sâmbătă, 18 noiembrie 2023

ACEASTA ESTE STEAUA LUI DUMNEZEU ! ACESTA ESTE DUHUL CEL PREA SFÂNT !

               


                                                     Dragii mei, 

În această după amiaza, in timp ce -mi odihneam putin ochii si trupul,brusc nu mai sunt in patul meu, ci sunt sub Cerul liber, ţinând de umerii plăpânzi ,un băietel de doar 8 anisori care si-a pierdut de curând tatal, in urma unui accident vascular.
Cerul era de noapte, iar eu vazandu-l foarte trist pe copilas, l-am prins de umeri părinteste si -i spuneam :

                            "Uite o Stea !                                                 

Şi i-am arătat Steaua cea mai mare şi cea mai stralucitoare de la Răsărit.
Apoi ,ca sa-l încurajez îi spun în continuare :
                      Este Steaua tatălui tău !  
În acest moment dragii mei, aud un glas din Cer care spune răsunător aşa :
                      "Este Steaua Lui Dumnezeu !
               Aceasta  este Steaua  Lui Dumnezeu !"  
Şi văd dragii mei, vad cum Steaua cea mai stralucitoare pulsează ca o inimă, se măreste  si se înconjoara de patru raze albe, lungi si foarte stralucitoare.
RAZELE se rasucesc sub privirea ochilor mei si se formeaza un mare  X , aşa luasera forma RAZELE Stelei Lui Dumnezeu, raze care ajungeau până la Pământ.
                                          .
Pe Bolta Cerească printre stelele mici cât vârful unui ac, stralucea la RASARIT STEAUA  LUI  DUMNEZEU, care îşi îndreptase cele 4 RAZE sub formă de X, înspre Pământ.
Pe aceste patru raze încrucisate, acolo sus pe suprafaţa Stelei Lui Dumnezeu, se înaripează un mare Porumbel alb si orbitor de stralucitor.
Porumbelul se desprinde de pe faţa Stelei si zboara pe loc, dă din Aripile Sale  Dumnezeiesti.

Glasul continuă să spună :

              Aceasta este Steaua Lui Dumnezeu !
           Acesta este Duhul Cel Prea Sfânt !"  
 
Auzeam dragii mei, pana si fâlfâitul aripilor, si vedeam cum Porumbelul alb se înălţa drept ţintă spre Cerul înalt,mai sus de Steaua Lui Dumnezeu.
Pe suprafaţa Stelei Lui Dumnezeu, rămâne răstignit pe Cruce cu Trup de Lumină alba,Insusi Domnul nostru Iisus Hristos.
Porumbelul disparuse, dar Steaua Lui Dumnezeu, ţinea pe însuşi Fiul Lui Dumnezeu, pe Mântuitorul nostru Iisus Hristos. 
Dragii mei, să ne rugam si noi cu toata inima noastra, cu tot sufletul nostru, Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru ca, prin Rugaciunile noastre, prin faptele noastre bune, să facă ca să straluceasca pentru fiecare dintre noi, câte o stea. Iar aceasta Stea, să ne fie nouă Steaua mântuirii sufletului nostru, Stea care ne va arăta noua tuturor, Calea cea dreapta spre Împărăţia Lui Dumnezeu si ne va odihni in Gradina Maicii Domnului. AMIN !
                         Cu dragoste, Maria.

7 comentarii:

  1. Amin doamne ajută 🙏😪 mulțumesc Cu recunoștință infinită maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minunat doamna Maria!!!
    Slavă lui Dumnezeu întru cei de sus pe Pământ pace întru oameni bunăvoire 🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. D-na Maria , sunt multe comentarii pe care (uneori pe bună dreptate) nu le publicați, comentariul ăsta idiot , de ce îl publicați ?😳

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnul Hristos spunea: au mai fost generații dar aceasta este cea mai rea!

    Iată 3 din realitățile teribile ale antihritului puse deja în practică.
    Dorește să creeze un haos organizat, in care omul, practic, să-și vâneze semenii legal.

    Consumul de carne umană duce la nebunie, zombificare, satanizare, simplu, ne spun că este bine pentru medieu în lupta schimbărilor climatice și pentru noi că, suntem prea mulți !!!

    Unii naivi, vor cade în capcană.

    https://humanmeatproject.com

    Mulți? Dacă punem om lângă om, când eram, după spusele lor, 8 miliarde, intram toți pe 5 km pătrați. Acum să mai fim 6,5 miliarde (după Plandemonie)?

    Ei, vor ca noi să fim cel mult 300 de milioane!
    Sunt video pe internet cu declarațiile lor și, Scrie Clar pe monolitul Georgia Guidestones maxim 500 de milioane!

    Prima poruncă din cele 10
    Mențineți umanitatea sub 500000000 în unitate perpetuă cu natura!
    Ultima poruncă
    Nu fiți cancer pentru pământ!

    https://www.newsweek.com/what-did-georgia-guidestones-say-1722502

    Dacă punem cap la cap aceste dăouă declarații-fapte, poate ne trezim la realitatea în care ne țin ei, Arhanghelul Mihail spunea: ei conduc lumea din timpuri imemoriale!

    O întrebare simplă ia contur: cine sau ce sunt ei!?

    Domnul Hristos Mesaj către oamenii de știință de la CERN: ați deschis portaluri pe care Eu le-am închis pentru binele umanității!
    Ei nu se gândesc că aș putea să retrag viața din ei și să-i transform în cenușa pământului din care sunt făcuți!

    Mai are cineva îndoială că trăim Apocalipsa?

    Domnul Hristos: Trezire și Unire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sfânta Fecioară Maria a Apărut în Negru
    (nu dormiți, de Veghe stați!)
    De Luz de Maria. 2 Noiembrie 2023
    Comentariul lui Luz de María la mesajul Sfintei Fecioare Maria

    Frați și surori,

    Mulțumind infinit Maicii noastre binecuvântate, vreau să vă împărtășesc că astăzi, în mod neobișnuit, Mama noastră mi-a apărut îmbrăcată în negru, o culoare pe care o folosește înaintea unor evenimente grave pentru umanitate.

    Ea mi-a spus: "Iubită fiică, se pregătește o mare trădare în ceea ce privește... cine este implicat în războiul actual..."

    Îmi amintesc aceste mesaje date în anii precedenți:

    DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS 10.6.2017
    Iubitul meu popor, relicvele pe care Biserica Mea le posedă vor fi luate pentru a le profana; din această cauză, am cerut deja ca relicvele să fie salvate și păzite de acum înainte, altfel nu veți mai avea nicio urmă de ele.

    PREASFÂNTA FECIOARĂ MARIA 1.31.2015
    Omenirea este manipulată de o putere de care marea majoritate nu este conștientă: un grup de familii la care au aderat conducătorii, care se supun comenzilor lor. Ei sunt cei interesați în sosirea rapidă a celui de-al treilea război mondial. Printre ei, francmasonii, care se opun Bisericii Fiului meu, au pătruns în ierarhia Curiei Romane, în sine, și în cele mai importante locuri ale lumii și ale societății, pentru a domina omenirea în toate domeniile.

    Amin.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da masoneria Grupului Bildelberg pe unde spunea ca vrea sa fie si Iohannis cea ce echivaleaza cu dublu juramint antagonist , deci si cu Tradarea , dar Tradarea nu e ceva nou la el cu copii lui-craciun.

    RăspundețiȘtergere