nu va dori sa treaca in ziua de 12 noiembrie pe Sfantul Mare Mucenic Mina de la Crevedia, despre care am aflat impreuna astazi..
Deocamadata, mai multe nu stim despre Sfantul Mare Mucenic Mina de la Crevedia,dar cu siguranta in timp,Duhul Cel Prea Sfant ne va descoperi mai mult si mai multe despre viata Sa.

Iata dragilor, Viata Sfantului mare Mucenic Mina,pe care il sarbatorim an de an la 11 Noiembrie:

 Viața Sfântului Mare Mucenic Mina

    • Viața Sfântului Mare Mucenic Minai Mare Mucenic Mina

Fericitul Mina, nerăbdând să vadă nevoia aceea, nici voind să privească cum se cinstesc idolii cei fără de suflet, și-a lăsat ostășia și s-a dus în munte în pustie, mai bine voind a viețui cu fiarele decât cu poporul care nu cunoaște pe Dumnezeu. Și umbla din loc în loc prin munți și prin pustietăți, învățând Legea Domnului, iar cu postul și cu rugăciunea curățindu-și sufletul său, slujea ziua și noaptea adevăratului Dumnezeu.Viața Sfântului Mare Mucenic Mina

Sfântul Mina este prăznuit de Biserica Ortodoxă pe 11 noiembrie. S-a născut in Nakiyos, in apropiere de Memphis, in prima jumătatea a secolului al III-lea. Rămâne orfan pe când era copil. Tatăl i-a murit când avea 11 ani, iar mama sa a murit la doar trei ani după acesta. Intră în armata imperială, însă, pe 23 februarie 303, când Diocletian a emis primul edict de persecutare a creștinilor, părăsește armata și se retrage în deșert, dedicând-se vieții ascetice. Aici îl va întâlni pe Sfântul Macarie Egipteanul care îi va spune: "Ce cauți între cer și pământ, Mina, de unul singur? Locul tău este în mijlocul mulțimii, ca să ia aminte toți la cuvintele și la faptele tale. Ai schimbat o haina de ostaș cu alta, atunci sfârșește pe câmpul de luptă, ca să înviezi ca un învingător fără sabie". Sfântul Mina împlinește cuvintele Sfântului Macarie, părăsește deșertul și ajunge în Cotyaeum, cel mai apropiat oraș de deșertul în care viețuise. Aici avea loc o serbare in cinstea zeilor. Sfântul Mina mărturisește ca este creștin in fața celor ce cinsteau zeii, motiv pentru care este luat de soldați și dus înaintea prefectului Pyrrhus. Pentru ca a refuzat sa se lepede de credința în Hristos, i s-a tăiat capul. Datorita minunii creștinului înviat, săvârșită de Sfântul Mina, creștinii vad in el si un ocrotitor al celor păgubiți. Minunea creștinului înviat de Sfântul Mina Mergând odată un creștin ca sa se închine la biserica Sfântului Mina, a găzduit la o casa de străini; iar stăpânul acelei case, cunoscând ca cel găzduit avea banii puși în sân, s-a sculat la miezul nopții și l-a omorât. Apoi tăind-l bucăți, le-a pus într-o coșniță pe care a ascuns-o într-o încăpere dosnică, așteptând ca sa se facă ziua. În vreme ce ucigașul se gândea cum, unde si când sa se ducă să ascundă părțile celui ucis, ca să nu-l afle cineva, iată i s-a arătat Sfântul Mina calare, în chip de ostaș si cercetând ce s-a întâmplat cu străinul care găzduise acolo, ucigașul spunea însă că nu știe nimic. Atunci sfântul, pogorând-se de pe cal, a intrat în casă și, aflând coșnița si scoțând-o, s-a uitat la ucigaș cu o căutătura grozava si sălbatica și i-a zis: „Cine este acesta?“. Iar ucigașul, de frică, fără de glas făcând-se, s-a aruncat la picioarele sfântului. Iar sfântul, punând la loc toate membrele celui ucis si făcând rugăciune, a înviat mortul si i-a zis: „Dă laudă lui Dumnezeu!“. Iar mortul, ridicând-se ca din somn si cugetând cele ce a pătimit de la cel ce-l găzduise si cum a câștigat viața a doua oara, a slăvit pe Dumnezeu; iar mulțimea se închina ostașului ce se arătase si îl înviase. După ce s-a ridicat de jos ucigașul, a luat sfântul banii de la el si i-a dat omului pe care îl înviase, zicându-i: „Du-te, frate, în calea ta!“. Întorcând-se către ucigaș, l-a bătut precum i se cădea, apoi i-a iertat greșeala si făcând rugăciune pentru dansul, a încălecat si s-a făcut nevăzut. În biserica "Sfântul Mina" - Vergu din Capitala, se afla părticele din moaștele Sfântului Mina. Credincioșii se pot închina la moaștele Sfântului Mina si in Catedrala mitropolitana din Iași. In aceasta Catedrala, printre moaștele celor 32 de sfinți, se afla si un fragment din moaștele Mucenicului Mina. Si in Biserica "Sfântul Mina" din cartierul Obcin (Suceava) sunt prezente doua fragmente din moaștele Sfântului Mina. Ele au fost aduse din Grecia, in august 2001, de către Arhiepiscopul Sucevei si Rădăuților. Sfântul Mare Mucenic Mina face minuni in fiecare zi cu cei care ii cer ajutorul. Sa avem nădejde in mijlocirea acestui sfânt făcător de minuni si in puterea lui Dumnezeu care lucrează prin sfinții Săi si vom avea parte de multa mângâiere. Rugăciune către Sfântul Mare Mucenic Mina O, preasfinte și întru tot lăudate, Mare Mucenice Mina, și de minuni făcătorule; primește această rugăciune de la mine nevrednicul robul tău, căci către tine ca la un adevărat izvor de tămăduiri și grabnic folositor și ajutător preaminunat scap eu ticălosul și către sfânt chipul icoanei tale cu lacrimi fierbinți mă rog ție: vezi, sfinte, paguba mea, vezi sărăcia și ticăloșia mea; vezi bubele și rănile trupului și sufletului meu. De aceea mă rog ție, fericite și sfinte Mina, grăbește de mă ajută cu neîncetatele și sfintele tale rugăciuni și mă sprijinește pe mine robul tău. Ia aminte la suspinele mele și nu mă trece cu vederea pe mine ticălosul și scârbitul, că știu, sfinte al lui Dumnezeu, că de ai și pătimit suferințe grele și chinuri înfricoșătoare de la cei fără de lege pentru dragostea lui Hristos, dar prin acele suferințe astăzi viețuiești luminat și ai aflat dar de la Dumnezeu, fiidcă ne-am încredințat că și după mutarea ta din viața aceasta trecătoare, cine a năzuit la sfântă biserica ta și cu credință ți s-a rugat, nu a rămas neajutat. Că cine te-a chemat pe tine întru ajutor și nu l-ai auzit? Sau cine te-a chemat pe tine, de minuni făcătorule, și tu l-ai trecut cu vederea? Sau cine în pagube fiind și alergând spre ajutorul tău, nu i-ai descoperit paguba lui?...

Sfântul Mucenic Mina era egiptean de neam iar cu credința creștin și cu slujba ostaș, fiind sub stăpânirea tribunului Fermilian în Mitropolia Cotuanului. Atunci împărățeau Dioclețian și Maximian, împărați păgâni care au dat poruncă în toate părțile ca, creștinii care nu se vor închina idolilor, să fie munciți și omorâți toți; încât credincioșii pretutindeni erau siliți spre jertfe idolești.

Atunci fericitul Mina, nerăbdând să vadă nevoia aceea, nici voind să privească cum se cinstesc idolii cei fără de suflet, și-a lăsat ostășia și s-a dus în munte în pustie, mai bine voind a viețui cu fiarele decât cu poporul care nu cunoaște pe Dumnezeu. Și umbla din loc în loc prin munți și prin pustietăți, învățând Legea Domnului, iar cu postul și cu rugăciunea curățindu-și sufletul său, slujea ziua și noaptea adevăratului Dumnezeu. Apoi trecând multă vreme, s-a făcut un mare praznic idolesc în cetatea Cotuanului, la care adunându-se mulțime de popor păgânesc, se făceau diferite jocuri și priveliști, alergări de cai și lupte în cinstea necuraților zei, la care priveliște privea toată cetatea cu luare aminte, de pe locuri înalte.

Acel praznic, văzându-l Sfântul Mina mai înainte cu duhul, s-a aprins de râvnă după Dumnezeu, și lăsând munții și pustietatea, a venit în cetate și în mijlocul priveliștii a stat la un loc înalt, unde putea fi văzut de toți, și a strigat cu glas tare: „Venit-am către cei ce nu mă caută pe mine, arătatu-m-am celor ce nu întrebau de mine”. Acestea strigând sfântul, toți cei de la priveliște și-au întors ochii spre dânsul și tăcând se mirau de îndrăzneala lui. Acolo se afla și Piros, ighemonul cetății.

Acela îndată a poruncit să prindă pe sfântul și, aducându-l, l-a întrebat: „Cine ești tu?”. Iar Sfântul Mina a strigat în auzul a tot poporul, zicând: „Eu sunt robul lui Iisus Hristos, Care împărățește în cer și pe pământ”. Și iar l-a întrebat ighemonul: „Străin ești sau ești locuitor de aici? Și cum ai îndrăzneala aceasta să strigi astfel în mijlocul priveliștii?”. Iar sfântul nerăspunzând la cuvintele lui, unul din ostașii cei ce stăteau înainte l-a cunoscut pe dânsul și a zis: „Cu adevărat, acesta este Mina ostașul care era sub stăpânirea tribunului Fermilian”.

Iar ighemonul a zis: „Oare ostaș ai fost, precum grăiesc aceștia despre tine?”. Sfântul a răspuns: „Așa este, ostaș am fost și petreceam în cetatea aceasta; dar, văzând fărădelegile poporului celui amăgit de diavoli care se închină idolilor iar nu lui Dumnezeu, pentru aceea am lepădat slujba ostășească și am ieșit din cetate, ca să nu fiu părtaș fărădelegii și pieirii lor; și am umblat până acum prin locuri pustii, fugind de oamenii cei necredincioși și vrăjmași Dumnezeului meu. Iar acum auzind de praznicul vostru cel necurat, am râvnit după Dumnezeul meu și am venit să mustru orbirea voastră și să mărturisesc pe Unul, adevăratul Dumnezeu, Care a zidit cerul și pământul cu cuvântul Său și ține toată lumea”. Auzind acestea ighemonul, a poruncit să ducă pe sfântul în temniță și să-l păzească până a doua zi. Iar el, toată ziua aceea s-a îndeletnicit cu prăznuirea și cu priveliștea.

A doua zi a șezut ighemonul la judecată și scoțând din temniță pe Sfântul Mina, în toate chipurile voia să-l înduplece pe el la închinăciunea idolească, făgăduindu-i daruri și cu munci îngrozindu-l. Dar de vreme ce nu a putut să-l înduplece cu cuvintele sale la credința cea idolească, a început a-l sili. Și dezbrăcându-l și întinzându-l la pământ patru ostași, a poruncit să-l bată fără cruțare cu vine de bou, încât curgeau șiroaie de sânge din rănile lui. Iar un oarecare dintre cei ce stăteau acolo, cu numele Pigasie, a zis către sfântul: „Miluiește-te pe tine, omule, și te supune poruncii ighemonului, mai înainte, până nu va fi zdrobit trupul tău de răni. Eu te sfătuiesc, apropie-te de zei, numai până la o vreme, ca să te izbăvești de muncile acestea; iar pe urmă iarăși vei sluji Dumnezeului tău. Vei aduce o dată jertfă idolilor și puțină vreme vei sluji lor, ca să scapi de cumplitele munci”.

Sfântul a răspuns cu asprime: „Du-te de la mine, lucrătorule al fărădelegii, căci eu am jertfit și încă voi jertfi jertfă de laudă Dumnezeului meu, Care-mi dă ajutorul Său și mă întărește în răbdare, încât muncile acestea mai mult mi se par ușurare decât cumplită muncă”. Mirându-se muncitorul de răbdarea aceasta, a poruncit să pună asupra lui mai multe munci. Deci, sfântul a fost spânzurat pe lemn și cu unghii de fier strujit, iar muncitorul, batjocorindu-l, zicea: „Oare simți vreun fel de dureri, Mina? Oare îți plac muncile? Voiești să-ți mai îndulcesc această dulceață?”.

Iar mucenicul, deși pătimea, a răspuns ighemonului: „Nu mă vei birui muncitorule cu muncile acestea de scurtă vreme, pentru că-mi stau înainte ostașii Împăratului ceresc care îmi ajută și pe care tu nu-i vezi”. Iar ighemonul a poruncit slugilor să muncească mai aspru pe sfântul și zicea: „Nu mărturisi aici alt împărat afară de împărații romanilor”. Iar mucenicul răspundea: „Dacă ați fi cunoscut voi pe adevăratul Împărat, nu ați fi hulit pe Cel mărturisit de mine; pentru că Acela este cu adevărat Împărat al cerului și al pământului și nu este altul afară de Dânsul. Iar voi, neștiindu-L pe El, Îl huliți și-L asemănați cu împărații voștri cei muritori, cărora Cel de sus le-a dat cinstea cea împărătească și stăpânirea, Însuși fiind Domn a toată făptura”.

Ighemonul a zis către dânsul: „Cine este Acela Care dă stăpânire împăraților și stăpânește peste toți?”. Mucenicul a răspuns: „Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Care totdeauna viază, Căruia toate I se supun, cele din cer și cele de pe pământ. Acela este Care așează în scaune pe împărați și le dă stăpânire”. Muncitorul a zis: „Oare nu știi că împărații romanilor se mânie asupra tuturor celor care mărturisesc numele lui Hristos și au poruncit să-i omoare pe dânșii?”.

Răspuns-a mucenicul: „Domnul a împărățit, să se mânie popoarele. Dacă împărații voștri se mânie asupra lui Hristos și asupra creștinilor care mărturisesc numele Lui, ce-mi pasă mie? Eu de acea mânie nu țin seama, fiind rob al Hristosului meu. Numai de aceasta am grijă, ca să petrec în mărturisirea Preasfântului Său Nume până la moarte și să mă îndulcesc de dragostea Lui, de care cine mă va putea despărți? Necazul sau strâmtorarea, sau prigoana, sau foamea, sau nevoia, sau sabia? Nimic nu mă va despărți pe mine de dragostea lui Hristos!”.

După aceasta muncitorul a poruncit să frece rănile lui cu petece de păr. Și acestea făcându-se, mucenicul zicea: „Acum mă dezbrac de haina cea de piele și mă îmbrac cu veșmântul mântuirii”. Apoi a poruncit muncitorul să-l ardă pe sfânt cu făclii aprinse și a fost ars tot trupul lui, iar el tăcea. Și l-a întrebat pe el ighemonul: „Oare nu simți focul, Mina?”. Sfântul a răspuns: „Dumnezeul nostru pentru Care pătimesc, este foc mistuitor și-mi ajută mie și pentru aceea nu bag în seamă focul acesta cu care mă ardeți și nu mă tem de muncile voastre cele de multe feluri. Pentru că îmi aduc aminte de cuvintele Domnului meu din Evanghelie: Nu vă temeți de cei ce ucid trupul, căci sufletul nu pot să-l ucidă”.

Zis-a lui ighemonul: „Cum grăiești tu acestea, căci ai petrecut toți anii vieții tale în oaste și știi carte?”. Sfântul a răspuns: „Domnul nostru Iisus Hristos a zis nouă: Când veți fi duși înaintea împăraților și a domnilor pentru Mine, nu vă îngrijiți cum sau ce veți grăi, că vi se va da în acel ceas gură și înțelepciune cu care veți grăi”. Iar ighemonul a întrebat: „De unde a știut Hristosul vostru că veți pătimi pentru Dânsul unele ca acestea?”.

Sfântul a răspuns: „De vreme ce este Dumnezeu adevărat, apoi este și înainte-văzător. El a știut și știe toate cele ce vor fi și mai înainte de a se face oarecare lucruri; toate sunt știute de El, și chiar și gândurile noastre le cunoaște”. Iar ighemonul neștiind ce să spună împotriva acestora, a zis către sfântul: „Mina, lasă cuvântarea cea multă și alege una din două: sau fii al nostru, ca să nu te muncim mai mult, sau fii al lui Hristos, ca să te pierdem odată”.

Sfântul a răspuns cu mare glas: „Al lui Hristos am fost, sunt și voi fi!”. Iar ighemonul a zis: „Dacă voiești, te voi lăsa două sau trei zile ca să te gândești bine și să ne dai răspunsul cel de pe urmă”. Sfântul a răspuns: „Nu două sau trei zile au trecut de când sunt creștin, și n-am cugetat niciodată să mă lepăd de Dumnezeul meu. Deci nu se cade mai mult a gândi, nici a nădăjdui ighemoane altceva a auzi de la mine, decât numai acest răspuns de pe urmă: de Dumnezeul meu nu mă voi lepăda și idolilor voștri nu voi jertfi, nici nu voi pleca genunchiul meu înaintea celor fără de suflet”.

Atunci ighemonul, mâniindu-se mai mult, a poruncit să aștearnă pe pământ cârlige și multe cuie de fier și peste acelea să târască legat pe Sfântul Mina. Iar el, ca și când ar fi fost tras pe niște flori, mai cu îndrăzneală defăima pe zei și nebunia poporului celui înșelat de diavoli. Iar ighemonul a poruncit să-l bată cu vergi de plumb și a fost muncit astfel mult timp. Iar unul din ostașii care erau acolo, anume Iliodor, a zis către muncitorul: „Stăpâne ighemoane, nu este tăinuit luminării tale cum că neamul creștinesc este nepriceput și nu bagă seama de munci, ca și o piatră sau lemn fără suflet, iar moartea o socotesc că pe o băutură dulce. Deci, nu te osteni mai mult, ci poruncește mai degrabă a sfârși pe acest creștin împietrit”.

Îndată ighemonul a dat această hotărâre asupra sfântului: „Pe Mina, ostașul cel rău, care a căzut în credința creștinească, iar porunca împărătească nu a vrut s-o asculte, nici a voit să jertfească zeilor, poruncim să se taie cu sabia, și trupul lui să fie ars în foc înaintea tuturor”. Deci, luând ostașii pe Sfântul Mucenic Mina, l-au dus după cetate și i-au tăiat capul; apoi aprinzând un foc mare au aruncat într-însul sfântul trup mucenicesc. Iar oarecare dintre credincioși, după ce s-a stins focul, au venit acolo și au apucat părți din moaștele sfântului care rămăseseră din foc. Învelindu-le în pânza curată, le-au uns cu aromate, iar după puțină vreme le-au dus în patria lui și le-au pus la loc cinstit, pe care loc mai pe urmă au zidit și o biserică în numele lui; și multe minuni se săvârșeau într-însa cu rugăciunile sfântului.

20 de comentarii:

  1. Doamne ajuta Măicuța Domnului 🙏
    Cate nu sunt doamna Maria nedescoperite de noi.
    Încet, încet Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului ne va arăta tot.
    Prin mesajele dumneavoastră doamna Maria 🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. Maximian imparatul Roman era geto-trac
    Si multi ostasi erau geti de la sudul si nordul Dunarii inclusiv cei dusi sa apere manastirea sfinta Ecaterina din Sinai au format in jurul ei tribul egipteano -get Jebelia cu probe istorice si dovedit de acum de englezi prin studiul ADN ca avind 25 procente gene daco-getice
    Deci Mina mucenicul ar putea fi si get si egiptean prin implicarea in protejarea crestinismului din Sinai-Egipt sau in tot imperiul unde imparatii aveau formatiuni militare separate cu tinuta steag si insemne geto/dacice recunoscuta si de daci ai imparatilor romani din care mai multi au fost daci ajunsi imparati ca Reagalianus ruda si urmas a lui Decebal conform documentelor si scrierilor istorice si imparatii Iustinian si Galerius erau tot daci-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele tribului egipteano-get din Sinai in jurul manastirii e Jebelias e nume getic al zeului de la sudul Dunarii Jebelia inclusiv tabara palestinienilor din Gaza, unde lupta acum evreii, este Jebelia.

    Asa ca sintem inruditi cu ei palestinienii-egipteni ce au fost atunci numiti cananiti din Egipt

    unde au fost Deportatii evreii a doua oara ca prima data au fost deportati in Babilon pentru faptele devenite obiceiuri rele ale evreilor
    continuate pina acum ei avind idolatrie pentru aur si bani cu Vitelul de Aur atunci si acum ca Boul Evreu Iohannis iar acum au ajuns bancherii lumii prin Masoneria Oculta unde din nou e invitat si acceptat Iohannis cu mindrie in Grupul Bildelberg al masoneriei oculte-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Desertificare cauzata de incalzire si seceta pedologica in tot judetul Buzau cimpia Rimnicului ca si in Dobrogea dar si vina omului pentru lipsa vegetatiei cu padure de protectie va aduce falimente cu scumpiri si saracie in toata tara-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. In schimb la munte in Apuseni la Padina si Stina de Vale a nins asta noapte turistii raminind cu masinile inzapezite in nameti necesitind dezapezirea drumurilor in zonele inalte unde e viscol cu vint puternic in rafale-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Evrei trag intentionat cu tancurile de la mica distanta in cladirile din Gaza fostul Canan din Biblie
    Fapt ce va aduce minia arabilor intruniti la Rabat in Arabia Saudita si pedeapsa lui Alahh=Dumnezeu asupra Evreilor in toata lumea inclusiv in America unde ieri s-a scandat la manifestatii
    -Omoriti-l pe evreu
    -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Basescu-De dragul voturilor se refuza reformarea sistemului
    CTPopescu -Stilul PSDist, Ciolacu respecta linia partidului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Surse imense de gaz din marea Mediterana de est incalzesc conflictul din Israel, Gaza , si aduc Impartirea Ciprului intre Turcia si Grecia
    Netanyahu vrea o solutie care sa nu priveasca spre trecut
    Normal ca asta nu-l avantajaza pe Ocupantul si asupritorul Israel-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Avion american prabusit in marea Mediterana a omorit 5 oameni-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Trump -Nu exista Ura mai mare decit cea dintre palestinieni si israelieni-

    Eu as adauga pe locul doi ura dintre iranieni si americani cauzata de razboi de peste 10 ani de acum 50 de ani ,dintre Iran si Irak cind Sua a sprijinit cu arme donate Irakul in dauna Iranului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cursa aeriana cu 70 pasageri la bord Bucuresti-Budapesta eveniment la aterizare cu pneurile din stinga distruse total dar controlat de piloti avionul stapinit cu bine la aterizare-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  12. Macron duplicitar

    presedinte al Frantei spunea ca civili si copii ucisi de Israel fara legimitate apoi sunat la Israel spunind ca nu ranesc intentionat
    iar acum cere Miting francez antisemit-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  13. Israel a bombardat punctual in Siria si acum face pregatiri pentru a invada sudul Libanului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mircuri la San Francisco la intilnirea economica Asia-Pacific se vor intilni presedintele Sua Biden cu cel al Chinei Xi-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  15. Alt avion romanesc v-a aduce un nou lot de romani dupa ce primul avion s-a defectat-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mitinguri anti Israel in Europa la Londra si alte capitale-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  17. Elon Sor cu partidul Sansa interzis cautat condamnat in R Moldova face vizita la Moscova de unde a consumat 50 milioane de Euro si protejat si de Israel unde sta ascuns de justitie-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  18. Dimitrie Cantemir scria acum peste 300 de ani
    -limba noastra este limba romana nu este limba moldoveneasca, deci sintem si ne spunem romani in Moldova ,Ardeal si Tara Romaneasca numita de moldoveni si Muntenia iar de greci Ungro Vlahia-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  19. Creste cursa inarmarilor pentru viitorul razboi estimat in Europa

    Sua testeaza bombardierul 21 nuclear Apocalipsei in valoare de 750 milioane dolari
    Israelul vinde sistemul sau de aparare aeriana Finlandei pentru aparare contra Rusiei
    Romania vrea sa cumpare din Sua 50 tancuri Abrahams Desi ea a produs si mai produce tancuri si tanchete proprii in industrie
    Iar americanii au adus la noi elicopterul lor Bleak Hous.
    Turcia a cumparat sistemul S400 rusesc de aparare antiaeriana.

    In timp ce in Gaza mor bebelusi in spitale din lipsa de curent
    iar Iohannis arde gazul de pomana si se plimba ca Voda prin loboda Africana
    Iar Ciuca Maciuca spune ca nu sunt bani de pensii decit pentru pensii speciale si
    crapam daca nu vin fondurile de la Ue ca si daca vin fondurile ca oricum trebuie si cofinantare interna-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  20. O geanta cu scule cazuta de pe statia spatiala se poate vedea cu binoclul-craciun

    RăspundețiȘtergere